Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4086 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

אני בעלים של אבארט 500C, 2013

לאחרונה חשבתי להחליף לאגזוז מונזה.

שמעתי שזה מאוד מומלץ. החברה דורשת 10K עבור ההחלפה!

מה דעתכם? האם ידועה לכם מקום אחר או אלטרנטיבה עדיפה?

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

היי נתנאל.

האחריות תגמר ביוני השנה.

לא בדיוק הבנתי איך הפוסט הנ"ל קשור אליי כ"כ.

בכל מקרה בחברה זה 10,000 ש"ח. זה מטורף לדעתי. לא?

 

לאחי הציעו דרך Pitstop או משהו כזה ב-4000 ש"ח REMUS לאודי A3 חדשה!

פורסם

הפוסט הזה קשור אליך מכיוון שאם אתה מתכוון להחליף לדוד שהוא רועש אפילו במעט מהמקורי ייתכן שיפסלו אותך בטסט אלא אם אתה משלם מתחת לשולחן.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם

כן, אבל במכון הטסטים לא יודעים את זה. והטרטור של להוציא אישורים כל פעם, להתחנן לבוחן שיקבל אותם וינסה להבין, שווה לעשות דרך החברה, מה גם שהאוטו באחריות ובארץ אוהבים להתנער מאחריות כשמחליפים לחלפים לא מקוריים.

פורסם

תעבור בסדנאות של הבניה אישית ותשמע מחירים. ואל תוריד בערך של בניה אישית לעומת ה-MONZA.

מלא אנשים עברו לבניה אישית מאשר המערכות פליטה של הסדנאות המוכרות.

פורסם

צנרות מקוריות ו/או מחברות גדולות מגיעות עם תקן לאחר שנבדקו שעומדות בתקנות הרעש.

עדיף להשקיע ולעשות את זה בצורה חוקית, אין תחליף לשקט נפשי.

פורסם

אפשר להזמין במחירים הזה ,אגזוז של אקרופוביץ , שלא רואה את המונזה וכל השאר ממטר. אפשר להזמין מבווריאן מוטורס , או מ TOP RPM. מגיעה אורגינל על http://abarth695biposto.com/ .https://www.akrapovic.com/#!/car/product/hot%20hatch/75?brandId=13&modelId=8&yearId=3847 אם להביא אז רק את זה .

פורסם (נערך)

לי באוטו יש צנרת ודוד של אקרפוביץ עבר לי חלק הטסט ויש הבדל ענק בצליל..

פשוט ברגע שרואים שמתחת הכל מורכב כראוי אין חור באגזוז והצליל לא צרוד כמו של אגזוז שבור, הכל סבבה.

עריכה אחרונה על ידי BMW135i
פורסם
לי באוטו יש צנרת ודוד של אקרפוביץ עבר לי חלק הטסט ויש הבדל ענק בצליל..

פשוט ברגע שרואים שמתחת הכל מורכב כראוי אין חור באגזוז והצליל לא צרוד כמו של אגזוז שבור, הכל סבבה.

 

 

אתה לא נוהג על אבארט, נכון?

פורסם
אפשר להזמין במחירים הזה ,אגזוז של אקרופוביץ , שלא רואה את המונזה וכל השאר ממטר. אפשר להזמין מבווריאן מוטורס , או מ TOP RPM. מגיעה אורגינל על http://abarth695biposto.com/ .https://www.akrapovic.com/#!/car/product/hot%20hatch/75?brandId=13&modelId=8&yearId=3847 אם להביא אז רק את זה .

 

 

 

 

אתה מדבר מניסיון?

המונזה הרי הרבה יותר מותאם והולך בגרסאות של פרארי ומזארטי. לא עדיף?


×
×
  • תוכן חדש...