Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3944 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתם מדברים על נכנס ויוצא, ואז אין אפשרות לדעת האם ישראלי או תושב זר.

 

השאלה היא מה קורה כאשר יש רק יציאה בדרכון ללא כניסה ? (הכניסה האחרונה למשל הייתה בעזרת דרכון זר)

חוץ מזה , קח בחשבון שאם יש יציאה עם דרכון ישראלי וכניסה עם דרכון זר,

ביטוח לאומי יכול לבוא אחרי מספר שנים ולבקש את כל קצבת הילדים בחזרה בטענה שהמגורים היו בחו"ל ולכן לא זכאי לקצבת ילדים.

 

מוכר ממקרה של קרובי משפחה, שבכניסה בחזרה משום מה לא החתימו את הדרכון של ההורים , והייתה יציאה בקיץ אחד, יציאה נוספת בקיץ השני וביטוח לאומי ביקש את קצבת הילדים בחזרה על כל השנה. במזל בדרכון של הילדה הגדולה היתה חתימה ובא לציון גואל.

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם (נערך)

אני מניח שבדרכון הפולני כתוב שהוצא בשגרירות בת"א, מה שיסביר העדר חותמת כניסה.

 

הניסיון במשפחתי שונה לחלוטין: אמי אינה אזרחית ישראל, אלא תושבת קבע, וזה מעמדה מזה 65 שנה. למרות זאת היה לה מקרה שבה עוכבה בנמה"ת בדרישה להציג דרכון ישראלי. הבעיה היתה שבעבר היה לה בדרכון אישור על כך שאינה אזרחית משראל אבל הדרכון הוחלף ולא צרפה את האישור לדרכון החדש. בסופו של דבר, עם סיוע של עורך דין, התאפשר לה לעלות לטיסה הבאה, ולאחר ששבה ארצה הוציאה אישור חדש על היותה לא-אזרחית-ישראלית. וגם זה היה סיפור לא פשוט, אבל לפעם אחרת.

 

לכל מי שנוסע בדרכון זר מטעמי נוחות בחו"ל - הדרך הנכונה (והחוקית) היא להצטייד בשני דרכונים - בישראל להציג את הישראלי ובחו"ל את הזר, ככל שהוא עדיף. אני עושה כך כבר שנים רבות ואין שום בעיה. ויתרון נוסף - האפשרות לצאת ולהכנס במסלול המהיר של כף היד.

 

באגירה - למיטב ידיעתי מחיר הדרכון בנתב"ג ירד ל-800 ש"ח. השאלה מתי המחיר החדש נכנס לתוקף. בכל מקרה, הצטייד בתמונות והגע לנמל מספיק מוקדם. הארכת הדרכון הישן לא תסייע לך משתי סיבות: ראשית - אין להאריך דרכון מעבר ל-10 שנים בשום תנאי, ושנית, ביקורת הגבולות דורשת דרכון שתקפו לפחות חצי שנה מיום היציאה, וגם בכניסה למדינה זרה נדרש תוקף דומה. אישית אני דואג לחדש כל דרכון בין 9-12 חודשים לפני שתוקפו פג (בד"כ בחורף, העונה הנוחה במשרד הפנים). נכון שאני מפסיד 10% ממחיר הדרכון, אבל זה שווה לשלושה ליטר דלק, ממש זניח.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...