Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2999 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

dany

 

אחרי סקר שוק ארוך ומעמיק אצל לא מעט נותני שירות חלקם יקרנים וחלקם יקרנים פחות, עשיתי לבסוף את האמבטיון דרך חבר של חבר בעסק שנקרא "שקוף".

 

רמת המחירים של העסק הזה היא על הרף הגבוה אבל בגלל שבאתי דרך חבר עשו לי מחיר....

 

מסקנות שהסקתי בדרך:

1. רוב המתקינים וגם העסקים עצמם לא חותכים בעצמם ופשוט קונים בכמה מפעלים עיקריים, גם את הזכוכית וגם את האבזור.

2. כשאתה מתקין דרך חברה ולא מתקין עצמאי בודד אין לך מושג על איזה צוות התקנה תיפול.

3. במקרה שלי החומר הגיע מגלאסיקה http://www.glass-ica.co.il/

(היו פשוט תעודות משלוח משם על החומר עצמו)

שמחזיקים גם אתר מכירה נוסף http://www.aa-miklahonim.co.il/ (הטלפון שונה אבל תראה מה שמספר הפקס זהה.)

הם כיצרן נתנו לי את המחיר הכי טוב בין המתקינים היקרים

 

היום לאחר ההתקנה אני יכול להגיד לך די בוודאות שמכיוון שאני עומד על הראש של כל בעל מקצוע שנכנס אלי הביתה (משתדל לבצע הכל לבד ולקרוא רק שייש צורך בבעל מקצוע חריג כמו זגג או נגר)

 

אין לי ספק שהייתי מזמין ישירות משם (כדי לקבל את אותו חומר בלי עוד יד בדרך) מבקש צוות התקנה טוב, ובזמן ההתקנה יושב/עומד להם על הראש.

פורסם

אני עומד להזמין גם,

ראיתי שלגלאסיקה יש אמבטיונים של 8ממ ועל זה אני כניראה אלך והם ניראים איכותיים ממה שהבנתי

קובי

:-)

פורסם

להשכלה כללית, כזגג לשעבר:

כמה דגשים למקלחונים:

1. עובי הזכוכית: אנשים מדברים פה על זכוכית של פחות מ-6 מ"מ. זו סכנת נפשות. ידוע לי שרוב המתועשים (חמת, מיטרני ודומיו) משתמשים ב-6, לפחות בדגמים הזולים. בחברות רציניות, לא יחשבו אפילו על פחות מ-8 מ"מ.

נכון. המיוצרים למידה לרוב נעשים מ-8 מ"מ מחוסם, בעוד המוכנים לרוב מגיעים ב-6 מ"מ.

2. להקפיד שהזכוכית מחוסמת. אין צורך אפילו להרחיב למה. אמבטיה מקום חלק. זכוכית לא מחוסמת הורגת.

חד משמעית נכון.

 

התזה וכו' זה כבר עניין של יופי וזה כבר עניין אישי. לגבי ציפוי ננו, מסכים עם הנאמר.

לגבי מניעת אבנית לבית... יש מסננים למניעת אבנית, שלא רק מייתרים את הצורך בציפוי נאנו אלא גם שומרים על המכשירים בבית (מכונה, דוד וכולי). אני הייתי יורד מהציפוי נאנו ומתקין מסנן, אבל זה רק אני. :lol:

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

  • שנתיים מאוחר יותר...
פורסם
מחפשים מקלחון או אמבטיון? צרו קשר בה"פ אשמח לתת יעוץ או הצעת מחיר למקלחונים .

י

 

 

מקפיץ..

צריך מקלחון פינתי לדירה חדשה (שכורה, ככה שהתקציב בהתאם) - ללא אגנית.

+ אמבטיון לאמבטיה

 

יש המלצות? איזור ר"ג.

פורסם

יש לי שני מקלחונים בסיסיים שקניתי בהום סנטר. באחד מהם היה צורך באיטום של השוליים - כנראה עבודה לא איכותית בהתקנה הראשונית - וכן כעבור 3-4 שנים להחליף את פס הסיליקון בתחתית, עניין של כמה לירות ו-10 דקות עבודה. באחד גם נשבר הציר העליון של אחת הדלתות, גם התיקון הזה פשוט וזול.

 

יש הטוענים שמדובר במוצר זול עם זכוכית דקה, אני מניח שבהום סנטר לא מוכרים מוצמר שאינו עומד בתקן, וכיון שהייתי בשיפוץ נרחב ביותר של דירה חדשה (בשבילי, היתה בת 25 שנים) הייתי בשלב די קמצני. עד כה איני רואה כל סיבה להחליפם. ד"א - יש לי גם אמבטיון מאותו מקור (וגם מקלחון אחד custom made בפינה דחוקה בעלית הגג. עשה אותו איש האלומיניום שגם עשה לי את החלונות).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...