Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחליפה ראויה ללאון - לאון חדשה? רנו קפצ'ור? קרוז טורבו? (סביב 120K)


Kreios
שימו לב! השרשור הזה בן 3312 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לעומתה, ה-308 פשוט מרצדס s class.

ממש ככה. תא נוסעים מרשים בהרבה, איכותי נקי יפה ומרווח ומושבים נוחים (ממש קרוב ל״פרימיום״ - אבל אמיתי

 

איך הסתדרת עם תפעול כל המערכות דרך מסך המגע ולא דרך כפתורים? האם זה לא מציק באיזשהו שלב?

 

מה לגבי ג׳טה?

גרסת 1.2t נמכרת ב130,000.

יותר מרווחת מהלאון, והאיכות שלה לא נופלת ואפילו עדיפה.

 

האמת? לא מוצא הגיון בלשלם יותר על סמל של פולקסווגן כאשר כל המכלולים כמעט זהים.

בלי שום קשר, לא מתחבר לעיצוב של הגולף ושל הג'טה.

 

שוב שואל - זה רכב לרכישה פרטית? כי אם כן, ברכבים כמו הקפטור וה308 תהיה ירידת ערך בסדרי גודל שלא הכרת.

 

תבדוק עכשיו מה המחירון של 308 בשנתון המקביל לשלך ובכמה היא נמכרת בפועל (וקח בחשבון שהיא כנראה עלתה יותר כחדשה)

 

אכן לרכישה פרטית בעסקת מימון.

רציתי לענות לך לגבי ירידת הערך אבל המגיב מעליי עשה את זה יפה מאד.

הלאון איבדה מערכה ממש הרבה בעקבות כל המבצעים שעשה היבואן לקראת סוף הדגם הקודם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 212
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לוי יצחק עדכן את המחירון כי הוא לא טיפש, וממחיר של 100000 , פתאום ביום אחד הרכב תומחר בערך ב 80000. אחרי 6 שנים וחודשיים מכרתי אותו והמחירון צנח ל 49000. אחרי שקלול 55000. עכשיו אני רוצה שתבדוק במחירון איזה רכב (כולל צרפתיות שכולם משמיצים) מאבד כמעט 100000 שח ב 6 שנים. או בעברית מחיר המחירון ירד ב 70 אחוז בערך. נראה לי שאפילו מחירון של רכבי פרימיום לא עושה כזה בנג׳י , אותו דבר קורה עכשיו לאיביזות שנמכרות ב 80000 עם tsi dsg.

 

בנוגע למחירון - אני מופתע ממה שאתה אומר, בחודש האחרון חיפשתי רכב ולא ראיתי סיאט לאון ששווה התייחסות בפחות מ65,000 ש"ח... אם הייתי מוצא רכב כמו שלך באזור ה55,000 הוא היה מתחרה ראוי לבחירה שלי.

ובנוגע לירידת ערך: הבראבו שלי איבדה 80,000 ש"ח ב4 שנים, 20,000 לשנה. HOLY CRAP. איזה כיף להיות הקונה בשוק המשומשות (ואיזה סיוט להיות המוכר....)

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איך הסתדרת עם תפעול כל המערכות דרך מסך המגע ולא דרך כפתורים? האם זה לא מציק באיזשהו שלב?

 

 

 

 

ממש לא מציק. ברור שברגע הראשון זה מרגיש מוזר, אבל מדובר במסך מאוד אינטואיטיבי ומשובח - הרבה יותר מזה שמותקן בלאון למשל. הוא גם קריא בכל מצב, ובשל גודלו האצבעות לא מתבלבלות בלחיצה (כמו שלפעמים קורה במסכי טאץ' קטנים).

 

 

אתמול ההודעה שלי נמחקה באמצע - אז אמשיך אותה כאן.

 

ה-308 מציעה נוחות נסיעה מצויינת - ברמה שאינה מצויה בקטגוריה בכלל לפי דעתי. מין רכות נסיעה אבל עם נוקשות מרכב - ממש כמו גרמניות הפרימיום. אין מה להשוות בכלל למכוניות של ואג, שמעבירות לנהג כל מהמורה ומהמורה - על אחת כמה וכמה כשמדובר בסיאט ה"ספורטיבית" כביכול.

בנוסף, ההגה קטן, שמן, קטום וחמוד - משרה תחושה יוקרתית ונעימה בצורה לא אופיינית למכונית משפחתית (רק למאזדה 3 החדשה יש הגה דומה).

המנוע נהדר - הרבה הרבה יותר חזק ובשרני ממנועי ה-1.2 של הקונצרן הגרמני. מעניק גמישות בכל מצב. הרעידות ה"דיזליות" שלו כמעט לא מורגשות, בין היתר הודות לבידוד הרעשים החריג בטיבו.

המרווח טוב מאוד גם מאחור, ותא המטען ענק יחסית להאצ'בק.

 

גם המראה שלה מיוחד ויוקרתי לטעמי (בייחוד עם פנסי הלד) - בוודאי יותר מהלאון החדשה שנראית כמו עוד ואגית (- בניגוד ללאון הישנה שהייתה מיוחדת).

 

בהתחשב בכך שהמכונית מגיעה גם עם אחריות חמש שנים, עם אמינות צפויה (סה"כ מכלולים מוכרים ופשוטים יחסית ותיבה סינית - בניגוד לתיבה הידועה לשמצה שבלאון), ועם שמירת ערך זהה פחות או יותר (מוניטין גרוע של פיג'ו לעומת צניחת מחירים חודשית זוועתית של סיאט) - לעניות דעתי אין פה בכלל שאלה.

עריכה אחרונה על ידי mogo
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה על התיאור המפורט, עזרת לי מאד.

אין ספק שעשית לי תאבון, בהתחלה לא חשבתי אפילו לפזול לכיוון פיז'ו ואילו עכשיו היא נראית לי מתמודדת חזקה מאד.

אכנס בהקדם לאחת הסוכניות של לובינסקי לקבל הצעה ולראות איך אפשר להתקדם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממש לא מציק. ברור שברגע הראשון זה מרגיש מוזר, אבל מדובר במסך מאוד אינטואיטיבי ומשובח - הרבה יותר מזה שמותקן בלאון למשל. הוא גם קריא בכל מצב, ובשל גודלו האצבעות לא מתבלבלות בלחיצה (כמו שלפעמים קורה במסכי טאץ' קטנים).

 

 

אתמול ההודעה שלי נמחקה באמצע - אז אמשיך אותה כאן.

 

ה-308 מציעה נוחות נסיעה מצויינת - ברמה שאינה מצויה בקטגוריה בכלל לפי דעתי. מין רכות נסיעה אבל עם נוקשות מרכב - ממש כמו גרמניות הפרימיום. אין מה להשוות בכלל למכוניות של ואג, שמעבירות לנהג כל מהמורה ומהמורה - על אחת כמה וכמה כשמדובר בסיאט ה"ספורטיבית" כביכול.

בנוסף, ההגה קטן, שמן, קטום וחמוד - משרה תחושה יוקרתית ונעימה בצורה לא אופיינית למכונית משפחתית (רק למאזדה 3 החדשה יש הגה דומה).

המנוע נהדר - הרבה הרבה יותר חזק ובשרני ממנועי ה-1.2 של הקונצרן הגרמני. מעניק גמישות בכל מצב. הרעידות ה"דיזליות" שלו כמעט לא מורגשות, בין היתר הודות לבידוד הרעשים החריג בטיבו.

המרווח טוב מאוד גם מאחור, ותא המטען ענק יחסית להאצ'בק.

 

גם המראה שלה מיוחד ויוקרתי לטעמי (בייחוד עם פנסי הלד) - בוודאי יותר מהלאון החדשה שנראית כמו עוד ואגית (- בניגוד ללאון הישנה שהייתה מיוחדת).

 

בהתחשב בכך שהמכונית מגיעה גם עם אחריות חמש שנים, עם אמינות צפויה (סה"כ מכלולים מוכרים ופשוטים יחסית ותיבה סינית - בניגוד לתיבה הידועה לשמצה שבלאון), ועם שמירת ערך זהה פחות או יותר (מוניטין גרוע של פיג'ו לעומת צניחת מחירים חודשית זוועתית של סיאט) - לעניות דעתי אין פה בכלל שאלה.

 

יש ועוד איך יש שאלות רבות לגבי peugeout בכלל ו 308 בפרט. חברה במשך שנים זלזלה בבקרת איכות והמכוניות שלה מצויינות בנסיעה אבל האמינות שלהן גרועה. נראה לי שהם טפסו את הראש - ב 308 מדובר בפלטפורמה חדשה, מנוע חדש וגיר יפני של Aisin. אחראיות ל 5 שנים - צד מבורך, חילופי מנהלים בחברה - רמז לשינוי עתידי - הכל טוב ויפה - אבל אין הרבה קונים שסומכים על החברה. ייקח שנים להחזיר את האמון במותג שהתרסק. לגבי רכב עצמו - עצוב חיצוני חיוור, הרומז לגולף. מסך שמרכז את כל הפונקציות ברכב - דבר בעייתי ביותר, גם מפריע בנהיגה וגם מעלה שאלה: מה יקרה עם כל האלקטרוניקה הצרפתית הזאת במרכז הפיקוד תיכשל?

למה לא לשקול מאזדה 3? וגם אוקטביה בגרסה אלגנס היום במסגרת המבצע עולה 132000.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני יכול להעיד על הלאון החדשה שאיתי כמה ימים, פשוט מדובר בקפיצת מדרגה בכל פרמטר אפשרי.

ממליץ לך לחשוב על הלאון החדשה מאוד, במיוחד אם אתה משבח את הדור הקודם כל כך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסך שמרכז את כל הפונקציות ברכב - דבר בעייתי ביותר, גם מפריע בנהיגה וגם מעלה שאלה: מה יקרה עם כל האלקטרוניקה הצרפתית הזאת במרכז הפיקוד תיכשל?

 

זה הדבר שממנו הייתי חושש הכי הרבה ב308 החדשה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אח שלו, בתור בעלים של לאון עד לפני חודש וחצי אני יכול לומר שאין רכב עם ירידת ערך מטורפת כמו לאון. קניתי אותה חדשה כשהמחיר היה 142000 לדגם 1.8tsi ידני. שום מיקוח לא עזר , עשו הנחה של 4000 שח כי הייתי בין הראשונים שקנו בסוף 2009 , dsg עלה 152000. בערך 3 שנים אחר כך היבואן הוריד את המחיר ל 125000 ל dsg אז גם הידני חטף ירידת ערך עצבנית ותוך יום הפסדתי כ 25000 בנוסף ל 15 אחוז בערך שהרכב מפסיד כל שנה. לפני שהיבואן עשה את זה הוא מכר את הרכבים ב "מבצע" כל חודשיים שלושה , וגם לא במבצע סביב המחיר הזה. לוי יצחק ועם ישראל לא מטומטם. בשנת 2012 כשהרכב שלי איבד כ 40000 שח אחרי 3 שנים והיה שווה 100000 , פתאום היבואן מוכר חדש מהניילון ב 125000 ל dsg והתמחור לידני הוא 10000 פחות (115000) ועל זה עוד מוסיף אבזור חינם שאני לא קיבלתי.

לוי יצחק עדכן את המחירון כי הוא לא טיפש, וממחיר של 100000 , פתאום ביום אחד הרכב תומחר בערך ב 80000. אחרי 6 שנים וחודשיים מכרתי אותו והמחירון צנח ל 49000. אחרי שקלול 55000. עכשיו אני רוצה שתבדוק במחירון איזה רכב (כולל צרפתיות שכולם משמיצים) מאבד כמעט 100000 שח ב 6 שנים. או בעברית מחיר המחירון ירד ב 70 אחוז בערך. נראה לי שאפילו מחירון של רכבי פרימיום לא עושה כזה בנג׳י , אותו דבר קורה עכשיו לאיביזות שנמכרות ב 80000 עם tsi dsg.

אז לפותח השרשור, עזוב אותך ממחירון, הטיפולים היחסית זולים והביטוח הזול של צרפתי זה גם משהו שצריך לקחת בחשבון, (תבדוק אותי לפני שאתה קונה) ויבואן שמנהל את העסק כמו שוק דופק את כל מי שקנה בתחילת הייצור של הדגם. (כשקניתי את ה tsi מכרו את ה לאון fsi מנוע 2000 בגלל שזה סוף הדגם בהנחה של מעל 20000 שח) . אחרי המגילה הזו תקנה מה שאתה צריך , אבל שלא המחירון הוא מה שיגרום לך לקחת החלטה לכאן או לכאן כי גם הסיאט הנוכחית תתרסק כשיצא דגם מתוח עוד 3 שנים.

 

דוד של אבא,

 

פיזו 308 2011 נסחרת בפחות מ50 אלף.

זה אחרי 3 וחצי שנים.

 

אז כדאי שתבדקו לפני שתרוצו בעיניים עצומות לתוך קיר.

 

מה המחירון של הלאון 11 עכשיו?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל אוטו מאבד מערכו המון כסף.

תפסיקו לחשוב על זה כעל שיקול ברכישת רכב שאתם מתכננים להחזיק חמש שנים.

אם אתם מתכוונים להחזיק רכב שנה /שנה וחצי אז זה יכול להיות שיקול, וגם אז, לכו תדעו מה יהיה.

תקנו רכב לפי הפרמטרים שמתאימים לצרכים שלכם.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל אוטו מאבד מערכו המון כסף.

תפסיקו לחשוב על זה כעל שיקול ברכישת רכב שאתם מתכננים להחזיק חמש שנים.

אם אתם מתכוונים להחזיק רכב שנה /שנה וחצי אז זה יכול להיות שיקול, וגם אז, לכו תדעו מה יהיה.

תקנו רכב לפי הפרמטרים שמתאימים לצרכים שלכם.

 

סתם שאלה, מה ההבדל בין כסף שאתה מאבד על פני תקופה של שנה וחצי, וכסף שאתה מאבד על פני תקופה של חמש שנים....? האם אחד מהם ירוק יותר? ;)

כסף זה כסף, רכישת רכב זה צעד עם השלכות כלכליות, שכל אחד יעשה את החושבים שלו ויחליט מה שווה לו. ההתעסקות בירידת ערך נשמעת לי מאוד הגיונית ואקוטית, לפחות למי שעשרות אלפי שקלים משפיעים על ההחלטות שלו בנוגע למשק בית.

 

אגב אני מסכים שהוודאות שלך צונחת ככל שאתה מגדיל את מרחב הזמן המדובר, ובכל זאת - קל לבצע 'ניחוש מושכל' לגבי איבוד הערך. כשאני רוכש רכב משומש בתקציב של שליש מרכב חדש אז איבוד ערך לא משחק תפקיד מרכזי, אבל אם הייתי רוכש רכב חדש הייתי חושב פעמיים-שלוש לפני שהייתי קונה רכב עם 'פוטנציאל צניחה חופשית' גבוה. אין מה לעשות, ככל שמחיר הרכישה גדול יותר, אחוזי אובדך הערך מתורגמים להרבה יותר כסף...

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש ועוד איך יש שאלות רבות לגבי peugeout בכלל ו 308 בפרט. חברה במשך שנים זלזלה בבקרת איכות והמכוניות שלה מצויינות בנסיעה אבל האמינות שלהן גרועה. נראה לי שהם טפסו את הראש - ב 308 מדובר בפלטפורמה חדשה, מנוע חדש וגיר יפני של Aisin. אחראיות ל 5 שנים - צד מבורך, חילופי מנהלים בחברה - רמז לשינוי עתידי - הכל טוב ויפה - אבל אין הרבה קונים שסומכים על החברה. ייקח שנים להחזיר את האמון במותג שהתרסק. לגבי רכב עצמו - עצוב חיצוני חיוור, הרומז לגולף. מסך שמרכז את כל הפונקציות ברכב - דבר בעייתי ביותר, גם מפריע בנהיגה וגם מעלה שאלה: מה יקרה עם כל האלקטרוניקה הצרפתית הזאת במרכז הפיקוד תיכשל?

למה לא לשקול מאזדה 3? וגם אוקטביה בגרסה אלגנס היום במסגרת המבצע עולה 132000.

 

לגבי המסך - בנהיגה הוא לא מפריע. בנוגע לאמינות שלו א"א לדעת, אבל לא מדובר פה על "טכנולוגיה צרפתית" גרנדיוזית במיוחד. סה"כ מערכת מולטימדיה שגם שולטת על המזגן. לא ביג דיל. קשה לי מאוד להאמין שיצוצו בו תקלות בשנים הראשונות.

 

לגבי המותג - אני מסכים שהוא בעייתי ארץ הקודש, אבל נראה לי שבהתחשב בכך שהאלטרנטיבה היא לאון, ובכך שה-308 הזו ספציפית היא מכונית ממש-ממש מוצלחת, שמירת הערך תהיה דומה.

 

אם שוקלים גם אוקטביה, אז הסיפור טיפה אחר. לדעתי ה-308 היא מכונית טובה יותר בכל פרמטר שניתן להעלות על הדעת (אולי חוץ ממרווח מאחור - מול גרסת הסטיישן של ה-308 גם היתרון הזה נעלם), אבל כנראה ששמירת הערך של האוקטביה תהיה טובה יותר במעט.

 

המאזדה 3 מנוע 2.0 היא ג"כ מכונית נהדרת, וכמעט בוודאות תשמור על ערכה יותר מהאירופיות ( היא גם מעט יקרה יותר מה-308 שבמבצע), אבל היא מכונית יותר צפופה ופחות נוחה מה-308.

אם אלה (- מרווח ונוחות) לא פרמטרים מאוד חשובים - כדאי ללכת עליה.

עריכה אחרונה על ידי mogo
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מי שקונה רכב חדש צריך לקחת בחשבון ירידת ערך מטורפת. מי שהנושא הזה כל כך "אקוטי" בשבילו שלא יוציא רכב מהחברה ויתפשר על משומשת שכבר חטפה את המכה הגדולה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי המסך - בנהיגה הוא לא מפריע. בנוגע לאמינות שלו א"א לדעת, אבל לא מדובר פה על "טכנולוגיה צרפתית" גרנדיוזית במיוחד. סה"כ מערכת מולטימדיה שגם שולטת על המזגן. לא ביג דיל. קשה לי מאוד להאמין שיצוצו בו תקלות בשנים הראשונות.

 

לגבי המותג - אני מסכים שהוא בעייתי ארץ הקודש, אבל נראה לי שבהתחשב בכך שהאלטרנטיבה היא לאון, ובכך שה-308 הזו ספציפית היא מכונית ממש-ממש מוצלחת, שמירת הערך תהיה דומה.

 

אם שוקלים גם אוקטביה, אז הסיפור טיפה אחר. לדעתי ה-308 היא מכונית טובה יותר בכל פרמטר שניתן להעלות על הדעת (אולי חוץ ממרווח מאחור - מול גרסת הסטיישן של ה-308 גם היתרון הזה נעלם), אבל כנראה ששמירת הערך של האוקטביה תהיה טובה יותר במעט.

 

המאזדה 3 מנוע 2.0 היא ג"כ מכונית נהדרת, וכמעט בוודאות תשמור על ערכה יותר מהאירופיות ( היא גם מעט יקרה יותר מה-308 שבמבצע), אבל היא מכונית יותר צפופה ופחות נוחה מה-308.

אם אלה (- מרווח ונוחות) לא פרמטרים מאוד חשובים - כדאי ללכת עליה.

 

אתה צודק, כנראה כשמתרגלים למסך זה לא מפריע, רק שכדי להפעיל מזגן צריך עוד קליק נוסף במסך ואתה לא יכול להושיט יד לכפתור שנמצא במקום מוכר. אבל שוב, זה לא קריטי. אם 308 החדשה תוכיח שהיא מכונית אמינה ולא רק רכה ושקטה - אני אשמח מאוד. בינתיים אני לא הייתי קונה אותה כחדשה. אבל כל אחד והגישה שלו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם האוקטביה וגם ה-308 החדשה נלקחות בחשבון.

היום אחה"צ אני בסוכנות פיז'ו ובשישי בבוקר אני בסוכנות סקודה. אעדכן בהתפתחויות כמובן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3312 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...