Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קורסה OPC חדשה


In Flames
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4155 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ז'נבה השנה הולכת להיות מעניינת!

אופל הציגו את הדור החדש של OPC לקורסה.

207 כ"ס ו0-100 ב6.8 שניות

מומנט של 28 קג"מ

 

 

אותי מעניין האם הביצועים שלה יסלימו את המאבק בקטגוריה ואם רנו, פיג'ו ופורד יציגו גירסאות מחוזקות לסופר מיני החמות שלהם

 

 

1850008-5.jpg

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
פורסם

כבר אתה חושב להחליף את ה-RS?

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

פורד מרמזים על RS גם לפיאסטה, מהר לפני שהיא יורדת מיצור ונכנס דור חדש.

 

בכל מקרה, מכונה מעניינת ה-OPC. רק חבל שלא טרחו להשקיע מעט יותר בעיצוב של הקורסה, הן דומות מידי לדור היוצא. נסעה אחרי קורסה מתוחה באוטובאן וחשבתי שזאת הישנה, עד שהיא עקפה אותי והבנתי שאני טועה וזאת החדשה (ושהן פשוט דומות מידי - וחבל).

 

יש ביקורות מצויינות על ה-208GTI 30. אומרים שסופסוף יש פייט הולם ל-ST.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם (נערך)

מתי הפיאסטה יורדת מייצור ונכנס דור חדש?

 

בעניין הקורסה, מכונה מאוד מאוד מעניינת ובטח עם גיר ידני. גם היבואן שלה הוא לא "חזיר", תמיד מכר את הרכבים במחיר טוב עם הנחות.

 

עריכה: הסתכלתי על הפולו GTI מול הקורסה OPC, הקורסה נראית הרבה יותר מאיימת מהפולו. אני טועה?

שתי המכוניות עם גיר ידני, הפולו עם מנוע 1.8 על 192 כ"ס, והקורסה עם מנוע 1.6 על 207 כ"ס. מצד אחד נראה שפולקסווגן למדו מהפאדיחות עם הגיר DSG הבעייתי (יהיה גם ידני) והמנוע הבעייתי (הוא הוחלף), אבל אופל עכשיו מפיקה מהמנוע שלה יותר מידי סוסים. זה לא יפגע באמינות המנוע הזה?

עריכה אחרונה על ידי stio
פורסם
כבר אתה חושב להחליף את ה-RS?

שלילי לגמריי!

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
פורסם

מסכים עם RS, העיצוב פושר לגמרי ונראה אפילו פחות קרבי מהדור היוצא, משהו בפרונט נראה לי מבולגן מידי.

בלי שום קשר, עיצוב הפנים והמושבים עצמם נראים מפתים בהחלט.

פורסם

נראית מעולה לטעמי, אני ממש אוהב את העיצובים של אופל.

 

חבל שכנראה לא נראה אותה בארץ לאור כמות המכירות הלא מזהירה של ה OPC הקודמת.

VW Golf GTI 2006 Manual

פורסם

נראת מעולה!

 

בא לי אותה אדומה עם פסים לבנים.

מקווה שסוף השנה הנוכחית יהיה מעניין.

הפאביה נמכרה.:-(

 

פורסם

Finally !!! :-D

 

מהיבואן נמסר לאחד מאתרי הרכב שהיא תגיע לישראל ברבעון האחרון של 2015. תהיה רגוע...

 

אפשר לינק? לא דיברו גם על האסטרה opc?

פורסם
נראת מעולה!

 

בא לי אותה אדומה עם פסים לבנים.

מקווה שסוף השנה הנוכחית יהיה מעניין.

 

לפניה אמורה להגיע הפולו GTI הידנית, אופציה טובה לא פחות. עד סוף 2015 יש עוד הרבה זמן.

 

Finally !!! :-D

 

אפשר לינק? לא דיברו גם על האסטרה opc?

 

ההודעה המקורית הכילה לינק אבל הוא נמחק, אני שולח לך בהודעה פרטית כי לא בא לי לעבור על חוקי הפורום.

פורסם
ז'נבה השנה הולכת להיות מעניינת!

 

אם כבר 675LT הולכת להיות הכוכבת

[video=youtube_share;tOl7gZ8bQdY]

חבר טוב נמדד בכמה השקעה הוא מנער את הרגליים לפני שהוא נכנס לך לאוטו.

×
×
  • תוכן חדש...