Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3961 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

 

1. פנסים מתרוממים

2. קורות A דקיקות

3. תיבות הילוכים ידניות

4. תא נוסעים פשוט ומכאני

5. מפתחות פשוטים

6. גג נפתח בצורת T

7. היכולת לתקן (כמעט) הכל לבד

8. משקל קל

9. הגה סקסי ופשוט

10. גלגל חילופי בגודל מלא

11. חלודה - כי זה קל יותר מסיבי פחמן :)

 

למה אתם מתגעגעים?

מאזדה מיאטה 2008 משופרת לנפש

פורד פיאסטה 2016 למבצעים מיוחדים

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

קסם זה קסם - אין מה לעשות. זה נגזר מסוג הרכב.

גם עיצוב (היום הוא המוני / לא מקורי / העתק של).

ובקשר לגעגוע לריח - מי שיצליח לייצר ריחן עם ריח של רכב חדש , ולשים אותו ברכב ישן = חגיגה !

alfa 156 2.5.

פורסם

לא רק לקסם ולריח.

 

במכוניות חדשות אתה נוסע, במכוניות ישנות אתה נוהג. יחי ההבדל הקטן.

You may kiss the bride.

בא לשאול על חשבון בנק, יצא נשוי. קארספורום.

פורסם (נערך)

רגע, לא סיימתי.

נוסטלגיה.

סמלים (אז מאחורי הסמל - עמד רכב. עם משמעות. משהו שייצג את המותג באופן אבסולוטי. היום ? נישט אנד גורנישט !)

שעונים אנלוגיים (להבדיל מכל הדיגיטליזציה שפשטה/פשעה אצל חלק מהיצרנים. לא מבין למה זה טוב חוץ מהוזלת עלויות וזילות המוצר. הן המוח האנושי קורא יותר טוב כימות אנלוגי שכזה מאשר דיגיטלי).

שרידות ועמידות (הכל מתוכנן היום בשיטת השתמש וזרוק. אורך חיים קצר. מתכוונים שתחליף את הרכב כל כמה שנים או תזרוק/תגרוט אותו מתישהו. רכבים מסויימים "של אז" - היו פשוטים ועמידים. לא תוכננו להתקלקל ומה שהתקלקל תוקן עפ"ר. לפחות זו היתה הכוונה).

ארץ ייצור ומקוריות - פעם היה ניתן לדעת את מקוריותו של הרכב (גם את מקוריות חלקיו, עפ"ר). היום ? שברולט - קוריאה ! אופל ? פעם גרמניה, היום...? (מי יודע ואת מי זה מעניין). אם הייתם למשל אומרים בזמנו לאלפיסטים, שאת המנועים ייצרו להם בעתיד GM - הם היו חותכים לעצמם את הוורידים (נכון הזמנים השתנו, אבל השאלה היתה למה מתגעגעים - אז כן, אנחנו מתגעגעים גם לסדר הזה ולמקוריות הזו ולזה שלכל רכב היה אבא, טוב יותר או טוב פחות, אבל אבא אסלי).

עריכה אחרונה על ידי חולגי

alfa 156 2.5.

פורסם

אז לא ידעתי להגיד את זה - אבל אני מתגעגע למכוניות בלי מחשבים.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

אם יש משהו שאני מתגעגע אליו, זה למכוניות איטלקיות ישנות, שידעו להיות מהנות לנהיגה גם עם 45 כ"ס, לצליל המפלט המיוחד ולהגהים שכבר אין היום.

בקצב ובמהירות שבה המחשבים משתלטים לנו על המכונית, יש סיכוי לא רע שעוד נתגעגע למכוניות של ימינו..

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

הגה מתקשר, צליל מנוע, התנהגות קלילה ומשעשעת, אתגר אמיתי בנהיגה, הצורך להיות קשוב לכל רחש ואנומליה מתוך ידיעה שאין שום צג מחשב שיודיע על תקלה כשהיא קורית.

כבעל איטלקיה קשישה, חלודה ומערכת חשמל עדינה אלה דברים שבשמחה הייתי מוותר עליהם :-(

נישט אנד גורנישט

גורנישט מיט גורנישט

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

קורות A דקות

תצוגה אנלוגית

גיר ידני

קלות

לעשות כיף עם מספר דו ספרתי של כ"ס

 

אין לי מה לחדש

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
פורסם

רעש.

משקל קל.

התנהגות כביש והיגוי (בטובות בהן, פיז'ו, BMW...).

אחיזה פחותה.

העדר ESP.

נוחות נסיעה (כן, לפני שהצמיגים הפכו לחתך נמוך מדי).

 

לא מתגעגע ל...

בלמים.

פאנל רדיו ניתק (או כל הרדיו...).

איכות גימור.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı


×
×
  • תוכן חדש...