Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3986 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים יקרים,

אבקש את חוות הדעת שלכם על רנו קליאו החדשה,

שנת 2013, גיר ידני.

 

כן היא מדהימה, מעוצבת, מאובזרת.

מה קורה שם בפנים? אמינה? חסכונית?

אשמח לקבל כל מידע מקצועי שאתם יודעים או חוויתם :)

 

תודה לכם,

פורסם

איזה מנוע - 1.2 או 0.9TCE?

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

נהגתי שבוע אינטנסיבי ב 0.9 הידנית של אבא שלי.

בגדול מאוד אהבתי. יש כמה הערות:

זה לא רנו קלאסית. מבחינת מתלים - יותר קשיחה ופחות ממה שציפיתי. מהנה לנהיגה יחסית לסופר מיני סטנדרטית.

דומה לשתי הרנו הקודמות של אבי בהיבט שההגה רך מאוד והדוושות גם. אני לא מת על זה

ברשת נתקלתי בטענות על רעשי רוח מעל 120 קמש. לא יודע על מה הם מדברים. אולי פספסתי

מנוע סבבה. מבחינה שימושית לא נופל מ 1.4 ליטר אטמוספרי סטנדרטי. זמינות הכח עדיפה ובעיר מרגישה זריזה בהחלט.

קח בחשבון שבסיס הגלגלים הוא מהגדולים ביותר (אם לא הגדול ביותר) אבל חלק מהגודל נגזל בגלל העיצוב. היא לא קטנה מהמתחרות, אבל פחות מרווחת ממה שניתן היה לצפות.

אבא שלי מאוד מאוד מאוכזב מהמזגן. פעמיים פנה למוסך ואמרו לו שזה תקין. זה כנראה תקין, אבל מדובר במזגן חלש מהמקובל ובימים חמים מקבל ציון עובר בקושי.

מבחינות אחרות מפגינה אמינות מלאה, אבל מדובר ברכב שנתיים בלבד על הכביש.

אבא שלי מדווח על 1:13-14 בנסיעה משולבת שהינה בעיקר עירונית/פרברית

פורסם

יש לה 4 כריות אוויר וזה נראה לי מספיק כדי לרדת ממנה. התבאסתי מזה ממש והורדתי את הרכב מהWISHLIST עבור אבא שלי, שמתעתד לרכוש בקרוב משהו.

פורסם

זו הסיבה הכי מיותרת להוריד אותה מהרשימה. אם היא הצליחה לקבל 5 כוכבים עם 4 כריות אוויר - אתה יכול להיות בטוח שהיא בטיחותית. מספר הכריות לא מעיד על בטיחות. פרט לכך, כריות האויר מעוצבות כך שהן מגנות על כל הנוסעים. אם אתה חושב שאתה מבין יותר מהחבר'ה ב NCAP אז בבקשה, תוותר על הקליאו.

פורסם

כריות אוויר זאת ממש לא סיבה לוותר על הקליאו, כמו שציין דניאל לפני כן, הן נפתחות לכל אורך הרכב.

אני הייתי פוסלת אותה בעיקר בגלל הinterior והקשיחות.

 

פסלטיק מגעיל שיושב על ההגה, הפלסטיקים המבריקים בקונסולה המרכזית ובדלתות שהשמיעו את קולם והראו חופש תנועה כבר ברכב חדש עם 3KKM, המושבים הלא נוחים וחוסר מוחלט בספיגת שיבושים של הכביש.

 

אבל כל אלה מאוד סובייקטיביים כי יש אנשים בפורום שהתרשמו יותר לטובה מהמושבים, שאהבו את הפלסטקים הנוצצים ואת הקופצניות הנוראית על מהמורות הגדירו כ"שובבות" של הרכב.

 

תתרשם מהרכב בפועל ולא רק מקריאה ברשת ואז תוכל לקבל החלטה שמתאימה יותר לך.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

פורסם

ה1.2 באמת עגלה, בדור 3 הוא עוד נסבל, בדור הרביעי הוא נהיה יותר איטי משום מה ולוקח לו עוד שניה ומשהו להאיץ מ0 ל100 להבדיל מהקליאו דור 3.

גם הנוחות לדעתי פחות טובה, מצד שני האבזור טוב יותר ומנוע ה0.9TCE עדיף מהותית על ה1.2 מבחינת ביצועים וזמינות כוח בעיר ומחוצה לה, וגם צריכת הדלק כנראה טובה יותר אצל נהג רגוע.

אחד מהדברים שהציקו לי הוא רעשי רוח שחודרים לתא הנוסעים מעל 100 קמ"ש, בקליאו 3 לא שומעים את זה ככה וזה די ביאס אותי שרכב מתקדם יותר וחדיש יותר נופל בדברים כאלו.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

ראשית ברצוני לעשות סדר קטן כאשר dorsht ציין שהקליאו דור 4 גרסת ה1.2 היא עגלה אני יוצא מנקודת הנחה שהכוונה היתה למנוע האטמוספרי (הלא מוגדש) כיוון שה1.2 טורבו חזקה מאוד (לשם השוואה חזקה ממאזדה 3).

 

שנית נכון שהקליאו מכילה 4 כריות בלבד אבל 2 כריות הן מפוצלות והרנו נחשבת כבעלת 6 כריות ולראייה ציוני הבטיחות הגבוהים שהיא קיבלה.

 

לגבי איכות החומרים ואיכות ההרכבה אז ככה בחלק העליון החומרים הם רכים ונעימים מאוד בחלק התחתון אכן יש קצת פלסטיק מבאס אבל בכל מקרה איכות ההרכבה היא טובה מאוד ואין קירקושים (מה שכן במהיריות של 120 קמ"ש ומעלה יש רעשי רוח - במידה ויש רדיו אז גם זה מבוטל)

 

הקליאו מכויילת עם מתלים נוקשים כמו שאוהבים באירופה ובשילוב עם העניין שזה רכב קטן אז בעיר על כביש משובש או גבשושיות הוא יכול להרגיש לא נינוח.

 

דעתי האישית לגבי גרסת ה1.2 המוגדשת שזה רכב זריז, מגניב שנראה מעולה כיף לנהיגה (בייחוד מחוץ לעיר) מגיב מעולה בעליות קשוחות עם זמינות כוח טובה מאוד

כמו כן הוא מגיע עם שלל פינוקים מערכת מולטימדיה, חיישני גשם, חיישני אורות ועוד

 

אחרי שרשמתי את כל זה שמתי לב ששאלת על ה1.2 הידני :-( שהוא הגרסא הלא מוגדשת

רשמתי את כל זה אז אפרסם בכל זאת

בהצלחה

המקום היחיד שבו הצלחה קודמת לעבודה הוא המילון!

פורסם
ראשית ברצוני לעשות סדר קטן כאשר dorsht ציין שהקליאו דור 4 גרסת ה1.2 היא עגלה אני יוצא מנקודת הנחה שהכוונה היתה למנוע האטמוספרי (הלא מוגדש) כיוון שה1.2 טורבו חזקה מאוד (לשם השוואה חזקה ממאזדה 3).

 

שנית נכון שהקליאו מכילה 4 כריות בלבד אבל 2 כריות הן מפוצלות והרנו נחשבת כבעלת 6 כריות ולראייה ציוני הבטיחות הגבוהים שהיא קיבלה.

 

לגבי איכות החומרים ואיכות ההרכבה אז ככה בחלק העליון החומרים הם רכים ונעימים מאוד בחלק התחתון אכן יש קצת פלסטיק מבאס אבל בכל מקרה איכות ההרכבה היא טובה מאוד ואין קירקושים (מה שכן במהיריות של 120 קמ"ש ומעלה יש רעשי רוח - במידה ויש רדיו אז גם זה מבוטל)

 

הקליאו מכויילת עם מתלים נוקשים כמו שאוהבים באירופה ובשילוב עם העניין שזה רכב קטן אז בעיר על כביש משובש או גבשושיות הוא יכול להרגיש לא נינוח.

 

דעתי האישית לגבי גרסת ה1.2 המוגדשת שזה רכב זריז, מגניב שנראה מעולה כיף לנהיגה (בייחוד מחוץ לעיר) מגיב מעולה בעליות קשוחות עם זמינות כוח טובה מאוד

כמו כן הוא מגיע עם שלל פינוקים מערכת מולטימדיה, חיישני גשם, חיישני אורות ועוד

 

אחרי שרשמתי את כל זה שמתי לב ששאלת על ה1.2 הידני :-( שהוא הגרסא הלא מוגדשת

רשמתי את כל זה אז אפרסם בכל זאת

בהצלחה

 

תרשה לי לתקן אותך הקליאו מצויידת ב 4 כריות בלבד ! ולא 6 ולא מפוצלות או כל סיפור אחר שימכרו לך בסוכנות .

זו החלטה אסטרטגית של רנו שלקחו ובאוסטרליה הורידו לקפצו'ור ( שמבוסס קליאו) את הדירוג ל 4 כוכבים עד שיתווספו כריות וילון לנוסעים מאחור גם כן .

הטענה של רנו שבחרו להשקיע בחיישנים קדמיים על פני הגנה על הנוסעים מאחור וכן על הראש בפגיעות צד .

זה עדיין הקנה להם 5 כוכבים בזמן השקתה אבל במבחן המציאות היום לא נראה לי שהיתה עומדת באותה תוצאה בעוד שהמתחרים רק משקיעים יותר בהגנה גם על הנוסעים מאחור וכן על הנהג בתוספת כריות בירכיים וכד"

 

לגבי הטענות על רעש רוח - הוא אכן ניכר במנסיעה בעיקר מצד קורת A

המזגן כפי שציינו חלש וכן פתחי האיוורור ממוקמים נמוך ויש להפעיל את המאוורר על מהירות מקסימלית ע"מ שאוויר יגיע לחלל הרכב והרעש גם הוא לא נעים .

איכות ההרכבה לא אחידה בכלל - אם יורדים לפרטים גימורי הגומיות בדפנות לא מושלמים חיתוך השטיח וכן איכות הפלסטיקה ברכב ככל שיורדים למטה כולל פתחי מזגן שמשרים אוירה של חומר זול .

המתלים קשים מאוד ( התרשמות שלי ) בהשוואה לרנו דור קודם או לרכבים מהקבוצה .

מנוע אטמוספרי - מאוד חלש והרכב עצל

מנוע 1.2 טורבו עם מומנט מספק אבל השהיית הטורבו יחד עם הגיר הרובוטי בעיקר בנהיגה בעיר לא נעימה

 

זה מצחיק להגיד לבנאדם שמעוניין לקנות רכב חדש במיטב כספו אם יש רעש רוח תדליק רדיו :) זה לא רציני . ( כבר נאמר לי משפט כזה בעבר במהלך נסיעת מבחן בפולו על ידי הנציג וחשבתי שאני הוזה ... אמרתי לו אתה רציני להגביר את הרדיו ???!!! )

 

בסה"כ הרכב נראה טוב מבחוץ משדר אלגנטיות זורם מעוצב נכון , הראות לאחור היא היא מינימלית (חייבים מצלמה או חיישנים )

מלפנים הקורה גם פוגעת בשדה הראייה

 

המושבים הקדמיים נוחים אך פחות אוחזים בהשוואה ל פיזו 208 או לפיאסטה

הפלסטיקים המבריקים או הצבעוניים בגימור הפנים - זה כבר עניין של טעם אישי והעדפות ( מרחוק נראה יותר טוב )

בסה"כ רכב נחמד לא יותר - מתומחר גבוה לטעמי גם עם הסחירות וירידת הערך

כיום עם התחרות בשוק במחיר שמוצעת היא לא אטרקטיבית

פורסם

לגבי הטענות על רעש רוח - הוא אכן ניכר במנסיעה בעיקר מצד קורת A

המזגן כפי שציינו חלש וכן פתחי האיוורור ממוקמים נמוך ויש להפעיל את המאוורר על מהירות מקסימלית ע"מ שאוויר יגיע לחלל הרכב והרעש גם הוא לא נעים .

איכות ההרכבה לא אחידה בכלל - אם יורדים לפרטים גימורי הגומיות בדפנות לא מושלמים חיתוך השטיח וכן איכות הפלסטיקה ברכב ככל שיורדים למטה כולל פתחי מזגן שמשרים אוירה של חומר זול .

המתלים קשים מאוד ( התרשמות שלי ) בהשוואה לרנו דור קודם או לרכבים מהקבוצה .

מנוע אטמוספרי - מאוד חלש והרכב עצל

מנוע 1.2 טורבו עם מומנט מספק אבל השהיית הטורבו יחד עם הגיר הרובוטי בעיקר בנהיגה בעיר לא נעימה

 

זה מצחיק להגיד לבנאדם שמעוניין לקנות רכב חדש במיטב כספו אם יש רעש רוח תדליק רדיו :) זה לא רציני . ( כבר נאמר לי משפט כזה בעבר במהלך נסיעת מבחן בפולו על ידי הנציג וחשבתי שאני הוזה ... אמרתי לו אתה רציני להגביר את הרדיו ???!!! )

--------------------------------------------------------------------------------------------------

לגבי כריות האויר אני אבדוק ויתכן מאוד שאתה צודק הפעם האחרונה שבדקתי היה לפני שנתיים

לגבי רעשי הרוח בשום שלב לא אמרתי "תדליק רדיו על מנת לא לשמוע", אמרתי שהרעשים לא כאלו נוראיים (הם כן קיימים) ומתוך נקודת הנחה שתמיד יש רדיו דלוק בנסיעה בינעירונית (אולי אני טועה) אמרתי שזה בטל בשישים

 

לגבי נהיגה לא נעימה הלכת רחוק מאוד, אני נוהג ברנו הזו בצפון שם יש רק עליות או ירידות והכל נעים וסבבה ומחוץ לעיר בכלל כיף מסכים לא מסכים עניין שלך

 

האם יש רכבים טובים יותר - אולי, אני בזמנו לא מצאתי

האם זה אוטו טוב - בטח שכן

האם לאחר ניסיון של שנתיים עם הרכב אמליץ עליו - בוודאי

המקום היחיד שבו הצלחה קודמת לעבודה הוא המילון!

×
×
  • תוכן חדש...