Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4224 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

דור זה יתרון אין ספק,אבל כמה אנשים יחזיקו אותה באמת עד 7 שנים?

כמו כן זה מותנה בטיפולים במורשים והמחיר בהתאם.

אניי הייתי לוק את הרכב שלדעתי הטוב יותר וגם בנה תדמית של רכב אמין.

 

וגם יש את הספארק ב 55 שזולה בכ 6-7 אלף מהיונדאי ו 20!! אלף מסופר מיני,סך הכול בעיר לא הייתי משקיע את תוספת הכסף לסופר מיני.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אלטו ידנית עם כמה תוספות עולה 50 אלף על הכביש.

רכב סביר, אך הרכב רועד בעמידה בגלל המנוע 3 בוכנות.

אין בידוד רעשים, שומעים את המנוע בפנים ואין מד טורים.

צריכת דלק סביבות ה14 משולב.

פורסם
אכך זה באמת המצב. קצת צפופה (אני 1.9 ואשתי 1.76 ויש לנו שתי בנות קטנות) אבל כרכב שני ל 95% נסיעות עירוניות/פרבריות הוא מוצלח.

 

היום כנראה הייתי הולך על סופר מיני משומשת. ולמי שמתעקש על חדש אז אני מניח שהמתחרות של האלטו יותר מוצלחות. אבל היא עדיין קניה טובה אם המחיר זול מהמתחרות.

 

אם אתה בוחן את הפן הכלכלי נטו, אלטו היא בחירה טובה כי היא תביא אותך מנק' א לב' בעלויות נמוכות, אבל בבחירת רכב צריך להכניס שיקולים נוספים,בסופו של דבר החיים שלנו ושל מי שאנחנו לוקחים איתנו תלויים לא מעט גם ברכב שבחרנו.

לחברה טובה יש את האלטו, יצא לי להצטרף אליה למספר נסיעות עירוניות וגם לשבת במושב האחורי, אסכם את החוויה בקצרה: לא נעים. לא הייתי רוצה להיות במושב האחורי של הרכב הזה כאשר רכב קצת יותר גבוה וכבד יכנס בו במהירות עירונית לגמרי של 40 קמ"ש (ולא חסר תאונות במהירויות גבוהות מזו שציינתי גם בתוך העיר).

זה אולי קצת מצחיק שכאן אני מנהלת דיון כנגד המיני אבל בשרשור מקביל מצדדת בסופר מיני לעומת רכב משפחתי, אבל בסופו של דבר צריך לבחור את האיזון בין העלויות הזולות לויתורים שאנחנו עושים ברכישה של רכב.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

פורסם

כמו שרבים לפני רשמו, רכב זה לא רק לקחת מנקודה א' ל-ב', זה הרבה יותר מזה.

רכב זה נוחות, רכב זה הנאה מנהיגה, רכב זה לרובנו לפחות משהו שלא נוסעים בו וזהו אלא משקיעים בו ומטפחים אותו {עובדה שאנחנו בפורום הזה רושמים הודעות בקצב מסחרר גם בכדי לעזור לאנשים אחרים}...והכי חשוב רכב זה בטיחות.

 

נסעתי בפיקנטו, אלטו, ספארק...גם מקדימה בתור נהג וגם מאחורה בתור נוסע והחוויה הייתה קצת מרגיזה.

אני בחור גבוה {1.87 למי שמתעניין} וכל תזוזה עם הרגליים הרגשתי קלסטרופוביה, רציתי להסתכל ישר על הכביש וראיתי מולי את המראה שהסתירה לי את הראות. ועל הישיבה שלי במושב האחורי אין מה לדבר בכלל, פשוט רוע לב לתת לאנשים לשבת ככה. אה כן...תא מטען שאלוהים יעזור, בקושי כמה שקיות נכנסו.

לפעמים שווה לרדת בשנתון בכדי לקבל רכב נוח יותר, ההפרשים בדלק הם מינוריים ויגיעו אולי ל-100 ש"ח לחודש...אולי.

עוד חודשיים היא מגיעה...IBANEZ S5521Q PRESTIGE :)

פורסם
אלטו ידנית עם כמה תוספות עולה 50 אלף על הכביש.

רכב סביר, אך הרכב רועד בעמידה בגלל המנוע 3 בוכנות.

אין בידוד רעשים, שומעים את המנוע בפנים ואין מד טורים.

צריכת דלק סביבות ה14 משולב.

משולב 1:14 באלטו זה פשוט עלוב, עם הקליאו אני מוציא 1:14-1:15 בלי בעיות, ה1:14 זה ביחס של 50/50 - עירוני פקוק + בינעירוני על כביש 6 (משמע לא נוסעים 90-100 קמ"ש).

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

אלטו אחלה אם אתה לא יוצא מהעיר, בנסיעה בבין עירוני זה אפילו די מפחיד לנסוע איתה. כל רכב טיפה גדול שעובר לידך מטלטל אותך לגמרי. כשנסעתי בה (אומנם לא בתור הנהג) זאת הייתה חוויה לא ממש נעימה. i10 אחלה וגם הפיקנטו. יש כאן כתה שעשתה השוואה בינהן, אולי זה יסייע לך לבחור

http://www.netcar.co.il/magazin/focus/minia14.asp

פורסם

הפיקנטו גם מגיעה עם 7 שנות אחריות (במקום 4-5 אצל האחרות), והיא אכן מאובזרת יותר. צריכת הדלק אולי קצת פחות טובה מהאלטו (צורכת פחות או יותר כמו היונדאי), אבל עם האחריות זה כבר יתקזז לך. גם תחשוב קדימה... לפיקנטו יש שוק חזק.

פורסם

איך זה יתקזז עם האחריות?

כדאי לקבל את האחריות אתה צריך לטפל במורשים שלהם,וזה לא זול,כך שמבחינה הזאת ובתהתחשב שהאלטו חיסכונית יותר זה לא יתקזז,בטח כשלעצמה האלטו אמינה,ומה הסיכוי בתוך 7 שנים הרכב יצטרך החלפת גיר או מנוע?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

הכל שאלה מה הנסועה השנתית של פות"ש.

אני מניח שנמוכה אם הוא נוסע בעיקר בעיר, מה שהופך את צריכת הדלק לפחןת משמעותית.

לדעתי האלטו הייתה אופציה חביבה כשיצאה.

עם החלופות כיום היא יותר מזכירה את הרכב של הפלינסטונס.

פורסם

אני אישית לא מת על האלטו...היא קצת מטרטרת.

התלבטות קשה בין שני הרכבים הנוספים שלדעתי מתנהגים כמעט אותו הדבר על הכביש.

אולי הפיקנטו בכל זאת קצת יותר יכולה להיות מעניינת אבל בדגם הידני שלדעתי נותן חוויה יותר טובה.

 

נ.ב. - מסכים בנוגע לעניין הגודל....הרכב לא יתאים לאנשים גבוהים מאוד כי הוא קומפקטי במהות שלו.

פורסם

אני לא הייתי אפילו שוקל את האלטו. הפיקנטו מציע דיל טוב, אבל i10 מציעה תמורה טובה יותר. שווה גם לשקול את: פיז'ו 108, סיטרואן C1 וטיוטה אייגו. 108 ו-C1 כבר בארץ והאייגו אמורה להגיע בתחילת שנה הבאה.

פורסם (נערך)

אלטו היא סמל המהפכה של רכבי מיני וקאמבאק של גיר ידני בישראל. לדעתי האישית, בזה מסתיים הצד החיובי של הרכב הזה בצל של מתחרות חזקות יותר, בטוחות, ונאות יותר.

עריכה אחרונה על ידי kamradkin
פורסם

אין ספק שתם זמנה של האלטו. יש כבר מחליפה וכל המתחרות טובות ממנה בהרבה. בין הפיקנטו ל-i10 ההתלבטות קשה יותר, אבל בסוף ה-i10 עדיפה. אני גם הייתי בודק את 108/C1 וגם את מי/סיטיגו (אפ סתם יקרה).

פורסם

אין ספק שתם זמנה של האלטו. יש כבר מחליפה וכל המתחרות טובות ממנה בהרבה. בין הפיקנטו ל-i10 ההתלבטות קשה יותר, אבל בסוף ה-i10 עדיפה. אני גם הייתי בודק את 108/C1 וגם את מי/סיטיגו (אפ סתם יקרה).


×
×
  • תוכן חדש...