Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקירה קטנה שלי על הלקסוס RC-F


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4007 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יכול להיות שקהל היעד שלה הוא אותו קהל היעד של HONDA LEGEND בזמנו שזה בעצם אנשים שרוצים את היוקרה (והביצועים) בלי יותר מדי פוזה. פשוט אני לא רואה אף לקסוס ששווה מחיר כזה ובסכום כזה ללא ספק הייתי הולך על ב.מ.וו/מרצדס/פורשה/מזראטי. אהבתי גם את השורה "וכשמוסיפים לכל זה את מוניטין האמינות של לקסוס" - כאילו זה איזה פקטור ברמות מחיר האלה. ואני לא צריך להיות קהל היעד שלה כדי להעביר ביקורת על המחיר.

פורסם
יכול להיות שקהל היעד שלה הוא אותו קהל היעד של HONDA LEGEND בזמנו שזה בעצם אנשים שרוצים את היוקרה (והביצועים) בלי יותר מדי פוזה. פשוט אני לא רואה אף לקסוס ששווה מחיר כזה ובסכום כזה ללא ספק הייתי הולך על ב.מ.וו/מרצדס/פורשה/מזראטי. אהבתי גם את השורה "וכשמוסיפים לכל זה את מוניטין האמינות של לקסוס" - כאילו זה איזה פקטור ברמות מחיר האלה. ואני לא צריך להיות קהל היעד שלה כדי להעביר ביקורת על המחיר.

 

הונדה לג'נד היא לא מכונית ספורט!

ותתפלא, אבל מוניטין אמינות זה משהו שמסתכלים עליו.

בטח ובטח ברמות מחירים האלה.

שמעת פעם כמה עולה להחליף גיר ב C63 AMG? (וזה הולך. מניסיון)

לך תחליף שני מגדשי טורבו ב M4 ונראה עם איזה חור תשאר בכיס.

ללקוח שלי הלכו מזרקים ב S6. אז מעבר לכמה שזה עלה, יש את העניין המבאס הזה שרכב בן 3 שנים נכנס למוסך בתדירות גבוהה יחסית.

 

 

תשמע..

זה אחלה שאתה רושם "סקירה" על רכב כזה.

אבל אני חושש שהסתנוורת מהרכב .

 

הסקירה שלך היא הפוכה לחלוטין מכל סקירה "מקצועית" מקבילה.

 

אבל היי, לפחות זה רכב יחודי..

 

הסקירה שלי לא מתיימרת להיות כתבה ובטח שלא "מקצועית". (ויסלחו לי כל הכתבים בארץ, אבל רמת הנהיגה של מרביתם, רחוקה מלהיות

מקצועית. לכתוב, חלקם יודעים. אבל לנהוג, מעטים מהם יודעים. מניסיון. עם חלקם הגדול ביליתי מאחורי ההגה לא פעם).

חוץ מזה, היה מספיק לתת מבט על הצמיגים הקדמיים אחרי שהרכב בילה אצל כתבים כדי להבין איך נהגו על הרכב.

ממתי ברכב הנעה אחורית הצמיגים הקדמיים נשחקים כל כך?!

 

מה הפוך? שכולם כתבו שהרכב מרגיש כבד ואני כתבתי ההיפך?

זה מה שאני​ הרגשתי. לדעתי כולם הגזימו.

 

הסתנוורתי? יכול להיות. כי יש ממה להסתנוור.

זו הפעם הראשונה שלקסוס מייצרת מכונית שכזו (נשים רגע את ה LFA בצד).

זו מכונית שמתמודדת בכבוד ובשורה אחת עם שאר מכוניות הספורט-יוקרה. (ולטעמי האישי, עושה את חלק מהדברים בצורה טובה ומעודנת יותר).

 

זו מכונית נישה שלא תתאים לאופי של כל אחד.

 

אני אישית לא התחברתי מעולם לגרמניות (חוץ מה M3 שהיא אגדה ולא יעזור כלום).

לא התחברתי לתדמית, מוניטין, עלויות אחזקה, לדרך שבה הן מזדקנות.

ופה, מגיע יצרן יוקרה יפני ונותן פייט רציני מבחינת ביצועים, מבלי שאני אצטרך להתפשר על הדברים שחשובים לי.

 

שוב, עניין של טעם והעדפות אישיות.

לכן גם לא ניסיתי להשוות אותה למתחרות.

 

עודד.

RACING! Because football, baseball, bowling & golf only require ONE BALL!!

פורסם
מתי הם התחילו להימכר בארץ?

 

יש לך מושג כמה כאלה כבר נמסרו ללקוחות?

 

בשירשור שפורסם פה (הסטטיסטיקה של ינואר עד יוני) עלו לכביש בדיוק... 1.

(כהשוואה, M3 == 4

M4 == 8

C63 == 1)

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם

וואלה, שכחתי מהשרשור הזה. השאלה מתי התחילו שיווק של הלקסוס בארץ. אם היא משווקת חודש בלבד בעוד שהבמוו משווקות כבר מספר חודשים, אז זה קצת לא פייר להשוות.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם

הסקירה שלי לא מתיימרת להיות כתבה ובטח שלא "מקצועית". (ויסלחו לי כל הכתבים בארץ, אבל רמת הנהיגה של מרביתם, רחוקה מלהיות

מקצועית. לכתוב, חלקם יודעים. אבל לנהוג, מעטים מהם יודעים. מניסיון. עם חלקם הגדול ביליתי מאחורי ההגה לא פעם).

חוץ מזה, היה מספיק לתת מבט על הצמיגים הקדמיים אחרי שהרכב בילה אצל כתבים כדי להבין איך נהגו על הרכב.

ממתי ברכב הנעה אחורית הצמיגים הקדמיים נשחקים כל כך?!

 

מה הפוך? שכולם כתבו שהרכב מרגיש כבד ואני כתבתי ההיפך?

זה מה שאני​ הרגשתי. לדעתי כולם הגזימו.

 

הסתנוורתי? יכול להיות. כי יש ממה להסתנוור.

זו הפעם הראשונה שלקסוס מייצרת מכונית שכזו (נשים רגע את ה LFA בצד).

זו מכונית שמתמודדת בכבוד ובשורה אחת עם שאר מכוניות הספורט-יוקרה. (ולטעמי האישי, עושה את חלק מהדברים בצורה טובה ומעודנת יותר).

 

זו מכונית נישה שלא תתאים לאופי של כל אחד.

 

אני אישית לא התחברתי מעולם לגרמניות (חוץ מה M3 שהיא אגדה ולא יעזור כלום).

לא התחברתי לתדמית, מוניטין, עלויות אחזקה, לדרך שבה הן מזדקנות.

ופה, מגיע יצרן יוקרה יפני ונותן פייט רציני מבחינת ביצועים, מבלי שאני אצטרך להתפשר על הדברים שחשובים לי.

 

שוב, עניין של טעם והעדפות אישיות.

לכן גם לא ניסיתי להשוות אותה למתחרות.

 

עודד.

 

אז צר לי חבוב, זו לא סקירה, זה מקסימום פוסט פירסומי.

בלוג קרינה חשוב! [URL]http://terrorkrina.blogspot.ie/[/URL] :lol:

פורסם
יכול להיות שקהל היעד שלה הוא אותו קהל היעד של HONDA LEGEND בזמנו שזה בעצם אנשים שרוצים את היוקרה (והביצועים) בלי יותר מדי פוזה. פשוט אני לא רואה אף לקסוס ששווה מחיר כזה ובסכום כזה ללא ספק הייתי הולך על ב.מ.וו/מרצדס/פורשה/מזראטי. אהבתי גם את השורה "וכשמוסיפים לכל זה את מוניטין האמינות של לקסוס" - כאילו זה איזה פקטור ברמות מחיר האלה. ואני לא צריך להיות קהל היעד שלה כדי להעביר ביקורת על המחיר.

 

הונדה לג'נד היא רכב סלון שמקביל לסדרה 5 ואאודי A6.

לקסוס RC היא מכונית קופה על בסיס ה-IS שמתחרה בסדרה 4 ו-A5.

יש דגמים זולים יותר כמו RC300h, אבל כרגע מיובאת לארץ רק הגרסה הכי קיצונית.

 

לגבי המחיר, כבר שנים לקסוס LS עולה יקר יותר.

והמתחרות עולות יקר יותר.

M4 קופה - 715,000 שקלים.

RS5 קופה - 834,000 שקלים.

 

בשירשור שפורסם פה (הסטטיסטיקה של ינואר עד יוני) עלו לכביש בדיוק... 1.

(כהשוואה, M3 == 4

M4 == 8

C63 == 1)

 

M3 זאת גרסת הסדאן, C63 שנמכרה זה שאריות של דגם הקופה מהדור הקודם.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

כשנתתי את הדוגמה להונדה לג'נד לא התכוונתי להשוות ביניהן ראש בראש אלא להראות ששתיהן מכוניות שנחשבות רכבי פרימיום אבל המותג עצמו לא עומד בשורה אחת עם המותגים המובילים. בכל מקרה המחיר לדעתי לא מוצדק אבל איש איש ושיקוליו.

פורסם
אז צר לי חבוב, זו לא סקירה, זה מקסימום פוסט פירסומי.

 

לולא היה גילוי נאות,אז ניתן היה לחשוד בפרסומת כלשהי.

 

בפועל,בא הבחור,נהג על הרכב,ופתח פוסט בפורום (שלשמו נועד) וחלק רשמים - לגיטימי :)

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

אני מכיר את עודד ואת החיבה האמיתית שלו למותג, סקירה חיובית, לא רעה, היא לא מקיפה אך הוא לא התכוון לסקירה מעמיקה ויסודית, לא מדובר במבחן...

הGTR אמנם כבר סמוכה לתג המחיר של הלקסוס אבל יש לה את המינוסים שלה - תא נוסעים שלא מרגיש מפנק או מעניין, מותג שאיננו פרימיומי (גם למקדם ההגעה יש משמעות לאחדים) מעטפת יכולות גבוהה מאוד שמאפשרת גם לנהג ההדיוט להיות מהיר מאוד ללא מאמץ, אני מוצא את זה משעמם.

היבט האמינות קריטי ואילו הGTR רחוקה מלהיות מזוהה עם האמינות היפנית, ההיפך הוא הנכון.

פורסם

תודה על הסקירה, בהחלט רכב מאוד יוצא דופן ראיתי אחת כזו אתמול והייתי בטוח שזה איזה רכב קונספט שהתגלגל איכשהוא לכביש.

בכלל אני מרגיש שהם הצליחו כאן עם העיצוב, מאחורה היא נראית כמו טסלה, אני מאוד אוהב גם את האגזוזים הללו מסוג הפרטים שאו שאתה אוהב או ששונא :)

×
×
  • תוכן חדש...