Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גולף 2.0 FSI מול גטס GLS


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4117 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
^^

מצטער אבל גם הגולף 2001 שלי עם ESP, ABS ועוד חמוצים.

ראיתי לפני שנתיים תאונה בין גולף לגטס- קניתי גולף:roll:

 

איך הרכב? נכנס איתו הרבה למוסך? האם האחזקה יקרה? והאשם יש בלאי גבוהה של רכיבים? איזה דגם אתה מחזיק אצלך?

פורסם

אני לא חושב שזה רלוונטי לחיפוש שלך..

מנוע שונה וגיר שונה ובכללי רכב שונה לגמרי.

אבל לצורך העניין אין בעיות גדולות למזלי, מאוד אוהב את הרכב. רכיבים זולים מאוד (בהשוואה לפיג'ו 206 שהייתה לפני כן וגם בכללי).

שנת 2001 מנוע 2000 אוטומט קומפורטליין.

ומנהיגה על רכב כמו שאתה מחפש - הרבה יותר חזק משלי ונוח ומאובזר, שדרוג גדול מדור 4.

הגטס מרגישה לי כמו הסוזוקי סוויפט שנת 93' =\

פורסם
אני לא חושב שזה רלוונטי לחיפוש שלך..

מנוע שונה וגיר שונה ובכללי רכב שונה לגמרי.

אבל לצורך העניין אין בעיות גדולות למזלי, מאוד אוהב את הרכב. רכיבים זולים מאוד (בהשוואה לפיג'ו 206 שהייתה לפני כן וגם בכללי).

שנת 2001 מנוע 2000 אוטומט קומפורטליין.

ומנהיגה על רכב כמו שאתה מחפש - הרבה יותר חזק משלי ונוח ומאובזר, שדרוג גדול מדור 4.

הגטס מרגישה לי כמו הסוזוקי סוויפט שנת 93' =\

 

באופן כללי? מהי צריכת הדלק שאתה מקבל מהרכב (בעי ומחוץ לה)

×
×
  • תוכן חדש...