Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חדשות רכב: מרצדס AMG GT בישראל


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4102 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
קפוץ בפסח לאוטומוטור :twisted:

למה לקלל? בדבר הזה הייתי פעם אחת לפני 20 שנה בערך בגיל 16.

הפעם האחרונה שהייתי בתצוגת (מוזיאון ליתר דיוק) רכב היתה לפני 3 שנים, במרנלו של פרארי

ו3 שעות אח"כ במודנה במוזיאון של אנזו פרארי - מר ישראלי לה הגיע. לפרארים, מאזרטים ולאלפות שלום.

 

מה ההגיון? למה לבנאדם שיש לו כסף לרכב במחיר של דירה אין דירה בבעלותו?
תבדוק בעיקר בשיכונים ברוב חלקי הארץ, איך זה שפתאום חונה שם BMW סדרה 7 בדר"כ שחורה?

השימוש ברכב כאמצעי למעמד במקום כזה הרבה יותר משמעותי וכוחני מאשר אם היה שם אותה בהרצליה פיתוח..

casa-museo-enzo-ferrari-aerea.jpg

[CENTER] [/CENTER]

  • תגובות 60
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני חושב שמרצדס עשו טעות כשהם החליטו להפסיק את היצור של הSLS. לשאר היצרנים (באותה ליגה) יש רכבים חזקים ורכבי על, אבל הSLS של מרצדס הייתה משהו אחר שלא היה לאף אחד אחר. החרטום העצום, דלתות כנפיים... מרצדס וויתרו על משהו שיחד אותם מול האחרים לטובת רכב "אפרורי" שכמוהו יש גם לאחרים. בשורה התחתונה, לSLS לא היו מתחרות.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם
כמו שכתבו, לא חסרים אנשים שחיים במינוס גדול אבל עדיין נוהגים על X5/6 בנצים מפוארים וכו'...

 

תבדוק בעיקר בשיכונים ברוב חלקי הארץ, איך זה שפתאום חונה שם BMW סדרה 7 בדר"כ שחורה?

השימוש ברכב כאמצעי למעמד במקום כזה הרבה יותר משמעותי וכוחני מאשר אם היה שם אותה בהרצליה פיתוח..

 

אני פשוט לא מסכים ולא מבין את ההגיון מאחורי הטענות האלה.

בנאדם בלי כסף לא מחזיק רכב יוקרה או פאר. זה לא הגיוני מבחינה פרקטית.

איך בנאדם שיש לו מינוס יכול להחזיק ב.מ.וו? מה עם עלויות אחזקה?

הרי זה בור ללא תחתית. יש גבול למינוס שאפשר להכנס אליו.

פורסם

אין הגיון בעולם, רק חתירה לתענוג. יש אנשים שמוכנים לסבול הרבה כי התענוג בלנסוע בב.מ.וו גדול עד מאד עבורם. דווקא בפורום הזה אפשר להבין אותם.

:idea:
פורסם

רכב כזה בכבישי ישראל באמת בזבוז, רווח טהור ליבואן נטו, רק באירופה או ארה"ב כדאי ושווה לנסוע על אחד כזה.

פורסם

זה לא כזה קשה.

 

רכב חדש שעולה 200,000 ושנקנה בהלוואה יוצר נזק של כ-3000 עד 3500 ש"ח לכיס כל חודש, כולל הכל (כן, גם ירידת ערך). זה מחיר של סדרה 3 בסיסית להזכירך..

:idea:
פורסם

הטענה הזו עולה בכל פעם שמתחילה מכירת רכב ספורטיבי יותר מהוט-האצ', והיא פשוט לא נכונה.

נכון, אין מסלול, אבל כבישי נהיגה יש גם יש. אפשר להינות ממכוניות כאלו גם במהירויות של כביש ציבורי.

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

פורסם
הטענה הזו עולה בכל פעם שמתחילה מכירת רכב ספורטיבי יותר מהוט-האצ', והיא פשוט לא נכונה.

נכון, אין מסלול, אבל כבישי נהיגה יש גם יש. אפשר להינות ממכוניות כאלו גם במהירויות של כביש ציבורי.

 

 

+1

 

נכון שאי אפשר להביא את הרכב לגבולות שלו כמו במסלול סגור וסטרילי, אבל אפשר להנות בהרבה מכבישי הנהיגה היפים של ישראל, ויש לנו כאלה.

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

פורסם
עזוב שניה את הרציונל מאחורי זה.

אני מדבר על פרקטיות נטו. איך אפשר לעשות את זה אם אתה תפרן או מרוויח ממוצע?

 

לא עושים את זה כשאתה אזרח רגיל [כמשתמע משאלתך].

 

פרקטית ברוב המקרים אתה נוהג ברכב שאינו שלך ולא רשום על שמך -

של החברה [בע'מ], ממושכן, משועבד, חכור ממגרש יוקרה ומתחלף איתו, רשום על אחר ועוד אופציות.

 

אם אי פעם שמעת על קבלן שקרס, למשל, אז דמיין ששנה לפני פשיטת הרגל הוא נהג במרצדס

וגם שנה אחרי הקריסה הוא המשיך לנהוג בה. זה שאתה רואה אדם ברכב של מיליון ש'ח על הכביש

לא אומר שאם תהפוך את כל הונו לנזיל יש לו יותר מעשרת אלפים ש'ח בחייו, או מינוס כזה -

או יותר הגיוני - מינוס של ארבע וחצי מליון ש"ח.

The first one to get angry loses

פורסם

רכב חדש שעולה 200,000 ושנקנה בהלוואה יוצר נזק של כ-3000 עד 3500 ש"ח לכיס כל חודש, כולל הכל (כן, גם ירידת ערך). זה מחיר של סדרה 3 בסיסית להזכירך..

כן, אבל פה דובר על מכוניות יקרות בהרבה מסדרה 3.

מכוניות של מעל חצי מיליון ש"ח לצורך העניין.

 

לא עושים את זה כשאתה אזרח רגיל [כמשתמע משאלתך].

 

פרקטית ברוב המקרים אתה נוהג ברכב שאינו שלך ולא רשום על שמך -

של החברה [בע'מ], ממושכן, משועבד, חכור ממגרש יוקרה ומתחלף איתו, רשום על אחר ועוד אופציות.

 

אם אי פעם שמעת על קבלן שקרס, למשל, אז דמיין ששנה לפני פשיטת הרגל הוא נהג במרצדס

וגם שנה אחרי הקריסה הוא המשיך לנהוג בה. זה שאתה רואה אדם ברכב של מיליון ש'ח על הכביש

לא אומר שאם תהפוך את כל הונו לנזיל יש לו יותר מעשרת אלפים ש'ח בחייו, או מינוס כזה -

או יותר הגיוני - מינוס של ארבע וחצי מליון ש"ח.

 

הבהרת לי כמה דברים תמוהים אבל עדיין, לא מצליח להבין את העניין הזה.

פורסם
מה ההגיון? למה לבנאדם שיש לו כסף לרכב במחיר של דירה אין דירה בבעלותו?

 

יש בבעלותו דירות ונכסים.

כלומר בבעלות אחותו.

וגיסו.

והמנקה.

והפילגש (שסביר להניח שבעתיד תהפוך לאישתו ואז גם הנכס שעל שמה יימכר. לרוב לאמא שלה. או אחיה.).

 

וה-AMG GT הזאת פשוט נראית פצצה.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
יש בבעלותו דירות ונכסים.

כלומר בבעלות אחותו.

וגיסו.

והמנקה.

והפילגש (שסביר להניח שבעתיד תהפוך לאישתו ואז גם הנכס שעל שמה יימכר. לרוב לאמא שלה. או אחיה.).

 

וה-AMG GT הזאת פשוט נראית פצצה.

 

בדיוק כך,

חשוב לציין שגם הרכב לא רשום על שמו.

:roll:

CT200h

MX-5 :-P

Mini Cooper S - Sold

MX-5 - Sold:twisted:


×
×
  • תוכן חדש...