Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ציטה c550


sapancool
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3943 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
שוטרים עם דבורה מודעים לגלאים . הם לא מפעילים אותה רצוף. לכן אין שום משמעות לגלאי. זה כמו נגד ממלז. אם גילה זה אומר שכבר מאוחר. אני אין יותר מולטנובות בשרות למיטב הבנתי

 

אני חושב שאתה צודק.

 

בשנתיים האחרונות בקופרה הקודמת הוולנטיין בעיקר ניסה להתחרות עם המערכת.

 

לא נתן לי אף אינדיקצייה אמיתית על ... כלום.

 

תקופת מה קודם לכן הוא כן הציל אותי בכביש 6 אבל זהו בערך.

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
איך הגעת להזמנה מחול ויצא לך 750 שקל??

צ'יטה שולחת מוצרים לארץ? או שעשית הזמנה עם buy2USA

 

אם יש לי את הc50i וקיבלתי משתמש לעדכון עם התוכנה "Cheetah-C50i-v9-software-tool"

זה יעבוד גם על הצ'יטות החדשות אותו משתמש? אני רוצה פשוט עוד צ'יטה במקביל ואולי יכול לחסוך את ה 200 שח עדכונים.

כן הם שולחים לארץ.

בנוגע לעדכונים אני לא יודע, תנסה להיכנס לבסיס נתונים באתר שלהם עם השם משתמש והסיסמא.

יצא לי 199 דולר עד הבית ועוד כמה עשרות שקלים מס.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם
אני חושב שאתה צודק.

 

בשנתיים האחרונות בקופרה הקודמת הוולנטיין בעיקר ניסה להתחרות עם המערכת.

 

לא נתן לי אף אינדיקצייה אמיתית על ... כלום.

 

תקופת מה קודם לכן הוא כן הציל אותי בכביש 6 אבל זהו בערך.

 

צודק ולא צודק. מצד אחד - נכון, יש כאלה שמתחכמים ומפעילים את הדבורה רק כשאתה בטווח מדידה חוקי (1000 מטר), ואז אתה בבעיה (ככה בדיוק נעקצתי לא מזמן).

מצד שני - הרבה פעמים זה כן יציל אותך, כי הם הדליקו אותה בשביל למדוד רכב אחר שנסע לפניך, או שהם כן עובדים איתה דולקת קבוע, גם זה קורה הרבה. אם יש לך ולנטיין אני מאד ממליץ להתקין אותו, ולבטל התראות לייזר, שבאמת מייצרות הרבה התראות שווא לעומת התראות אמת שממילא 99% מהן אומרות שכבר אכלת אותה.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם
כן הם שולחים לארץ.

בנוגע לעדכונים אני לא יודע, תנסה להיכנס לבסיס נתונים באתר שלהם עם השם משתמש והסיסמא.

יצא לי 199 דולר עד הבית ועוד כמה עשרות שקלים מס.

 

הצלחתי להגיע לדף הזה דרך האתר הישן שלהם!

באתר החדש לא הצלחתי להתחבר..רק בישן

ללא שם.jpg

פורסם
צודק ולא צודק. מצד אחד - נכון, יש כאלה שמתחכמים ומפעילים את הדבורה רק כשאתה בטווח מדידה חוקי (1000 מטר), ואז אתה בבעיה (ככה בדיוק נעקצתי לא מזמן).

מצד שני - הרבה פעמים זה כן יציל אותך, כי הם הדליקו אותה בשביל למדוד רכב אחר שנסע לפניך, או שהם כן עובדים איתה דולקת קבוע, גם זה קורה הרבה. אם יש לך ולנטיין אני מאד ממליץ להתקין אותו, ולבטל התראות לייזר, שבאמת מייצרות הרבה התראות שווא לעומת התראות אמת שממילא 99% מהן אומרות שכבר אכלת אותה.

 

אמרת בעצמך שהתראת אמת לרב אומרת שאכלת אותה. אז סתם לפרק את הגג הפנימי של הרכב החדש בשביל לקבל מלא התראות שווא? מעדיף לוותר...

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

פורסם

גיא לא הבנת אותי. אם מבטלים גילוי לייזר אין שום התראות שווא.

והוא כן יכול להציל אותך בהרבה מאד מקרים מהדבורה, גם אם לא ב-100%, יחד עם ווייז אתה יחסית מוגן. ולמה צריך לפרק את הגג? מפרקים פלסטיק של קורה ימנית ודוחפים את החוט לתוך הקצה של דיפון התקרה, לא מפרקים אותה ולא קורה לה כלום.

 

נתנאל - לא יודע מי העו״ד הזה, אבל הוא טועה. אני נתפסתי ע״י דבורה במדידה בודדת ע״י ניידת סמויה שנסעה מאחוריי והדליקה את הדבורה פתאום, הולנטיין צפצף ומיד בלמתי אבל הם כבר קיבלו קריאה. הכל היה מצולם במצלמת דרך והועבר לעו״ד שלקחתי, שהוא אחד התותחים בתחום - והוא לא אמר שיש משהו לא תקין במדידה.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

יאללה גיא, אתה עושה לי מחיר? :twisted:

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

ביהמ"ש ציין מהם התנאים להפעלת מכשיר הדבורה ואלו מסמכים יש לצרף לכל דו"ח להלן הפירוט:

לכל דו"ח שמוגש לביהמ"ש צריך להיות מצורף עותק מצולם של הבדיקה התקופתית הכוללת את מספר המכשיר, תאריך הבדיקה ותוצאותיה.

חובה על התביעה להוכיח כי השוטר המפעיל עבר הכשרה בקורס מסודר להפעלת המכשיר.

חובה על התביעה להוכיח כי השוטר המפעיל ביצע בדיקות תקינות למכשיר (5 בדיקות).

השוטר המפעיל חייב לציין כי בטווח של כ-50 מטרים לפחות משני צידי הכביש בשעת במדידה לא היתה כל תנועה של כל כלי רכב מכל סוג אשר נע בכיוון הנסיעה של הרכב הנמדד.

חובה כי יהיה קשר עין רציף וברור הן לרכב הנמדד והן לשולי הדרך (50 מטרים לפחות לצידי הרכב הנמדד) למשך כל זמן המדידה עד לנעילת מהירות הרכב.

חובה על התביעה להציג דו"ח נתוני מדידה- רכב שיטור בתנועה או נייח, רכב המטרה בתנועה נגדית או באותו הכיוון, סוג האנטנה שנבחרה, קדמית או אחורית.

זהו למעשה פסק הדין היחיד שקובע כי קיימת חזקת אמינות למכשיר הדבורה, ובתי משפט רבים מסתמכים על פסק דין זה כמקור להיותו של מכשיר הדבורה מכשיר אמין.

 

ציטוט של עו"ד גל:

"

הרכב חייב להיות בודד בטווח הקליטה - על מנת להיות בטוח מעל לכל ספק כי הרכב שנקלט ברדאר הוא זה שבוודאות ביצע את עבירה, המפעיל חייב לוודא כי בטווח שדה הראיה של המפעיל (בטווח קליטת המכשיר כולו), רכב המטרה יהיה בודד לחלוטין ולא היה מסביבו כל עצם נע, לא רכבת, לא מטוסים שטסים נמוך, לא כלי רכב חונים גם בטווח של 50 מטרים מסביבו וגם לא רכב בנתיב הנגדי.

בנוסף השוטר חייב להיות מרוכז בנתונים שמתקבלים באמצעות המכשיר בעת קליטת רכב המטרה ולנעול את מהירות הרכב לאחר 3 שניות שהיא יציבה ולא משתנה."



 

השוטר מקבל מספר מדידות, מהמדידה הראשונה ועד האחרונה יש לך התראה מהולנטיין.

פורסם
ביהמ"ש ציין מהם התנאים להפעלת מכשיר הדבורה ואלו מסמכים יש לצרף לכל דו"ח להלן הפירוט:

לכל דו"ח שמוגש לביהמ"ש צריך להיות מצורף עותק מצולם של הבדיקה התקופתית הכוללת את מספר המכשיר, תאריך הבדיקה ותוצאותיה.

חובה על התביעה להוכיח כי השוטר המפעיל עבר הכשרה בקורס מסודר להפעלת המכשיר.

חובה על התביעה להוכיח כי השוטר המפעיל ביצע בדיקות תקינות למכשיר (5 בדיקות).

השוטר המפעיל חייב לציין כי בטווח של כ-50 מטרים לפחות משני צידי הכביש בשעת במדידה לא היתה כל תנועה של כל כלי רכב מכל סוג אשר נע בכיוון הנסיעה של הרכב הנמדד.

חובה כי יהיה קשר עין רציף וברור הן לרכב הנמדד והן לשולי הדרך (50 מטרים לפחות לצידי הרכב הנמדד) למשך כל זמן המדידה עד לנעילת מהירות הרכב.

חובה על התביעה להציג דו"ח נתוני מדידה- רכב שיטור בתנועה או נייח, רכב המטרה בתנועה נגדית או באותו הכיוון, סוג האנטנה שנבחרה, קדמית או אחורית.

זהו למעשה פסק הדין היחיד שקובע כי קיימת חזקת אמינות למכשיר הדבורה, ובתי משפט רבים מסתמכים על פסק דין זה כמקור להיותו של מכשיר הדבורה מכשיר אמין.

 

ציטוט של עו"ד גל:

"

הרכב חייב להיות בודד בטווח הקליטה - על מנת להיות בטוח מעל לכל ספק כי הרכב שנקלט ברדאר הוא זה שבוודאות ביצע את עבירה, המפעיל חייב לוודא כי בטווח שדה הראיה של המפעיל (בטווח קליטת המכשיר כולו), רכב המטרה יהיה בודד לחלוטין ולא היה מסביבו כל עצם נע, לא רכבת, לא מטוסים שטסים נמוך, לא כלי רכב חונים גם בטווח של 50 מטרים מסביבו וגם לא רכב בנתיב הנגדי.

בנוסף השוטר חייב להיות מרוכז בנתונים שמתקבלים באמצעות המכשיר בעת קליטת רכב המטרה ולנעול את מהירות הרכב לאחר 3 שניות שהיא יציבה ולא משתנה."



 

השוטר מקבל מספר מדידות, מהמדידה הראשונה ועד האחרונה יש לך התראה מהולנטיין.

 

לגבי הציטוט של העו"ד, שמדבר על 3 שניות - אני נסעתי, לבד בכביש, בלילה, כשלפתע הולנטיין צרח, תוך שניה דפקתי ברקס מ-160 ל-80 בערך. המהירות בטח לא הייתה יציבה למשך 3 שניות על 160. הניידת הסמויה הייתה מאחוריי והגיעה אליי אחרי שהאטתי.

המהירות שהראתה הנעילה בדבורה הייתה 155. כל ההתרחשות הזאת מצולמת במצלמת דרך, כך שאפשר לתזמן את העניין בדיוק די טוב. 3 שניות לא היו. אני מנסה לברר את זה מול העו"ד שלי להבין אם מדובר בדרישה אמיתית, ואם כן - איך השוטר מוכיח את זה ?

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם (נערך)

את זה אני לא יודע, אגב, גם העו"ד שלי אמר את אותו הדבר, ישנה קריאה ראשונית שבה הדבורה מעריכה את המהירות וקריאה שנייה שזו כבר הנעילה.

עריכה אחרונה על ידי נתנאל
פורסם

קראתי את הציטוט פעמיים, לא מצאתי את החלק שמדגיש שיש יותר ממדידה אחת. גם המודגש באדום לא מחזק את זה (להבנתי).

אפשר הכוונה?

פורסם

טוב חברים אז הציטה החדשה יצאה גם באר. במחיר של 1480 שקלים מחיר מבצע ואחכ יעלה 1580 שקלים

דרך חול לפני מכס וכולל משלוחה יוצא 1250 שקלים בערך?

לדעתי עדיף כבר לקנות בארץ.. יצא בסוף הבדל של 150 שקל ככה.


×
×
  • תוכן חדש...