Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4215 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
תשמע , חניית נכה מתחיל מקטע התמרור ..

התמרור ממוקם לכיוןן התנועה של הכביש בעוד אתה חנית נגד התנועה של הכביש ..

התמרור מופנה לכיוון התנועה זתומרת (מה זה ?!!) אין עילה לערעור התמורר תקני + עם קטע חניה שמתחיל מהתמורר .

 

מלבד זה התמורר מהכיוון השני הוא תמרור של חניה מותר בין השועות XX ל XXX.

וגם הוא מתחיל מקטע התמורר ואחריו כך ששני התמרורים אינם סותרים אחד את השני.

אתה סתם מתכווח.

 

גם אם תלך לבית משפט ותגיד באתי מהכייון הנגדתי וחניתי כמו כולם בתמונה.

השופט יגיד לך "נו יופי כל הכבוד כרגע הודאת בעבירה כי התמרור שמתיר חנייה תקף לקטעים שאחרי התמרור ולא לפניו.

 

לך תלמד תאוריה.

 

למד אתה קודם כל תחביר, איות נכון וכללי כתיבה בפורום.

אח"כ אולי פות"ש יחזור על התיאוריה (לא בטוח שצריך).

(ההדגשות כמובן אינן במקור)

alfa 156 2.5.

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
למד אתה קודם כל תחביר, איות נכון וכללי כתיבה בפורום.

אח"כ אולי פות"ש יחזור על התיאוריה (לא בטוח שצריך).

(ההדגשות כמובן אינן במקור)

נשלח מהסמארטפון הוא מתקן אוטומטי + עולה חדש + "זתומרת" [זאת אומרת] הינה מילה תקנית לכל דבר תתקדם ל 2014.

השועות = השעות .

התמורר = התמרור , שים לב כמה פעמים חוזר על עצמו.

כיוון תיקן לי לכייון.

 

הודאת = מילה עתיקה גם בשנת הטרה טה תה שאתה בא ממנה , אין שום טעות.

 

אולי אם הפורום הזה היה "משכיל" היה נותן לערוך הודעות ואשכולות אבל זה תקף בערך לחצי דקה.

פורסם
הודאת = מילה עתיקה גם בשנת הטרה טה תה שאתה בא ממנה , אין שום טעות.

 

יש טעות. ההטיה הנכונה של הפועל "הודה" לגוף שני הינה "הודית" ולא "הודאת".

פורסם

הנה מה שאני מתכוון לשלוח:

 

 

 

לכבוד התובע העירוני רמת-גן

הנדון: ערעור על דו"ח חניה

 

שלום,

  1. ביום 14/11/2014, החניתי את רכבי ברחוב התע"ש, ר"ג.
  2. משחזרתי הופתעתי לגלות דו"ח על חנייה בחניית נכים (סעיף 5 (ה) 17 בחוק העזר) שהוצמד לרכבי, מאחר שכשחניתי לא ידעתי שמדובר בחניית נכים.
  3. ראשית, אני מביע חרטה על העבירה, ורוצה לציין שלעולם לא היתי חונה בחניית נכים במודע.
  4. שנית, אני סבור כי החניה לא היתה מסומנת כנדרש, מאחר שבמקום הוצב תמרור שמתיר את החניה בצד הדרך השמאלי של הרחוב הדו-סיטרי. התמרור פנה לכיוון המנוגד לנתיב הנסיעה, כלומר לכיוון ממנו הגעתי. התמרור המציין שהחניה בתחום המלבן הלבן שמורה לנכים הוצב על אותו העמוד, והופנה לכיוון השני. הוא הוסתר מפניי ע"י התמרור שהופנה כלפיי, כך שלא ניתן היה להבחין בו מכיוון נסיעתי. בהתחשב בעובדה שתמרור אחד היה מופנה כלפיי, הנחתי שגם תמרור שמגידר הת מלבן הלבן כחניית נכים יופנה כלפי גם כן. משלא מצאתי תמרור כזה, הנחתי שמדובר בחניה רגילה בה מותר לי לחנות. לא העלתי בדעתי שתמרור זה ימצא מצידו השני של השלט שמתיר את החניה במקום, ולמעשה הוטעתי על ידי ההצבה הלקויה והמרושלת של התמרורים.
  5. אבקש להתחשב בנסיבות המקלות (אופן הצבת התמרורים) ולבטל את הדו"ח על חניה בחניית נכים.
  6. בנוסף, מן הראוי יהיה לתקן את הסימונים הלקוים במקום, ולהציב תמרורים כנידרש על-פי התקנות על מנת למנוע הישנות מקרים דומים בעתיד, שיגררו פגיעה בנהגים אחרים- הן נהגים בריאים שיחנו במקום בתום לב ויקנסו, והן נהגים נכים שהחניה שלהם תיתפס בתום לב.
  7. מצ"ב צילומים ממקום הארוע.

להתייחסותך,

 

התצלומים:

hananaya.jpghanaya.jpg

מה אתם אומרים? תיקונים, המלצות והערות יתקבלו בברכה!

הסובארו שבסמלון למכירה

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

פתאום עוד משהו צץ- הפקחית רשמה את הדו"ח על מס' רישוי שגוי (טעות של ספרה אחת).

לפני שאני שולח מכתב מנומק לביטול הדו"ח (לא זה שבהודעה לעיל), אולי זה יתפוס?

הסובארו שבסמלון למכירה

פורסם

לענין הטעות במספר ראה כאן:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?448866-%D7%93%D7%95-quot-%D7%97-%D7%97%D7%A0%D7%99%D7%94-%D7%A6%D7%99%D7%9C%D7%95%D7%9D-%D7%98%D7%A2%D7%95%D7%AA-%D7%91%D7%9E%D7%A1%D7%A4%D7%A8-%D7%94%D7%A8%D7%9B%D7%91

בסופו של דבר, הרכב מצולם כך שיוכלו להפיק דו"ח מתוקן. התקווה שלך יכולה להיות שמשך הזמן לשליחת הדואר הרשום יחצה את סף ההתיישנות.

 

אני לא מקבל את הטענה של תמרור שמוצב לא נכון.

ברחוב דו סיטרי, למיטב ידיעתי, יש לחנות עם הפנים בכיוון התנועה ולא נגדה (עבירה בפני עצמה). וכך גם התמרור בהתאם.

הדבר נתמך בקישור הבא ובעוד מקורות שניתן למצוא ברשת:

http://www.mishpati.co.il/forum.aspx?forumid=27&messageid=88451

פורסם

כתובת שלך נכונה? נוהג להוציא מכתבים רשומים? הרכב רשום על שמך?

 

תשובה חיובית

 

קח את הדו"ח עשה ממנו עפיפון

 

תמתין לדו"ח שיגיע בדואר רשום אולי לא יגיע בגלל הטעות , אולי יגיע כבר אחרי הזמן המותר להם.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

רגע, המספר שמופיע על הדוח הוא לא של הרכב שלך?

רשום שהרכב צולם?

אם המספר שרשום על הדוח הוא לא של הרכב שלך ויש טעות בספרה אחת אל תשלח כלום לאף אחד.

תמתין בסבלנות ותראה האם תקבל העתק של הדו"ח בדואר (הם מחוייבים לשלוח לבעל הרכב הודעה שכן הדבקת הדו"ח על שמשת הרכב אינה מסירה חוקית).

רוב הסיכויים שלא תקבל דבר והדוח יבוטל אוטומטית ע"י העירייה בעקבות הטעות.

פורסם

אכן המספר שעל הדוח שונה ממספר הרישוי שלי בספרה אחת.

אכן רשום כי הרכב צולם.

הרכב רשום על שם אחי.

עבר כמעט חודש מאז. אחרי כמה זמן אפשר לצפות לדואר רשום?

 

תודה!

הסובארו שבסמלון למכירה

פורסם

בהנחה שכל מה שכתבתי בהודעה הקודמת קיימים גם אצל אחיך

 

תמתינו שנה.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש


×
×
  • תוכן חדש...