Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תריס גלילה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4051 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי בבית תריסי גלילה ידניים עם רצועה.

כל כמה זמן הרצועה מחליטה להשתגע וצריך להלחם עם המנגנון או להחליף רצועה.

נמאס לי מזה לחלוטין, מה האפשרויות שלי למנגנון נורמאלי חוץ מחשמלי?

לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
פורסם

הצעה יותר פשוטה. תקנה רצועות העשויות מכותנה. כמעט כל הרצועות שנמכרות עשויות מפוליאסטרים למיניהם והם "נשרפות" בשמש תוך כמה חודשים סבלתי מהתופעה הזאת שנים עד שמצאתי רצועות כותנה ויש ל שקט כבר שנים.

מנוע חשמלי זה מאות ש"ח בלי התקנה .

פורסם

עם ההתקנה אין בעיה יחסית, הרצועות מוגנות מהשמש אבל הם פשוט נקרעות או בורחות.

לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
פורסם

~

הייתה לנו בעיה דומה - בתים ישנים שנבנו בזול וכל העסק שם היה מתפורר אחת לתקופה. נפתר אחת ולתמיד בהשקעה של כמה מאות שקלים כשהחלפנו את כל תריסי הגלילה בבית לתריסים נורמליים, כאלה:

 

 

 

rafafa.jpg

פורסם

הבעיה בדרך כלל באופן התפעול של הרצועה (הכוונה מלבד העובדה שזה מנגנון דפוק). כשמורידים את התריס מושכים רצועה מלמטה כדי שהתריס ירד. המשיכה הזו שלרוב נעשית לכיוון המפעיל ולא כלפי מטה יוצרת חיכוך ניכר עם מעצור הרצועה שלמטה. הפתרון הוא למשוך רצועה למטה ואז להזרים אותה לחלק העליון. קצת קשה להסביר את זה בתיאור כתוב אבל כשאתה מתפעל את הרצועה אם תשים לב למה שכתבתי תבין את הבעיה. מנסיון זה מאריך את חיי הרצועה לאין ערוך.

פורסם
עם ההתקנה אין בעיה יחסית, הרצועות מוגנות מהשמש אבל הם פשוט נקרעות או בורחות.

 

זה לא עניין של שמש ישירה. יש לי בבית 10 חלונות עם גלילה כל כמה חודשים הרצועות נקרעו. מכיר את הבאסה של ההחלפה.

כמו שאמרתי לך רצועה מכותנה ושקט לשנים

פורסם

1. שמע לאביב.

2. שים לב שיש רצועות יותר צרות (אפורות) ויותר רחבות (לבנותעם פסים אדומים). ההפרש זעיר, אבל במנגנונים המותאמים לרצועות הצרות הרצועות הרחבות ישחקו מהר מאד.

יתקן אותי איציק, אבל אאל"ט הרצועות הצרות מתאימות למנגנונים היושבים בארגז התריס, ואילו הרחבותלבנגנונים היותר ישנים, היושבים בתוך הקיר במקביל לתחתית החלון.

איציק - תריס חשמלי מצויין, אבל מה עלות התקנתתריסים חשמליים, כולל חציבה בקיר (או העברת תעלות מכוערות) והתקנת כל המעגלים החשמליים הדרושים? אני מניח שהעלות תקלקל את כל החשק.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

יתקן אותי איציק, אבל אאל"ט הרצועות הצרות מתאימות למנגנונים היושבים בארגז התריס, ואילו הרחבות למנגנונים היותר ישנים, היושבים בתוך הקיר במקביל לתחתית החלון.

אצלנו היו רצועות רחבות עם פסים אדומים בחלון ישן עם ארגז עליון. הרצועות דווקא שרדו יפה, מה שהתפורר עם השנים זה כל השאר - התריסים, התופים, מכסה הארגז, משקופי העץ של החלון... דרום נתניה, סטנדרטים של בניה מהעולם השלישי.

 

פגשתי בחיי גם תריסי גלילה מודרניים מחומרים עמידים יותר, אבל בכנות אני לא מבין את ההמצאה הזאת בכלל, נראה כמו פתרון לואו-קוסט של קבלנים שהתקמצנו על תריסים נורמליים. (אגב איך קוראים לסוג הזה, מה ששמתי בהודעה הקודמת?)

פורסם

תריסי רפפה

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
1. שמע לאביב.

2. שים לב שיש רצועות יותר צרות (אפורות) ויותר רחבות (לבנותעם פסים אדומים). ההפרש זעיר, אבל במנגנונים המותאמים לרצועות הצרות הרצועות הרחבות ישחקו מהר מאד.

יתקן אותי איציק, אבל אאל"ט הרצועות הצרות מתאימות למנגנונים היושבים בארגז התריס, ואילו הרחבותלבנגנונים היותר ישנים, היושבים בתוך הקיר במקביל לתחתית החלון.

איציק - תריס חשמלי מצויין, אבל מה עלות התקנתתריסים חשמליים, כולל חציבה בקיר (או העברת תעלות מכוערות) והתקנת כל המעגלים החשמליים הדרושים? אני מניח שהעלות תקלקל את כל החשק.

 

הפוך גוטה, הפוך;

הרצועה הצרה היא לבנה עם פסים אדומים, הרחבה היא אפורה (בז בצד השני). היום במקרה קניתי אז אני יודע...

 

בנוגע לתריס חשמלי: ברוב המקרים יש שקע חשמלי קרוב, לא תמיד צריך חציבה מייגעת - וזה שווה את הנוחות שבאה לאחר מכן, שנים על גבי שנים.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

אני מחפש פיתרון ביניים. לא חשמלי ולא עם הרצועה המגעילה, יש רעיון למישהו?

לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
פורסם
אני מחפש פיתרון ביניים. לא חשמלי ולא עם הרצועה המגעילה, יש רעיון למישהו?

הפתרון הכי טוב זה שתסגור את החלון ותחשוב שהוא לא קיים.

באמת שאני לא מבין את השאלה שלך, איזה פתרון ביניים יכול להיות אם האפשרויות הקיימות הן רק ורק מכאני (עם רצועה) או חשמלי (עם מנוע) ?

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

×
×
  • תוכן חדש...