Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תקלה ברכב חדש סיאט לאון 2015 - זכויות


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3925 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמו שאמרו פה, זכותך שיתקנו לך את הרכב ללא עלות. אני רואה שגם קיבלת רכב חילופי שזה כבר טוב.

 

לעניין הפיצוי וכו', אמנם זה לא כתוב בשום מקום, אבל אני חושב שהיבואן בהחלט צריך לתת איזה פיצוי נחמד על תקלה שמתרחשת כל כך קרוב למועד מסירת הרכב.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

  • תגובות 65
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לכן יש לך אחריות של שנתיים למקרים של תקלה ברכב.

הזכויות שלך הן שיתקנו לך את הרכב ללא עלות.

אל תטעה אותו, יש לו 3 שנות אחריות.

פורסם

אם האוטו שלך היה יצא עכשו מהחברה והיו אומרים לך שדורש פתיחת מנועה בגלל איזה רעש שאתה שומע והמוסך גם.ואם אתה לא יודע ברגע שעושים פתיחת מנוע זה כבר לא אותו מנועה ובתנאי שהבנדם שמרכיב חזרה מקצוען והלחצים לא לא חוזרים לקדמותן

פורסם

בהחלט מבאס מאוד לשלם סכום גדול ולרכוש מוצר חדש ולהיות מוטרד.

אבל, אל תשכח שאחד הדברים שעומדים מאחורי רכב חדש זה האחריות.

האחריות אינה מבטיחה החלפה על כל פגם, אלא תיקון ללא עלות.

 

תן להם לתקן. יתכן שלא יצליחו בפעם הראשונה, זה קורה ועוד יותר מבאס, אבל עדיין זה יהיה מצב שבו סביר שיפעלו לתיקון הבעיה.

 

אם לא יצליחו לתקן לאחר מספר פעמים סביר ובנוסף לא ימצאו דרך סבירה להוציא אותך מרוצה אז יש טעם בטיפול במישור משפטי.

 

בכל מקרה, מומלץ לשמור תעוד של כל התהליך והטרטורים שתעבור.

 

מקווה שהבעיה תפתר ותהיה מרוצה.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

אתה אכן במלכוד. כמו שנאמר לך מבחינה פורמלית היבואן לא חייב לך דבר מלבד תיקון התקלה. אין לך שום זכאות לפיצוי/החלפה לחדש/זיכוי כספי. יש סיכוי מסויים שהתיקון יבוצע באופן מושלם. יש סיכוי סביר לתיקון לא מושלם שיבטל/יפחית את מופע התקלה אך לא יהיה שקול למנוע חדש מושלם ותקין לחלוטין. חששך שמכונאי צ'מפיון לא ישחזרו מנוע מושלם לאחר הרכבה די סביר אך מה תוכל לעשות?

בדיעבד היה עדיף לך לאחר שרשמו תקלה ואמרו שלא מצאו דבר לקחת את הסיאט ולהמשיך כרגיל. יש לך חלונות ומערכת שמע שהיו מנטרלים את רעש תקתוקי הברזל. אם הרעש יתפתח לתקלה אמיתית עם סממני תקלה משמעותיים עדיין יש לך אחריות ויהיה קל יותר לטפל בבעייה.

למה אתה במילכוד - אין לך מה לתבוע ואתה חייב ללכת לפי הפתרון שהוצע לך. אם תסרב לפתרון הפירוק ותמשיך תאבד את האחריות במקרה החרפת התקלה.

פורסם
אם האוטו שלך היה יצא עכשו מהחברה והיו אומרים לך שדורש פתיחת מנוע בגלל איזה רעש שאתה שומע והמוסך גם.ואם אתה לא יודע ברגע שעושים פתיחת מנועה זה כבר לא אותו מנועה ובתנאי שהבנדם שמרכיב חזרה מקצוען והלחצים לא לא חוזרים לקדמותן

 

יש הרבה "אם" במה שכתבת.

אם מדובר בשרשת תזמון אז ההחלפה אינה מורכבת ובוודאי שאינה פוגעת בערך של הרכב.

אם מדובר באוברול למנוע הם לדעתי יחליפו לך אותו קומפלט ואז יתכן שיש מה לדבר על פיצוי.

בינתיים מטפלים בך כמו שצריך, נתנו לך רכב חליפי ובודקים את העניין. תמתין לסוף התהליך ואז תחליט לגבי צעדיך הבאים.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם

אוקיי, כאן המקום להתחיל לבקש פיצויים בדמות:

הארכת אחריות על המנוע (הייתי עומד על כך)

לנסות להוציא טיפולים בחינם

קנייה במחיר מחירון.

 

האם אמרו לך מה הבעיה שבגללה מחליפים מנוע?

פורסם

בזמן הבדיקות לא הסכמתי לפתיחת מנוע, בגלל שזה רכב חדש. ביקשתי כמה בקשות:

1._החלפה למנוע חדש, אם הם לא מוצאים את הבעיה, בגלל שלא מסכים לפתיחת מנוע או ראש מנוע.

2. מכתב המתחייב שאם אני ארצה לעשות טרייד-אין. שהחלפת המנוע לא תשפיע על מחיר המחירון.

3._פיצוי, לדברי המנהלת שירות, יקבע אחרי החלפה.

בינתיים עם רכב חלופי. נאמר לי שהיום הם מזמנים מנוע חדש. זה יקח 14 ימי עסקים. הם ינסו לזרז את העניין בהזמנה אקספרס. בגלל שאני עם רכב שכירות שלהם.


×
×
  • תוכן חדש...