Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ציטה c550


sapancool
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3943 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מעונין לשמוע את דעתכם על המכשיר החדש..

חשבתי לעשות הזמנה מחול ולשלוח את זה עם חברת שילוח לישראל, האם זה אפשרי מבחינת המכשיר כאילו מכשיר מארהב יעבוד בארץ? ומאיפה אני קונה עידכונים מתאימים?

ומישהו יודע בערך מה המידות של החבילה (לחברת שילוח..)

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

עדיף שתמשיך להשתמש בוויז. חבל על ההשקעה במכשיר מסוג זה.

במידה ואתה מעוניין להשקיע בגלאי מכמונות מהירות, תוסיף עוד כמה שקלים ותרכוש את ה IROAD.

פורסם
תוסיף עוד כמה שקלים ותרכוש את ה IROAD.

 

איך ההפרש בין 3000 שקל שIROAD עולה ל750 של צ'יטה נהיה לך כמה שקלים?

כבודו מוכר סמים או נשר מכיתה ג'?

 

לעניין המכשיר. הוא עוד לא יצא, עז אף אחד לא מכיר אותו. אני מניח שכמו בגמים הקודמים זה יהיה אותו מגר נתונים TRINITY 2.0 כך שלא אמורה להיות בעיה.

פורסם

כרגע באתר שלהם, בדף המוצר, כתוב שהוא לא זמין לישראל. אולי זה מתייחס רק למכירה המוקדמת.

 

למי שרכש את הדגם הקודם, C150, או אפילו את הראשון, ה-C50, אין סיבה אמיתית לשדרוג, אלא אם הממשק עושה לכם את זה.

 

לגבי תפקוד, אין סיבה שלא לקנות שם ולהביא לכאן, זה עובד על בסיס מיקומי gps.

העדכון מתבצע מול האתר שלהם, על בסיס רכישת מנוי.

פורסם

הבנתי.. תודה רבה ואכן iroad מאוד יקר ולכן חשבתי לקנות את הציטה.

לגבי השימוש בוויז זה אוכל לי את הסוללה ולא תמיד פועל כראוי.

פורסם

וויז לא מחליף את הצ'יטה.

לוויז יש חלק מהיכולות, אבל הוא לא מחליף.

בדיוק כמו אופניים לא מחליפים אופנוע כבד.

פורסם

כאחד שמחזיק בצ'יטה C50, כבר 3 שנים, באמת שאין לו תחליף. וגם WAZE לא באמת יכול להוות תחליף.

לפני מס' חודשים הייתה תקלה, שלחתי למרכז שלהם בUK, וקיבלתי תוך שבוע וחצי מכשיר C50 חדש לגמרי, במסגרת האחריות.

 

עכשיו אין למכשיר אחריות, נראה כמה יחזיק עוד מעמד.

 

וברשותכם- שאלה, מה ההבדלים בין הC150 ל-C550?

אני לא כ"כ הבנתי (למעט המחירים של 150 ן-200 דולר בהתאמה).

 

אני פשוט שוקל רכישת מכשיר נוסף, לרכב אחר.

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 


×
×
  • תוכן חדש...