Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4205 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מחפש אחד כזה שנים 2008-2010. יש 1600 ויש 2000 ,הבנתי שב1600 יש רק רובוטי וב2000 יש גם רובוטי וגם אוטומטי (AL4?) האם כך.

האם מנוע 1600 יחסוב? כמה הרכב שוקל? האם זה המנוע הישן 110 כ"ס או המנוע החדש (120)?

איך ההתנהגות של הגיר הרובוטי לעומת קורולה למשל. האם אמינות הגיר גרועה כמו המוניטין שלו?

 

תודה

...Our necessities are few but our wants are endless

פורסם
:roll: איזה בושה ככה זה כשרצים לפורום במקום לבדור קודם בגוגל. אכשיו ראיתי 1.6 זה המנוע המוגדש והאו כמובן חזק מספיק אבל גם בעל מוניטין אמינות לא משהו. ועכשיו ראיתי שיש גם דיזל . האם זה אותו גיר רובוטי. אך כמה חבל שאין כזה דיזל ידני.. זה היה מושלם עבורי

...Our necessities are few but our wants are endless

פורסם

אני לא נוסע הרבה ולא ממש צריך דיזל. ידני אני יודע שאין. אז אני מחפש דעות ורשמים מהגיר הרובוטי ומנוע טורבו 1.6

...Our necessities are few but our wants are endless

פורסם (נערך)

אז דגם הטורבו סביר. למנוע מחלות ילדות ידועות שדרשו טיפול (מותחן תזמון). וכן מומלץ על שיגרת טיפולים כפולה מהיבואן. על הגיר דובר פה כבר רבות. לדעתי מתרגלים אליו, אבל תנסה אותו בנסיעת מבחן. בדרכ בסביבות 150k דורש תיקון או שיפוץ . אבל זה נפוץ לא רק ב סיטרואן. צריכת דלק 1:10 . אינה שונה מהדגם של ה 2000 סמ"ק.

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם

מנוע ה-1600 עדיף. הוא ירגיש לך חי יותר. פעולת הגיר דומה לקורולה וכמו שכבר נכתב, אל תוותר על נסיעת מבחן. אמינות הגיר גבוהה וצריכת הדלק מאוד תלויה ברגל ימין שלך, בתוואי הנסיעה (עירוני, הררי וכו') ובכמה תעמיס את הרכב (ציוד בתא המטען ואנשים). באופן כללי ה-1600 מעט חסכונית יותר אבל לא משמעותית.

פורסם
אני מחפש אחד כזה שנים 2008-2010. יש 1600 ויש 2000 ,הבנתי שב1600 יש רק רובוטי וב2000 יש גם רובוטי וגם אוטומטי (AL4?) האם כך.

האם מנוע 1600 יחסוב? כמה הרכב שוקל? האם זה המנוע הישן 110 כ"ס או המנוע החדש (120)?

איך ההתנהגות של הגיר הרובוטי לעומת קורולה למשל. האם אמינות הגיר גרועה כמו המוניטין שלו?

 

תודה

ה1600 הוא עם 156 כ"ס.

הגיר הרובוטי מתנהג כמו גיר רובוטי,אבל הוא לא מטלטל כמו בקורולה.

האמינות של הגיר הרובוטי דווקא טובה מאד,אולי הגיר הרובוטי הכי אמין שיש.

קח בחשבון שאם לא ביצעו החלפה יזומה של הסט טיימינג החדש,אתה תצטרך להחליף שתקבל את הרכב,רק קח בחשבון שאתה מתמחר על הרכב {4000ש"ח}.

×
×
  • תוכן חדש...