Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4194 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
גם משפחת הTDI של קונצרן VAG יכולה להיות טובה, הTDI משודך לגיר DSG6 שמציג אמינות גבוהה לעומת הDSG7 שיש ויכוח על אמינותו בפורום,

נסה לחפש ג'טה או אוקטביה, עם זאת קשה לי להאמין שגם אותן תמצא עם ק"מ סביר.

 

מה בנוגע לפאסאט 2011 דיזל מנוע 2000 ? יש משהו שמוכר אותה במחיר סביר

פורסם

הפאסאט דיזל בהחלט מומלצת - מדובר בשילוב מנוע-גיר מצויין במנוע חזק וחסכוני.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
הפאסאט דיזל בהחלט מומלצת - מדובר בשילוב מנוע-גיר מצויין במנוע חזק וחסכוני.

 

מה בנוגע לתקלות ידועות בשנים 2011/2010 ומחיר טיפולים יחסית לפלואנס?

פורסם

מדובר במנוע וגיר ותיקים ובשלים. הטיפולים לא זולים. וגם החלפים לא (אם צריך) אבל הם לא יקרים עד כדי פסילה של הרכב.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
מדובר במנוע וגיר ותיקים ובשלים. הטיפולים לא זולים. וגם החלפים לא (אם צריך) אבל הם לא יקרים עד כדי פסילה של הרכב.

 

תודה על המידע.

האם יש חסרון מסויים לפאסאט סטיישן חוץ מסחירות ?

פורסם

למה שיהיה חסרון? זה רכב פרקטי למדי ורמת ההתעניינות בסטיישן עלתה בשנים האחרונות בארץ באופן מהותי.

מעבר לכך אם אתה גר במרכז הארץ, תוכל לטפל אצל מוסך רון, שמאוד מומלץ בפורום. להבנתי הוא גם זול יותר מהמוסכים המורשים של היבואן.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

הTSI יאכל את העליות של חיפה. ה1.2 יעשה בקלות כל עלייה. בתור אחד שעבר ממאזדה 3 מנוע 2000 ל1.2 אני לא מרגיש שום הבדל מנחינת כח(אפילו יתרון לפולו) אל תפחד מה1200. ואני לא מציין 1.4 שאין ספק שלא יתאמץ בעלייה.

 

אולי גולף משנים 10/11 יכנסו איכשהו בתקציב ג'טה/אוקטביה גם לאון יכולה לבוא בחשבון.

 

תבדוק באוטודיל יש להם המון כאלה.

פורסם
הTSI יאכל את העליות של חיפה. ה1.2 יעשה בקלות כל עלייה. בתור אחד שעבר ממאזדה 3 מנוע 2000 ל1.2 אני לא מרגיש שום הבדל מנחינת כח(אפילו יתרון לפולו) אל תפחד מה1200. ואני לא מציין 1.4 שאין ספק שלא יתאמץ בעלייה.

 

אולי גולף משנים 10/11 יכנסו איכשהו בתקציב ג'טה/אוקטביה גם לאון יכולה לבוא בחשבון.

 

תבדוק באוטודיל יש להם המון כאלה.

 

מכיר את אוטודיל. גטה 1.2/1.4 Tsi יכולתי לקנות. כנראה הייתי משלם באזור ה70 אלף שח על רכב עם נתונים טובים (2011). באותו מחיר בערך אפשר למצוא את הפלואנס או פאסאט, אפילו מאותו שנתון. אומנם עם קילומטראז יותר גבוה אבל הרכבים הנל יותר מאובזרים וצריכת הדלק שלהם יותר נמוכה.

פורסם

עדיף אז את הפאסאט, אתה מקבל רכבים מנהלים כבר, באמת מרווח ונוח, אבל עדיין חסכוני וחזק.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

דיברתי עם אבא שלי שעובד בחברה עם צי רכבים גדול. הוא טוען שמי שלקח פלואנס חווה המון תקלות. האם נכון הדבר ?

פורסם

ככל שידוע לי, הדיזל חפה מבעיות. הבנזין קצת כבדה - אך גם היא לא סובלת ממחלות כלשהן (חוץ מהעובדה שהיא רנו :-P)

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

×
×
  • תוכן חדש...