Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4059 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב

 

אחרי התייעצות עם חברי הכנופיה, אני מחפש תרשימים של מערכות החשמל אצלי ברכב, כדי לדעת היכן בדיוק כשאי לבצע ניתוק נגד גניבה.

 

טיפים ומידע יתקבלו בברכה

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם

תצחק עלי אבל חשבתי על זה.

 

הבעיה שהבני דודים פה בשכונה [שכונה בבניה המון פועלים] לא פרייארים.

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם

לא צוחק עליך בכלל, אני רציני לגמרי, ולדעתי זה מאוד מומלץ,

 

ושורה תחתונה אם ירצו את האוטו שלך יקבלבו אותו, אין יותר מדיי מה לעשות,

 

אם האוטו שלך שווה מספיק יביאו גרר ויעלו אותו עליו

פורסם

תודה למגיבים.

 

א. אני יודע שאם ירצו קשה עד בלתי אפשרי לעצר בעדם. אני מדבר אחרי התובנה הזו.

ב. סנדל לא בא בחשבון - אשתי משתמשת בעיקר ברכב, והיא רכה וענוגה בשביל הברזלים האלה.

ג. זו בדיוק הסיבה שפניתי אליכם - אני לא מחפש הגנה קלאסית שייתן לי כל מתקין אזעקות, ושהגנבים יודעים בעינים עצומות את מקום הניתוקים וכו'.

אני מחפש משהו מחוץ לקופסא, בסיועם הנדיב של חברי כנופיית הטיפולים. חסרים לי רק הסכמות.

 

בברכה

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם

כשיהיה לך ניתוק ממקום מקורי וניתוק שלא ניתן לעקיפה (אאל"ט ניתוק של ברז הדלק הוא מעולה), הסיכוי שיגנבו את הרכב ע"י הנעתו הוא אפסי,נשאר לך רק להתמודד עם העמסה על משאית.

סתם סיפור על פועלים, לפני כשנה חבר נכנס לדירתו החדשה בשכונה חדשה בפתח תקווה שכולה עוד בבנייה.

הרכב חנה בחניה תת קרקעית של הבניין ואני חושב שהשער היה סגור ונגנב. (אוקטביה דיזל שנת 2000)

Miata ND2

 

  • ספונסר פורום
פורסם

הפתרון הכי יעיל נגד גניבה לרכב הזה זו כספת איכותית למחשב המנוע .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

רון תודה על התגובה.

אמרת לי את זה כמה פעמים, אבל השבוע נגנב פה משכן רכב דומה, עם כספת אלומיניום.

לא העמיסו אותו - הניעו.

איך? אין לי מושג.

 

אגב מה אתה [או אופיר?] עושה פה בכזו שעה?

 

לא נמאס מרכבים?

סוף יום, קח בירה קרה ותרפה קצת. לא?

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם
כשיהיה לך ניתוק ממקום מקורי וניתוק שלא ניתן לעקיפה (אאל"ט ניתוק של ברז הדלק הוא מעולה), הסיכוי שיגנבו את הרכב ע"י הנעתו הוא אפסי,נשאר לך רק להתמודד עם העמסה על משאית.

סתם סיפור על פועלים, לפני כשנה חבר נכנס לדירתו החדשה בשכונה חדשה בפתח תקווה שכולה עוד בבנייה.

הרכב חנה בחניה תת קרקעית של הבניין ואני חושב שהשער היה סגור ונגנב. (אוקטביה דיזל שנת 2000)

 

פזלתי גם לכוון של ניתוקברז הדלק.

השאלה מה הסיכון של מהלך כזה, במקרה ששכחתי לחבר בתחילת נסיעה.

הרכב הוא דיזל.

יכול להיות נזק למשאבה? מזרקים? משהו אחר?

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

  • ספונסר פורום
פורסם

הסיבה שאני חוזר ואומר לך לגבי הכספת נובעת מזה שראיתי המון רכבים כאלו שעברו

ניסיון פריצה ונעצרו בגלל כספת .

כשרכב כזה מגיע אתה רואה כמה אנרגיה הושקעה בנסיון הפריצה שלה ואז אתה מבין שזה

פתרון יעיל .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

תוכל לשלוח לי שוב את המס' של הבחור של הכספות שאתה ממליץ עליו? ארז או משהו כזה.

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם

לך על כספת ורצוי אחת כזו מפח פלדה/נירוסטה עבה שמישהו יתאים לך במקום הסטנדרטיות מאלומיניום. לא לשכוח להשאיר מספיק פתחים כדי שהמחשב יוכל להתקרר.

×
×
  • תוכן חדש...