Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2999 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני צריך לקנות אמבטיון (כמו מקלחון רק לאמבטיה) של חלק קבוע וכנף שנפתחת.

חמת ומיטרני אומנם זולים, אבל במראה הם לדעתי נראים פחות טוב ממקלחונים בייצור מותאם.

 

עשיתי סקר מחירים קצר בין שבירו , א.א מראות, ד"ר זכוכית וספיראל והמחירים פחות או יותר דומים.

 

יש למישהו המלצה על אחד העסקים שציינתי או עסק אחר מומלץ?

 

כל טיפ של מה צריך לבקש בביצוע של אמבטיון כזה יואיל לי.

פורסם (נערך)

אני קניתי לפני שנתיים מקלחון, ואחד שהיה בין הזולים. הוא נקנה מרשת פרפקט-ליין, ובינתיים הוא נראה מצוין,

חוץ כמובן מהגומיות למטה, שמצריכות מידי חודשיים ניקוי יסודי, אבל זו מחלה של כל המקלחונים.

לדעתי אין הצדקה לשלם יותר מידי על מוצר כזה, וממה שראיתי אצל חברים, ממילא אחרי 7-10 שנים כל המקלחונים

לא נראים יותר מידי טוב. רק מה, אלה ששילמו 3000 שקל על מקלחון, מתבאסים לזרוק ולקנות חדש,

לעומת אלה שקנו מוצרים זולים יותר, ואחרי 5 שנים אין להם בעיה לפרק ולשים חדש.

מה שכן, תשב למתקין על הראש, כדי שהלוחות ישבו טוב על האמבטיה, ולא יהיה רווח כלשהו בינה לבין גומיות האטימה.

זה קורה שד"כ שהם ממהרים להתקין וללכת, ולא מקפידים על זווית ההתקנה ועל המיקום המדויק.

עריכה אחרונה על ידי Oshri
פורסם

שלום

נסה את מקלחוני שטרן בנהריה.

קניתי לפני כשנה וחצי, בחנות במערב ראשון.

לפי מידה, תוצרת טובה, מחיר הגיוני.

אילן

סלע

פורסם

כל ה"תותחים" שציינת בסדר. אני עובד עם כולם באופן סדיר.

לא.א מראות המתקינים הכי טובים שנתקלתי בהם, מבין השלושה.

 

אני מעדיף בחור בשם אלי אזולאי, בעל חברת טיקטק גלס.

המחירים שלו לא זולים, ודי דומים לאלה של החברות שציינת.

אבל העבודה שלו, זה משהו אחר. שתי רמות מהמקובל בארץ.

תרים לו טלפון, ותשמע את ההסברים הסבלניים על ההבדלים בין סוגי הצירים והאטמים. כבר תבין לבד עם מי יש לך עסק.

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

מהצעת מחיר ששלח לי השבוע:

0522-534053

במשרד- 08-6728935

 

הרגע ראיתי גם את הה"פ.

משום מה הטאפאטוק הפסיק לשלוח לי התראות, ימ"ש :-P

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

קניתי בדיוק מה שאתה מחפש לפני כשנה וחצי בהום-סנטר, והם גם קישרו את המתקין. בינתיים מרוצה מאד, כולל המראה והאיטום.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
אני קניתי לפני שנתיים מקלחון, ואחד שהיה בין הזולים. הוא נקנה מרשת פרפקט-ליין, ובינתיים הוא נראה מצוין,

חוץ כמובן מהגומיות למטה, שמצריכות מידי חודשיים ניקוי יסודי, אבל זו מחלה של כל המקלחונים.

לדעתי אין הצדקה לשלם יותר מידי על מוצר כזה, וממה שראיתי אצל חברים, ממילא אחרי 7-10 שנים כל המקלחונים

לא נראים יותר מידי טוב. רק מה, אלה ששילמו 3000 שקל על מקלחון, מתבאסים לזרוק ולקנות חדש,

לעומת אלה שקנו מוצרים זולים יותר, ואחרי 5 שנים אין להם בעיה לפרק ולשים חדש.

מה שכן, תשב למתקין על הראש, כדי שהלוחות ישבו טוב על האמבטיה, ולא יהיה רווח כלשהו בינה לבין גומיות האטימה.

זה קורה שד"כ שהם ממהרים להתקין וללכת, ולא מקפידים על זווית ההתקנה ועל המיקום המדויק.

הייתי אתמול ב"סיבוב" מקלחונים ואלו של פרפקט ליין לא נראים נחותים מהמתחרים שעולים משמעותית יותר (בערך 600-700 ש"ח לעומת 1200-1300 ש"ח אצל המתחרים, עבור מידה סטנדרטית של 80X80 ס"מ). מנגד, עובי הזכוכית בה פרפקט ליין משתמשת הינו 5 מ"מ בהשוואה ל-6 או אף 8 מ"מ אצל אחרים. האם זה קריטי לדעתכם?

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

פורסם

כל טיפ של מה צריך לבקש בביצוע של אמבטיון כזה יואיל לי.

 

תוודא טוב טוב לגבי האטימה.

אנחנו נאלצנו להחזיר את המתקין שלנו פעמיים (!!) עקב איטום לקוי.

פורסם

כמה דגשים למקלחונים:

1. עובי הזכוכית: אנשים מדברים פה על זכוכית של פחות מ-6 מ"מ. זו סכנת נפשות. ידוע לי שרוב המתועשים (חמת, מיטרני ודומיו) משתמשים ב-6, לפחות בדגמים הזולים. בחברות רציניות, לא יחשבו אפילו על פחות מ-8 מ"מ.

2. להקפיד שהזכוכית מחוסמת. אין צורך אפילו להרחיב למה. אמבטיה מקום חלק. זכוכית לא מחוסמת הורגת.

3. ציפוי ננו זה דבר יעיל מאד כשהוא נעשה במפעל בצורה מקצועית. תשאלו את החבר'ה בפורום המשפשפים. ציפוי מקצוע יביא לזכוכית נטולת אבנית לשנים. שווה לנסות לסחוט את זה כבונוס, כשמזמינים מקלחון בהזמנה.

4. סוג הזכוכית- אקסטרא קליר זה מאד יפה. היא שקופה לחלוטין (אין לה את הגוון הירקרק של זכוכית רגילה). זה גם מקפיץ את המחיר בכמעט כפול. לבקש לראות בתצוגה חתיכה גדולה של זכוכית אקסטרא קליר ולראות אם שווה להוסיף את האקסטרא כסף...

5. סוג ההתזה- אם לוקחים מקלחון עם זכוכית מותזת בדוגמה (פסים,נקודות,דולפינים..) לדאוג שזו תהיה התזת חול ולא מדבקה.

4.

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

עשיתי אמבטיון CNC בקליר זכוכית באור יהודה. גם המקלחון שעשיתי אצלהם בסדר. נותנים אחריות על פירזול של איזה 5 או 7 שנים.

גם חיפוי קיר במטבח היה בסדר, אבל לקח המון זמן עד שמצאנו מי שידפיס הדפס בצבע מדוייק.

הבדל במחיר בין הזולים ליקרים היוא בסוג החומר ואיכות הפרזולים.

היה לי חשוב כמה שפחות פרופילים וכמה שיותר זכוכית. זה מה שקבלתי.

יחד עם זאת המראות שלהם השחירו אחרי שנתיים. אחרי דין ודברים החליפו לי בחצי מחיר וגם החדשות השחירו.

פורסם
מהצעת מחיר ששלח לי השבוע:

0522-534053

במשרד- 08-6728935

 

הרגע ראיתי גם את הה"פ.

משום מה הטאפאטוק הפסיק לשלוח לי התראות, ימ"ש :-P

 

דיברתי איתו אתמול, אכן נשמע בעל מקצוע מקצועי מאוד והוגן.

הסביר לי באריכות את כל התורה של המקלחונים והמראות. לצערי הסכום שהוא ביקש כבר יותר מהרף העליון של הסכום שחשבתי עליו.

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

מקפיץ!

פותח השרשור,אצל מי רכשת לבסוף?

 

אני צריך המלצה לאדם אמין והוגן לבניית מקלחון מותאם אישית כי יש לי מדרגה בקיר.

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

×
×
  • תוכן חדש...