Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

DSG 7 תיקון


OPCSale
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4170 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום היום מחליפים לי קלאצים באוקטביה(150 קמ)החלפה שנייה או שלישית...

1 לפי הידוע לכם הם פיתחו קלאצים שיחזיקו יותר הפעם או שזה זהה לקודמים?ויתקלקלו שוב

2 איך אפשר להאריך את חיי הקלאצים ולהימנע מתקלות שוב?

3 במידה ולא מחליפים את הקלאצים הפגומים וממשיכים לנסוע ,יכול להיווצר נזק מצטבר ואפילו להרוס עוד דברים?

נ.ב מכאלו שתיקנו במקומות שהם לא המורשה כמה עלה להם ואיך האיכות?

פורסם

היה פה בחור שאמר שעם אוקטביה עבר מעל 100K ולא הוחלפו שום קלאצ'ים והוא סיפר שנסע כל הזמן במצב S בתוך העיר ככה הרכב מושך אומנם הילוך אך עם זאת מעביר פחות פעמים הילוכים, מכאן פחות שחיקה. נשמע לי דיי הגיוני.

בקשר לשאלה שלישית לא הייתי מנסה.

פורסם

אני לא מהנדס רכב אבל לא אתפלא אם הזנחת הקלאצ'ים תגרור נזק גדול יותר שיחייב שיפוץ מלא של התיבה בעלות מטורפת.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם
שלום היום מחליפים לי קלאצים באוקטביה(150 קמ)החלפה שנייה או שלישית...

 

מוזר לי שאתה לא יודע כמה פעמים החליפו לך... אירוע כזה לא אמורים לשכוח.

פורסם

מצד שני זה לא משהו שאתה רוצה לזכור...

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

איפה כל אבירי ה "החלקים החדשים שופרו והתקלה כבר לא קיימת"?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
איפה כל אבירי ה "החלקים החדשים שופרו והתקלה כבר לא קיימת"?

אני בספק רב שהחליפו 3 פעמים את הקלאצ'ים ברכב שגמע 150 קילומטרים או שהבחור התכוון ל-150.000 קילומטרים.

זה נשמע כאילו פותח האשכול נסע 150 קילומטרים רק למוסך ובחזרה.

איזה כייף לי :)

פורסם

כשאין משהוא עניני לכתוב...

 

מה קרה? אין לך הסברים טכניים?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם (נערך)

150.000...הרכב 2011 סקודה אוקטביה

אשמח לעוד חוות דעת בנושא

נא לא לסטות לויכוחים תודה

נ.ב לגבי עניין הנסיעה בעיר על S חשבתי על זה גם,אם אסע על "ידני"טיפטרוניק אפילו יותר טוב לא?

עריכה אחרונה על ידי OPCSale
פורסם

הכי טוב לנהוג לסוכנות רכב הקרובה לביתך ושלא רשורה לצ'מפיון מוטורס ולהתחדש.

האחריות תסתיים מתישהוא ואז תדבר לקירות.

מה אופי הנסיעה של הרכב?(עירוני,בינעירוני)

באיזה מנוע מדובר?

האם אתה יד ראשונה?

האם היו תקלות נוספות?

היכן הרכב מטופל,ולמה נראה לך שעלייך להחליף מצמדים שוב?

בהצלחה.

סעו בצד ימין!!

306XT,307XS,Mito155 HP בעבר

,Giulietta QV. היום

פורסם (נערך)

הוחלפו המצמדים כבר,למה?כי היו רעידות ונקישות בתחילת נסיעה,והחלקה של ההילוכים.

תקלות היו בודדות

יד 1

עד היום הנסיעות היו בינעירוני ,בקרוב זה יהפוך להיות 80%/20% שהרוב עירוני

מנוע דיזל 1600.

לגבי עניין האחריות אם המצמדים הוחלפו למשהו איכותי אז אין לי מה לרדוף אחרי אחריות גם ככה

ובקשתי חוות דעת והמלצות למצב הנ''ל,גם כל השאלות ששאלת לא קשורות לעניין אבל עניתי בכל זאת

ללכת ולרכוש רכב תמיד אפשר..(לקחתי את זה כמליצה :) )

עריכה אחרונה על ידי OPCSale
×
×
  • תוכן חדש...