Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4229 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 53
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אתה צריך לשמוע טכנאי מבנה מטוס בחיל האויר מדבר..

כל מיני ג'יגים, בוקשרטים ואנקרנטים ועוד שלל מילים שאני לא מצליח לבטא אפילו

לא רק מבנאי מטוס, גם מקצועות אחרים.

 

ככה בדיוק היינו מדברים, פשוט אין שמות לדברים האלו בשפה העברית ואין מה לעשות.

 

 

פורסם
שלייפ סופפים אבל סט שלייפ זה סט אטמים לראש

 

כן, זה שלייפ (שיוף בגרמנית) אחר, השלייפ של הראש. בכל מקרה, כבוד על השלייף סופפים, היה לי מנחה מקצועי בתחילת דרכי שהתעקש ללמד אותי לעשות שלייפ סופפים למרות שאז (אמצע שנות השמונים) אף אחד לא עשה את זה יותר.

ברוח השרשור רק אציין שסופםים היה המינוח השולט במשך שנים עד שהוחלף בשמו העיברי, שסתומים.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

סופפ זה שסתום בצרפתית.

לכן כל המכוניות הצרפתיות שהיו עם מנועים בעלי 4 שסתומים לבוכנה, כונו S.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
ממש חמיצר.

בכל מקרה - לרכב הראשון אפשר לקרוא בפשטות "לימון" - שזה התרגום לעברית של שמו וזה גם אופיו (כך אומרת השמועה).

 

לא מדויק. השם סיטרואן הוא על שם מקים החברה, אנדרה סיטרואן, וזה לא מיתרגם כ"לימון". את שמו של היצרן הצרפתי כותבים Citroën ומבטאים את זה (גם בצרפתית) בדיוק כמו בעברית, sit-ro-en.

את המילה לימון כותבים Citron ומבטאים 'Sitro.

כן, היה לי ממש משעמם פעם, אל תשפטו אותי!

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם
לא מדויק. השם סיטרואן הוא על שם מקים החברה, אנדרה סיטרואן, וזה לא מיתרגם כ"לימון".

נשפוט... נשפוט... :lol: אם היה לך כ"כ משעמם היית צריך לבדוק לעומק. המשפחה של סיטרואן באה מהולנד ובהולנדית לימון נכתב ככה. אז זה אכן לימון אבל לא צרפתית...

:turn-l:
פורסם
לא מדויק. השם סיטרואן הוא על שם מקים החברה, אנדרה סיטרואן, וזה לא מיתרגם כ"לימון". את שמו של היצרן הצרפתי כותבים Citroën ומבטאים את זה (גם בצרפתית) בדיוק כמו בעברית, sit-ro-en.

את המילה לימון כותבים Citron ומבטאים 'Sitro.

כן, היה לי ממש משעמם פעם, אל תשפטו אותי!

הועניין הוא שאנדרי סיטוראן היה יהודי ממוצא הולנדי, ובהולנדית citroen (ציטרון, בשורוק) הוא לימון. בהמשך קיבל נופך צרפתי.

ולכן מתיחסים לכל רכב מתוצרת זו כאל לימון :wink:

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
נשפוט... נשפוט... :lol: אם היה לך כ"כ משעמם היית צריך לבדוק לעומק. המשפחה של סיטרואן באה מהולנד ובהולנדית לימון נכתב ככה. אז זה אכן לימון אבל לא צרפתית...

 

 

אוי סנאפ! @$#$# אתה צודק. איך לא בדקתי את זה...?

התנצלותי הכנה, חברים. אכן לימונים כל הסיטרואנים האלה.

Ford Focus estate ; Subaru XV


×
×
  • תוכן חדש...