Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4212 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איך אפשר לבדוק בנפרד מהירות הורדה\העלאה של התשתית ושל הספק?

ברגע שיש האטה אז כל אחד מפיל את האחריות על השני, יש דרך לבדוק מהירות לכל אחד מהם בנפרד?

 

אגב, בחודש האחרון (שבועות אחרונים) אתם חווים ירידה במהירות הגלישה דרך בזק?

שמתי לב שלאחרונה יש מדי פעם שיבושים (המהירות יורדת דרסטית).

פורסם (נערך)

אתה מחובר בכבל רשת או אלחוטי?

אני גם ב15 ובבדיקות מהירות זה כל פעם משתנה בין 5 לכמעט 15.

אני משוכנע שמדובר בתשתית ולא בספק.

 

\בבדיקות קו טלפון ואינטרנט: "לא נמצאה תקלה במערכות בזק"

זה ברגע שבדיקת מהירות נראית תקינה - כמעט 15.

אגב, פעם בקלות זה היה מגיע למהירות של 16+, היום הוא מגרד בקושי את ה15, לא שזה קריטי אבל שמת לב לזה לאחרונה?

 

\\וכשמהירות לא תקינה הבדיקה רושמת: "

קיים חשש לתקלה המשפיעה על הגלישה, התקלה בטיפול."



בטיפול של מי?! פתאום הם מודעים לתקלה? נראה לי בולשיט כל הסיפור הזה.

עריכה אחרונה על ידי PsyOr
פורסם

במשרד בזק+בזק בינלאומי.

גיהינום לאחרונה.

הרגע חוזר ממצב בו לא היתה גלישה כלל.

לפי SPEEDTEST אני מקבל את ה-50 מגה שלי.

אבל יש שעות של גלישה איטית בטירוף.

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם (נערך)

natco - גם אני עם השילוב הזה, כל פעם מצחיק אותי מחדש שהחברת בת [בינלאומי] מתנערת מבזק כאילו היא לא קשורה אליה בשום אופן (נציגים אומללים שמאכילים אותם סרטים).

 

saay222 - אני מכניס את זה בהגדרות ראוטר בלי סיסמא?

 

 

אגב - פעם היה לבזק "אתר תפעולי" שהיה אפשר להוריד שם קובץ 500 מגה (מHTTP ומFTP) מה קרה לאתר הזה? (כבר לא זמין ממזמן)

יש מקור אמין [בארץ] להוריד ממנו קבצים גדולים ולבדוק את המהירות בזמן אמת?

לא סומך ולא אוהב את כל הSPEEDTESTים למיניהם שכל פעם רושמים מה שבא להם.

 

(הכי מצחיק שבבדיקת תקלות נמצאה תקלה וכשבודקים על זמן הגעת טכנאי זה רושם שלא מותאם ביקור ואם יש תקלה לבצע בדיקה דרך האתר, ממש שירות במיטבו)

עריכה אחרונה על ידי PsyOr
פורסם (נערך)
אתה מחובר בכבל רשת או אלחוטי?



בכבל רשת, גם הנציגים אמורים לשאול אותך, בדיקה באלחוטי יכולה להיות איטית מסיבות שלא קשורות לספק/תשתית.

בכל אופן גם באלחוטי יש לי מהירות 15, אם כי אני לא גולש מספיק באלחוטי כדי להגיד לך שהמהירות יציבה תמיד.

 

לאור ניסיונות שנעשו במהלך היומים האחרונים להעביר אותי למהירות של 40 מגה, אזי...



אגב, פעם בקלות זה היה מגיע למהירות של 16+, היום הוא מגרד בקושי את ה15, לא שזה קריטי אבל שמת לב לזה לאחרונה?

לאור הנתון הנ"ל, נראה לי שאצל הספק אתה מוגדר ב 15 מגה ואצל בזק ב 40 מגה, תבדוק את הנושא.

 

עריכה אחרונה על ידי Ron Poh
פורסם

את זה אתה מגדיר בראוטר, את הסיסמה אתה יכול להשאיר ללא שינוי.

כשהתחברת, אתה ניגש לכתובת IP ספציפית (לא זוכר מהי עכשיו, תתקשר לתמיכה בבזק ותשאל אותם, אם יתנו לך את הכתובת) ומשם אתה מבצע בדיקת מהירות של התשתית בלבד.

פורסם (נערך)

TRONCHO - לא נראה לי שהעבירו אותי, בזמנו היתה מגבלה רק עד 15 בתשתית שלהם.

בכל מקרה יש דרך לבדוק דרך האתר על איזה תשתית אני נמצא או שרק דרך המתנה לאיזה נציג בטלפון?

 

לא משנה - כשניסיתי לשדרג דרך האתר ב"0 ש"ח לשנה" קיבלתי את ההודעה:

לקוח יקר, חבילת האינטרנט שלך הינה החבילה המקסימלית האפשרית באזור מגוריך. בזק ממשיכה לשפר את היכולת לספק קצבים מהירים.

 

saay222 - אגב ראוטר, באיזה מהלשוניות בהגדרות ראוטר אני יכול לראות איזה מכשירים\מי מחובר לי על הראוטר?

עריכה אחרונה על ידי PsyOr
פורסם

ב d-link

מצאתי תחת status את dhcp clints

אך הרשימה מזייפת ומראה מכשירים שכבר לא מחוברים, בכל מקרה תסתכל אם יש ברשימה מכשיר שאינך מכיר.

פורסם

בזק היא החברה הכי טובה שיש.

כולם שם צדיקים גמורים.

כדאי לכם להכיר בזה.

דקה אחרי הפוסט הקודם שלי בשרשור הזה קיבלתי את זה:

555 copy.jpg

ראו הוזהרתם!

:-P

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

טוב לדעת שאני לא היחיד.

 

ספק בזק+תשתית בזק. בבוקר הגלישה מעולה. בערב, כול מה שקשור בצפייה ישירה נהיה איטי כמו צב. ותמיד הספיד טסט מראה 15 מגה...

 

מה עושים עם זה?

פורסם

בודקים בספידטסט מול שרת אחר :evil:

 

בדקתי מול בזק - 15.5/780. מול אורנג' - 15.5/770. מול נטויז'ן (מדווחים בחיפה, את בנין המשרדים שלהם אני רואה מהחלון) - יורד בפחות מ-7 מס"ש. סגרתי את החלון לפני ביקת מהירות ההעלאה.

 

כמובן, לך תדע איזה סיבוב בעולם עשו החבילות עד שהגיעו למת"מ.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

גמני נזק + נזק בינלאומי,אבל עם גיימר,ככה שהכל תקין רוב הזמן (לפעמים יש איטיות בטעינת אתרים..אבל זה רגעי ועובר)

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

×
×
  • תוכן חדש...