Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3988 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

נהגתי השבוע בדגם כמו שלך אבל צבאי, רכב מעולה אבל הבעיה היא התיבה 4 הילוכים אוט', מסרסת את ביצועי המנוע.

עם רגל קצת עצבנית על הגז הוא שותה כמו גדול.

עריכה אחרונה על ידי CRuzer669

 

 

פורסם

קרוזר בדיוק על זה אני מדבר ,וכן מה שיש לי יש בצבא רמת גימור פשוטה LX בצבע כסף באמת התיבה הזו מסרסת והרכב מרגיש עגלתי סטייל פורד פוקוס 2009 :-o

<Kia Rio LX 1.4 4DR automatic 2014 <SOLD

 

TOYOTA COROLLA SUN 2011 automatic

פורסם

מיכל הדלק קטן מאד.

 

תנסה לנהוג כמה שיותר במצב eco , לא להאיץ באגרסיביות, להשתדל להיות על 2500-3000 סלד. בנסיעה רגעה מחוץ לעיר לאחרנה הרכב הגיע עם מזגן לצריכה של 16 ק"מ לליטר. משולב אני מגיע ל כ 12 ק"מ לליטר .

 

ישנו שוני בתוצאות בין המחשב לבין בדיקה ידנית. לאחר שרכשתי את הריו 2014 מצאתי שוני של 1.5 ליטר בין המחשב לבדיקה הידנית. לקחתי את הרכב לקיה, והם ביצעו עדכון של תוכנת הגיר. זה שיפר את הצריכה ב 30% לערך, וגם בהבדל שבין המחשב לבדיקה הידנית. עדיין לטעמי ההבדל גדול מדי כ 1 ליטר. בהזדמנות אקח את הרכ שוב לבדיקה. בארה"ב קיה הפסידה בתביעה יצוגית בדיוק על אותה סיבה. שוני בין הפרסומים לביין צריכת דלק האמיתית.להבנתי זה קיים בכל הרכבים החדשים שנמכרים.

פורסם

ריו ידנית כאן, וצריכת הדלק הבין-עירונית (כפי שנמדד לפי בדיקה בכמה מחשב הרכב מזייף, ואז שקלול הזיוף עם מה שהוא מדווח כאשר אני מודד רק בבין-עירוני) היא 18.5 ק"מ לליטר, כאשר אני נוסע לפי החוק. פעם אחת בנסיעה לחיפה ביום ללא פקקים, הגעתי ל20-21 ק"מ לליטר, אבל זה בזכות שנסעתי בערך 70-80 ק"מש מאחורי משאית. :lol:

בעיר, 14-15 ק"מ לליטר.

 

בממוצע עבורי, בערך 16.5 ק"מ לליטר.

 

לא הכי חסכוני בעולם, אבל לא הכי גרוע.

 

כל התלונות שאני שומע על צריכת הדלק זה מהאוטומטיות... האוטומט באמת אוטו מת.

אפילו עם פחות כוח סוס (100 וקצת לאוטומט, 86 לידני) הידנית מאיצה יותר טוב. אין איבוד כוח לממיר מומנט.

×
×
  • תוכן חדש...