Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תקלה ברכב חדש סיאט לאון 2015 - זכויות


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3926 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 65
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
בינתיים נראה שהם מתנהגים בהגינות.

 

בהחלט. זה מצב מאוד לא נעים, אבל לפחות זה קרה בתקופת אחראיות. לבקש מהם טרייד אין עתידי זה להודות בנטיות מזוכיסטיות.

פורסם

אין סיבה שיורידו ערך בגלל החלפה של המנוע. זה מנוע חדש אבל טוב בכל מקרה שהדברים מצוינים בכתב. בסופו של דבר, טיפלו בכך בהגינות מהרגע הראשון. בדיוק בשביל זה ישנה אחריות ואם מכבדים אותה אז זה העיקר.

פורסם
זכותך הראשונה היא להבין מה רמת

האמינות של רכבי צ'מפיון וכן מה רמת המוסך אליו פנית. מכך נובעת גם זכותך שלא לרכוש מהם רכבים בעתיד כמובן, רק שכל זה לא עוזר לך.

.

.

.

אחרי זה תבקש התחייבות לטרייד במחירון מלא או טרייד מיידי. אני מבין לליבך, זו באסה. אם ארכוש מהם שוב רכב, זה למרות רמת האמינות האמורה, ורק עם שלוש שנות אחריות. אין ספק שיקשה עליך למכור את הרכב בעתיד לו הרוכש יידע שנגעו במנוע.

 

המנוע הזה הרי לא יוצר ע״י סיאט ולא בעבור סיאט. זה מנוע של קונצרן VW שמן הסתם משמש רכבים אחרים בקונצרן. אז אני מבין שאתה לעולם לא תקנה רכב של הקונצרן?

 

אני יכול להבין את הסלידה מצ׳מפיון ולא פעם אני שותף מלא לה אבל יחד עם זאת דווקא נראה שהטיפול הפעם ראוי לשבח.

 

רכב / מנוע מגיע מפס ייצור סדרתי וייתכנו תקלות. מבאס, נכון אבל קורה.

 

אז דווקא כאן נראה לי ראוי להגיד מילה טובה לצ׳מפיון.

 

גיא

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

פורסם

אני הבנדם שהיתי הכיי בעד צמפיון ואני אוהב את הרכבים.האירוע הזה מתסכל אותי אני צריך להתנייד עם רכב שכירות שלא נוח בעליל וזה לא מתאים בכלל לצרכים שלי.רכב חדש חודשיים אצלי וחודש בצמפיון.ולגבי תקלות ברכב חדש מסכים יש פה ושם תקלות אבל לא מנוע! צרכים לבדוק טוב טוב את ביקורת איכות במפעל פשוט אין מילים מתוסכל מהאירוע הזה

פורסם

קודם כל, נראה שמטפלים בך בסדר.

מביאים לך מנוע מחו"ל, בינתיים יש רכב שכור - אגב, אם הרכב השכור לא לרוחך (כי הרכב הספציפי במצב לא טוב) אתה יכול לבקש מחברת ההשכרה להחליף את הרכב.

בכל מקרה, לדעתי תקבל מהם פיצוי בדמות טיפול או שניים חינם, ואולי עם קצת עקשנות ירחיבו את האחריות ל3 שנים, יותר מזה לא נראה לי שתקבל שם.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

איזה דגם של לאון אצלך?

אצלך היה מזל, קיבלת מנוע חדש אחרי שלא מצאו מה הבעיה.

אצלי לאון 2014 ויש רעשים של דפיקות בזמן שמנוע מתאמץ. בדקו ולא מצאו כלום ושלחו אותי הביתה מתוסכל.

הגעתי למסקנה שחבל על הבריאות, אל תקח את זה קשה.

תקלות היום מתרחשות בכול דבר.

Leon 2014: HU: OEM | TW: MT23|MID: PROFI PHASE | AMP: Genesis Profile 4 | MONO: JL :

|Audio 250\1 | SUB: DLS Kw10|ALPINE PXE H650

פורסם

ההבדל היחיד בין 98 ל-95 זאת העמידות הגבוהה יותר של ה-98 בפני הצתה עצמית. אין ולא תהיה שום השפעה על "ניקיון" המנוע.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

מנוע, מנוע, מנוע, מנוע, מנוע.

 

לא מנועה, לא מנועה, לא מנועה, לא מנועה, לא מנועה.

 

מנוע, מנוע, מנוע, מנוע, מנוע.

 

תשנן חבר, בסוף זה יתפוס ;)

 

לעניין התקלה,

 

עושה רושם שצמפיון מתנהלים איתך בסדר גמור.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk


×
×
  • תוכן חדש...