Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3984 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

לוחית הרישוי האחורית מודבקת איכשהו ואמרו לי בעלי המקצוע שאם אני רוצה להחליף זה רק לתלוש אותה, ואז צריך לעשות חורים ללוחית חדשה.

האם מישהו מכיר דרך אחרת?

הלוחית נמצאת בתוך מסגרת פלסטיק.

גבי 164

פורסם

תמונה תעזור. בדרך כלל הלוחית מחוברת בברגים או בניטים. הלוחית (פח) עצמה מחוברת, ולא מסגרת הפלסטיק, שרק מקיפה אותה מסביב.

במכוני הרישוי כמובן שלא שמעו על השיטה הזאת, ומחברים בעזרת 2-3 ברגים קודחים שישאירו לך חור בטמבון.

פורסם

במכוני הרישוי כמובן שלא שמעו על השיטה הזאת, ומחברים בעזרת 2-3 ברגים קודחים שישאירו לך חור בטמבון.

 

טמבון או מכסה תא מטען.

לא רק זה, ראיתי במכוני טסטים איך מחליפים לוחית רישוי וקודחים 2 חורים חדשים....

אני לא מבין למה לא משתמשים בחורים שהיצרן כבר הכין? למה לא לעבוד כמו שצריך ?

פורסם

אצלנו בסיאט הברגים היו מתחת לפס התחתון של המסגרת, תסתכל אם הוא לא יוצא מהמקום (החלק שרשום עליו Seat auto... אצלנו זה היה מכסה ומתחתיו החיבורים והמספר פשוט יושב במסגרת.

פורסם

לא - החלק התחתון משוחרר, הזזתי קצת ומאחורה יש הדבקה.

 

אצלנו בסיאט הברגים היו מתחת לפס התחתון של המסגרת, תסתכל אם הוא לא יוצא מהמקום (החלק שרשום עליו Seat auto... אצלנו זה היה מכסה ומתחתיו החיבורים והמספר פשוט יושב במסגרת.

גבי 164

×
×
  • תוכן חדש...