Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תקלה ברכב חדש סיאט לאון 2015 - זכויות


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3926 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

דיסלקט בעיה רצינית בנושא.

מתנהלים יפה אבל לא נתפס המצב שאני נמצא בו החלפת מנוע לרכב חדש.פשוט מוריד מהאוטו כבר

  • תגובות 65
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני מסכים איתך שזה יכול לבאס חבר אבל תתנחם בכך שצמפיון לא זרקו אותך לכלבים כפי שנהגו עם לא מעט לקוחות והם לוקחים אחריות על התקלה וגם נתנו לך רכב חלופי.

 

זה לא אידיאלי אבל לפחות מטפלים בך בצורה נאותה.

 

תלחץ לקבל התחייבות מהם לטריידינג במחיר מחירון והארכת אחריות ושכח מהעניין.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

לאור המוניטין שvag רכשו לעצמם, אני מאמין שאתה לא היחיד שזה קורה לו.

בנוגע למה קיבלו בסוף- יתכן ולעולם לא תדע כי או שאותם אנשים לא גולשים פה בפורום או שלא יספרו לך כי החתימו אותם על כתב סודיות בקשר להסדר אליו הגיעו (זה קורה לא פעם בענף..).

 

אז כמו שאמרו לך פה- תתעקש על הרחבת אחריות בשנה נוספת (כי בכ"ז הרכב שלך לא רכב רגיל ותקין שיסתפק בשנתיים אלא "שור מועד" ובנוסף דרוש טרייד/רכישה חוזרת במחיר מחירון ואולי גם איזה טיפול או שניים. ככה די תכסתח את עצמך.

 

ואני מאחל לך שאיכות ההרכבה של המנוע החדש תהיה מקצועית ושלא תסבול מתקלות נוספות בגלל התקנה לקויה.

שלומי

פורסם
מנוע, מנוע, מנוע, מנוע, מנוע.

 

לא מנועה, לא מנועה, לא מנועה, לא מנועה, לא מנועה.

 

מנוע, מנוע, מנוע, מנוע, מנוע.

 

תשנן חבר, בסוף זה יתפוס ;)

 

לעניין התקלה,

 

עושה רושם שצמפיון מתנהלים איתך בסדר גמור.

עידן אתה מצטרף למורים שהחלו אתמול ללמד ? :roflmao: ואתה צודק מאד :)

ואכן כמו שכתבו הרבה התנהלו איתך טוב ולקחו אחריות מלאה וזה חשוב.

קובי

:-)

פורסם
איך אני יודע שהמנוע שמחליפים לי הוא חדש?

ולא משהוא שמשופץ בגרמניה אחרי אוטו תקול.

 

מכיוון שהרכב תחת אחריות ומתוקן תחת אחריות היצרן, אז היצרן שולח מנוע חדש.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
איך אני יודע שהמנוע שמחליפים לי הוא חדש?

ולא משהוא שמשופץ בגרמניה אחרי אוטו תקול.

 

ואיך אתה יודע שברכב החדש היה מנוע חדש ולא משופץ? כי יצרן הרכב לא מתעסק בשטויות.

מאותה הסיבה תהיה בטוח שיצרן הרכב מספק מנוע חדש לצ'מפיון כדי להתקין ברכבך.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם

אולי אם תתלונן על תאורת תקרה יחליפו לך את כל האוטו.

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם

מאחל לך הנאה מרובה ושנים ארוכות עם האוטו.

 

תלמד גם לחייך לפעמים.

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה


×
×
  • תוכן חדש...