Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1486 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • 7 חודשים מאוחר יותר...
פורסם
אני בן 26, נהג יחיד ברכב - משלם כ750, כולל גרירה ושמשות.

 

מעל גיל 24, כולל שמשות וכולל גרירה - 800 ש"ח.

 

צד ג 700 שקל נהגים מעל גיל 40 כולל גרירה

 

 

מקפיץ קלות את הנושא. בבקשה להתמקד בהמלצה לסוכנים. אז מי הסוכן שלכם?

אפשר גם לשלוח הודעה פרטית, אבל אז אצטרך להתחיל לנקות את תיבת ההודעות.

פורסם

אמנם לא שאלת אותי, אך מכיוון שאני משלם מחיר דומה אענה לך בכל זאת :-)

ממה שאני בדקתי - אם אתה מעל גיל 24, עם עבר ביטוחי נקי ב 3 שנים האחרונות ועם

וותק נהיגה סביר, המחיר הזול ביותר מתקבל דרך wobi.

ממה ששמתי לב, ההצעה הזולה ביותר אצלם בד"כ היא דרך חברת "שלמה". אני בחרתי לשלם

עוד כמה עשרות בודדות של שקלים ולבטח דרך הפניקס.

פורסם

כמובן ששמח לכל תשובה. את WOBI אני מכיר, ופחות אוהב פלטפורמה שמחברת אותך לאסופה של סוכנים. אני גם חושש שמספסרים בפרטי הקשר שלי לשנים רבות (בעבר החזקתי מספר מיוחד לצורך העניין). כך לפחות אני חושב שהיה עם B2BIT. גם לא תמיד הסוכן עמד בהבטחה של האתר, אשמח לשמוע אם זה אחרת בWOBI.

 

אני מחפש למי לפנות, כלומר לסוכן. פחות לWOBI (אותו אני פותח לצורך השוואת סדר גודל מחירים).

פורסם

בניגוד לאתרים אחרים WOBI הם לא פלטפורמה שמחברת לאסופה של סוכנים. הם סוכנות ביטוח פרטית עם רשיון שעובדת עם עמלות נמוכות יחסית לרוב הסוכנויות האחרות.

 

מהנסיון שלי המחירים שלהם בד"כ טובים. לא בדקתי עדיין את רמת השירות שלהם במקרה תביעה (ומקווה לא לבדוק).

פורסם
בניגוד לאתרים אחרים WOBI הם לא פלטפורמה שמחברת לאסופה של סוכנים. הם סוכנות ביטוח פרטית עם רשיון שעובדת עם עמלות נמוכות יחסית לרוב הסוכנויות האחרות.

 

מהנסיון שלי המחירים שלהם בד"כ טובים. לא בדקתי עדיין את רמת השירות שלהם במקרה תביעה (ומקווה לא לבדוק).

 

תודה רבה!

  • 6 שנים מאוחר יותר...
פורסם (נערך)

שלום לכולם!

 

אשמח אם תמשיכו לחלוק, כמה אתם משלמים כיום על ביטוח צד ג'? חברת ביטוח? גיל?

 

מעניין מהם התמחורים בימים אלה.

עריכה אחרונה על ידי Daniel009
פורסם

אני משלם בהפניקס 1340 ש"ח על צד ג' ו- 1580 ש"ח על חובה, לכל נהג (כולל נהג חדש) מגיל 25.

יכול להיות שהמחיר יקר בגלל נהג חדש, וגם בגלל רצף ביטוחי של שנתיים בלבד!

  • מעניין 1
פורסם (נערך)
לפני 6 דקות, amos77 כתב:

שילמתי השנה 600 שח על צד ג' שני נהגים מעל גיל 40. אבל מכרתי את הרכב ועשיתי מקיף לרכב החדש ...

באיזו חברת ביטוח מדובר? (צד ה-ג')

עריכה אחרונה על ידי Daniel009
פורסם

רשמתי לך הודעה בפרטי.

אני עובד כבר שנים עם אריק יעקוב-ביטוח אלמוג בגן יבנה.

מחירים הוגנים, תמיד יותר זול מהכי זול בוובי. שרות מעולה.

  • מעניין 1

סלע

×
×
  • תוכן חדש...