Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1485 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ומי הסוכן שלכם?

אני חושב שהסוכן שלי מתחיל לזייף אחרי חמש שנים.

 

עם עבר ללא תביעות. נהג יחיד מעל 60, או שניים, או כל נהג מעל 35.

 

1.6/2.0 פרטי.

 

לצד ג' אני לא חושב שמשנה כל כך דגם, מודל ואזור מגורים.

 

כולל שירותי דרך (גרירה) בבקשה!

 

הסוכן שלי דרש 680 ש"ח וזה ללא שירותי דרך :-(

 

ראיתי בוובי הצעות שלדעתי יש טובות יותר, בנוסף הם כובלים את ביטוח החובה בעסקה, כך שההצעה הכוללת לא משהו.

אפשר לציין מי הסוכן באופן פרטי.

 

תודה לעונים.

פורסם

תלוי בגיל, בגדול נהג יחיד מעל 50 תשלם בסיביבות 700-800. כל נהג 35 בין 800-900. כמו שאמרת דגם הרכב והשנתון פחות משמעותי.. כולל גרירה שמשות ודבר איתי בפרטי אםרלוונטי

פורסם

אני בן 26, נהג יחיד ברכב - משלם כ750, כולל גרירה ושמשות.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

תודה רבה!

מישהו יודע על סוכן שעובד גם עם שלמה וגם עם הפניקס?

 

אני מאמין שאפשר לגלח עוד איזה 100 ש"ח לפחות.

עד היום הסוכן שלי היה הזול ביותר בשוק, אני בודק אפשרויות להחלפתו, מסיבות נוספות.

וכל שקל שנחסך מוכפל במספר הרכבים במשפחה, ובמספר השנים.

פורסם
בן 19, נוהג רק עם חובה.

מקווה שאתה מבין את המשמעות שבדבר.

אם חלילה תפגע במרצדס חדשה, תאלץ לשלם לחברת הביטוח של הנפגע את מלוא עלות הנזק, תענוג מפוקפק למדי.

קבל עצה טובה - עשה ביטוח צד ג', ויפה שעה אחת קודם.

ורם אין לך כסף, אז אל תחזיק מכונית.

  • רעיון טוב! 2

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם (נערך)
בן 19, נוהג רק עם חובה.

אם חלילה תפגע במרצדס חדשה, תאלץ לשלם לחברת הביטוח של הנפגע את מלוא עלות הנזק, תענוג מפוקפק למדי.

טרוני - עזוב מרצדס,

אם תפגע ברכב שלי אני אתבע לך את הצורה בעיקר בגלל חוסר האחריות שלך.

עריכה אחרונה על ידי Mr.Hybrid

2024 KIA SELTOS 2.0L Premium

Škoda Octavia 1.5L Tsi 2025

פורסם

כרגע אני מכוון ל 550 ש"ח ללא גרירה (בAIG, הזול ביותר שמצאתי עד כה. אם יש חברה שמציעה מחיר דומה, עם סוכן, אשמח לשמוע!)

שני נהגים מעל 30. וכמובן חובה (בשלמה, 1070 ניהג עיקרי מעל 60).

 

לידע כללי: גרירה לרכב (2002) בתוספת 180 ש"ח, או יותר (230).

 

ותודה לכל המגיבים!

 

בן 19, נוהג רק עם חובה.

אתה יודע מה, רק למקרה שכתבת את זה ברצינות היה שווה לפתוח את הנושא.

פורסם
מקווה שאתה מבין את המשמעות שבדבר.

אם חלילה תפגע במרצדס חדשה, תאלץ לשלם לחברת הביטוח של הנפגע את מלוא עלות הנזק, תענוג מפוקפק למדי.

קבל עצה טובה - עשה ביטוח צד ג', ויפה שעה אחת קודם.

ורם אין לך כסף, אז אל תחזיק מכונית.

 

טרוני - עזוב מרצדס,

אם תפגע ברכב שלי אני אתבע לך את הצורה בעיקר בגלל חוסר האחריות שלך.

 

כרגע אני מכוון ל 550 ש"ח ללא גרירה (בAIG, הזול ביותר שמצאתי עד כה. אם יש חברה שמציעה מחיר דומה, עם סוכן, אשמח לשמוע!)

שני נהגים מעל 30. וכמובן חובה (בשלמה, 1070 ניהג עיקרי מעל 60).

 

לידע כללי: גרירה לרכב (2002) בתוספת 180 ש"ח, או יותר (230).

 

ותודה לכל המגיבים!

 

 

אתה יודע מה, רק למקרה שכתבת את זה ברצינות היה שווה לפתוח את הנושא.

זה לא שאין לי כסף, אבל שמעתי כ"כ הרבה סיפורים על תאונות קטנות וגדולות שהביטוח לא כיסה את הנזק ברכוש בהן, או שההשתפות העצמית הייתה כל כך גדולה עד כדי מגוחכת, אז פשוט חשבתי לעצמי שאם אנהג זהיר יותר ולא אפגע באף מרצדס לא אצטרך לשלם סתם כסף מכיסי.

פורסם

אתה ממש טועה!

יכול להיות מקרה קיצון שתנהג באופן הכי זהיר בעולם, תקרה תאונה לא באשמתך, ועדיין תתקשה להוכיח שאתה לא אשם.

 

אני למשל לא מבטח את הרכב שלי בביטוח מקיף, ולוקח סיכון במקרה של גניבה (מקרה תאורטי לחלוטין, סיטרואן ולא חדשה) או תאונה. אבל פגיעה ברכב אחר היא כאמור בור ללא תחתית.

 

חברת הביטוח גם מיומנת בהתנהלות המשפטית, מה שלא נכון לגביך!

 

ביטוח צד ג' עולה כמה מאות שקלים. ההשתתפות העצמית ידועה מראש (מאפס ועד 1500 ש"ח, שזה לא בור בלי תחתית), ואין מצב שהביטוח מתנער מכיסוי נזק במקרה של תאונה עם צד שלישי. אין תעוד על כך בפורום למיטב ידיעתי.

 

רכוש לך עוד היום פוליסה!

פורסם
אתה ממש טועה!

יכול להיות מקרה קיצון שתנהג באופן הכי זהיר בעולם, תקרה תאונה לא באשמתך, ועדיין תתקשה להוכיח שאתה לא אשם.

 

אני למשל לא מבטח את הרכב שלי בביטוח מקיף, ולוקח סיכון במקרה של גניבה (מקרה תאורטי לחלוטין, סיטרואן ולא חדשה) או תאונה. אבל פגיעה ברכב אחר היא כאמור בור ללא תחתית.

 

חברת הביטוח גם מיומנת בהתנהלות המשפטית, מה שלא נכון לגביך!

 

ביטוח צד ג' עולה כמה מאות שקלים. ההשתתפות העצמית ידועה מראש (מאפס ועד 1500 ש"ח, שזה לא בור בלי תחתית), ואין מצב שהביטוח מתנער מכיסוי נזק במקרה של תאונה עם צד שלישי. אין תעוד על כך בפורום למיטב ידיעתי.

 

רכוש לך עוד היום פוליסה!

כמה בערך אמור לעלות צד ג' לרנו קליאו 2001? נהג חדש וצעיר.

×
×
  • תוכן חדש...