Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4164 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ביקרתי כבר אצלי שני פחחים הבוקר, ממש לא מדובר בפגיעת שילדה.

מדובר בסף תחתון.

 

בכל מקרה, שניהם מייד אמרו שצריך להחליף דלת, כי הדלת התעקמה בגם בחלקה הפנימי.

מכיוון שמדובר ברכב חדש, נאמר לי שיחליפו רק חלקים מקוריים.

 

האם מישהו יודע, בהחלפת דלת ברכב חדש, יש ירידת ערך?

 

תודה,

גיא

 

שלום גיא,

אני ממליץ לך ליידע את סוכן הביטוח בכל מקרה. זה לא אומר ש"הפעלת ביטוח". זה אומר שאם תזדקק לשירותיו הוא יהיה שם.

אני ממליץ לך להקליט איזו שיחה עם נהג המונית שיהיה לך בשר למקרה ויתנער.

בנוסף, אני ממליץ לך לפנות לשמאי מומלץ או אפילו לשמאי הבית אלי אמרן, שנותן גם ייעוץ ללא כל התחייבות.

 

נ.ב. יש לי תחושה שהנזק באזור 3000-4000 ש"ח, אבל זה לא מבוסס על כלום. סתם השערה.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אאוצ' איתי. עשית לי כואב בעיניים עם הנזק לאלפא.

אבל אל תשווה.

פה יש נזק לקנט של הדלת (ב-90 מעלות לאיפה שצביפר אבחן את ההתרחקות מהכנף).

כל הדלת התעוותה. זה נראה כאילו כלום, אבל צריך ממש למתוח את זה חזרה. ואח"כ לצבוע מחדש את כל הפאנל.

ממש לא הרווחנו כלום, חוץ מדלת מלאה בונדו.

 

מה עם השכנה? עדיין סתומה? :-P

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם (נערך)

שנה שעברה פגעה בי מישהי מהצד ולא ממש הייתה נחמדה כמו פה. נאלצו בין השאר להחליף דלת נהג.

בגלל שלא מצאו דלת מפירוקים אז נאלצו לשים דלת חדשה מהיצרן. דלת נהג לבדה עלתה קרוב ל-5000 ש"ח לפני עבודת הצבע - מגיעה לא צבועה. דלת מפירוקים הייתה עולה חצי מזה.

אז לדעתי, נהג המונית אלא אם יש לו השתתפות עצמית של איזה 5000 ש"ח יאלץ להפעיל ביטוח. אני ממש לא אתפלא שכל הסיפור יסתכם ביותר מ- 5000 ש"ח.

 

אגב, למיטב הבנתי חובה לתקן בחלקים מקוריים אבל לא בהכרח חדשים כלומר אפשר מפירוקים אבל בתנאי שגילם פחות משנתיים ?

 

על החלפת דלת אין ירידת ערך כלל. אבל אם יצטרכו ליישר את הסף התחתון אז יכול להיות שיש איזה 1% ירידת ערך. זה יחד עם שמאי לבד עובר את ה- 1000 ויותר ש"ח לרכב כזה חדש.

עריכה אחרונה על ידי student
בתאריך 23.5.2021 בשעה 22:04, Shab00 כתב:

(פורד פיאסטהאוטו מצוין אבל למי שתכנן את בקרת האקלים בו מחכה מקום שמור בגהנום.

מדויק לחלוטין. 😂🤣.

עריכה: תודה על 6 שנות שירות פיאסטה יקרה. היי שלום!..... ולא להתראות🤪.

פורסם

אם יש לך הקלטה שלו מודה, אתה תמיד יכול לתקן את הרכב ולהגיש לו חשבונית. במקרה שהוא מסרב, להפעיל ביטוח נגדו.

אתה יכול לצלצל אליו ולהקליט את השיחה ולשאול אותו למשל היכן יהיה מוכן לתקן, או שאלות שיגרמו לו בעקיפין להודות.

אימפרזה 4*4 04 נמכרה :|

סובארו בי4 08 לימיטד ז"ל :cry:

סובארו בי4 09 גפ"מ :-)

BMW E92 8)

פורסם
חבר, יש לך פגיעה בשלדה, אמנם לא חמורה, אך במקרה של מכירת רכב זה

 

עם פגיעת שילדה כזו הרכב יכול להמכר רק לסוחרי ברזל לפי משקל, פחות יעניין אותם לבדוק את הרכב במכון....

:wink:

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

  • אחראי פורום
פורסם
אאוצ' איתי. עשית לי כואב בעיניים עם הנזק לאלפא.

אבל אל תשווה.

פה יש נזק לקנט של הדלת (ב-90 מעלות לאיפה שצביפר אבחן את ההתרחקות מהכנף).

כל הדלת התעוותה. זה נראה כאילו כלום, אבל צריך ממש למתוח את זה חזרה. ואח"כ לצבוע מחדש את כל הפאנל.

ממש לא הרווחנו כלום, חוץ מדלת מלאה בונדו.

 

מה עם השכנה? עדיין סתומה? :-P

 

צ'מע, ניאלץ להסכים שלא מסכימים פה. הנזק אצלי כלל קו "כתף" בולט, מעין פס חד במרכז הכנף והדלת וסף בית גלגל.

כולם נמשכו החוצה ופוסלו מחדש בעזרת המכשיר שציינתי וכולל עבודת פח מהחלק הפנימי, פירקו דיפונים והכל.

חבל שלא צילמתי, הפח היה משוך החוצה בצורה כ"כ יפה וללא חומר בכלל. לטובת ההחלקה (כי נוצרים דנטים קטנים עקב המשיכה)

והעלמת ריתוכי הניטים הוא היה חייב להוסיף קצת חומר אבל ממש שכבה דקה.

המקרה פה לא שונה ולדעתי אף קל יותר.

 

לגבי השכנה. התאמצתי ובניתי בית בישוב אחר מאשר מקום התאונה בו גרתי.

שנה אח"כ לתדהמתי כי רבה, הגיעה משפחה חדשה לישוב והשם היה נראה לי מוכר.

:shock:

מזל שהרכבים שלי במרתף.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

אני יכול להעיד שבבימר שלי קיבלתי מכה קטנה בקצה מכסה המנוע ובנקודה בעייתית- בדיוק איזור בו יש פח "כפול" בקצה מכסה המנוע ומכה מדוייקת שיצרה שקע מכוער מהסוג שרוב הפחחים ממליצים על החלפת מכסה מנוע קומפלט.

 

אני התעקשתי שלא להחליף את מכסה המנוע ויתרה מכך לבצע תיקון צבע נקודתי בלבד.

 

פחח שמצאתי השתמש באותו מכשיר שתיאר איתי, מרתך מוטות מתכת קטנים לאיזור הפגוע ואז מבצע משיכה שלהם וכך בעצם מיישר את הפח.

אחרי פירוק אותם מוטות משיכה בוצעה השחזה מקומית, שכבה בעובדי של דף של חומר וצביעה+פוליש ווקס של האיזור מסביב.

 

מי שלא היה מקצוען לא יכל לזהות שבוצע תיקון.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

פגיעה בדיור באותו מקום, בדיוק.

רק יותר עוצמתית וחמורה.

סיאט איביזה בת 3 חודשים, אצל פחח מעולה בכפר בצפון, בלי הרבה בונדו(משיכה על ידי ריתוך).

700 ש"ח.

פורסם

עדכון:

 

ביום שישי החלטתי לפנות לשני פחחים (רנדומלים) נוספים, סה"כ 4 פחחים פסקו חד משמעית שהדלת פסולה וכל תיקון לא יהיה יפה/איכותי והמליצו על החלפת דלת.

התקשרתי לנהג הפוגע שכמובן לא שמח לשמוע זאת, אבל הודעתי לו שאני מעוניין להפעיל ביטוח (השיחות הוקלטו בהמלצתכם)

הוא ניסה להגיד שגם אני אחראי, לא רק הוא, שזה לא יכול להיות שהרכב שלו עשה את המכה ברכב שלי, שהוא חושב שהיא הייתה שם לפני (יש לציין, רכב בן חצי שנה, 5000 ק"מ ללא שפשוף). כמו כן גם ציין שההשתפות העצמית שלו היא 5000 ש"ח

בכל מקרה, אמרתי לו שאם הוא חושב שאני משקר, הוא מוזמן לקחת אותי לפוליגרף ומידה שימצא שאני דובר שקר, אשלם על הכל.

 

חברת הביטוח שלי היא אלייד (חברת בת של צ'מפיון) לכן מוסכי ההסדר הם מוסכי הרשת, לאחר סבב הפחחים ביום שישי, נכנסתי לפליקס, מייד קיבלו אותי, הזמינו שמאי ותיאמו אותי ליום ראשון בבוקר.

הגעתי הבוקר, המתין לי רכב חלופי והרכב נכנס להחלפת דלת ותיקון החלק התחתון של הכנף.

אני רוצה לציין לטובה את היחס הלא פחות ממדהים שקיבלתי מכל הצוות בפליקס, אדיב, מחויך, זריז וענייני.

 

אני מקווה שהכל יסתיים על הצד הטוב ביותר.

 

גיא.

פורסם

שמור את כל הקבלות ותן לחברת הביטוח לטפל בו. תעדכן כשיהיה חדש.

השתתפות עצמית של 5000 ש"ח נשמע מוגזם מאוד.

זה השתתפות עצמית של נהג שעשה 57 תאונות כשיש לו רישיון 56 ימים.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

ניקו, מחברים נהגי מוניות הבנתי שזה סכום מקובל אצלם (אלא אם אתה מוכן לשלם פרמיה בגובה מחזור של חודש, כל שנה).

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

סליחה רבה, שכחתי שמדובר בנהג מונית.

אצל נהג רכב פרטי טרם שמעתי על השתתפות עצמית גבוהה מכ-אלפיים ש"ח.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

פגיעה בשלדה.. יש אנשים שאסור להם להחזיק מקלדת.

שיעורי פיסיקה גרעינית באוף טופיק.

את הריתוך יש לבצע כך שהאלקטרודה תמוקם מחוץ למאיץ באופן שיהיה קו ראייה ישיר להיקף הפנימי של הדוד, אחרת המיסוך של המאיץ יפגע אנושות באפקט ההגנה.


×
×
  • תוכן חדש...