Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4034 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברה.

אז כמו שחלקכם יודעים, רכשתי לאחרונה אלפא רומאו ג'ולייטה שמחליפה את המאזדה 2. כיוון שיש לי מכונת פוליש של Porter cable שאיתה עבדתי על המאזדה החלטתי לעשות פרוייקט על הג'ולייטה. הרכב נשטף על ידי הבעלים הקודמים בשטיפה ידנית שבה השתמשו במטאטא כדי לקרצף את הרכב לכן יש המון סווירלס.

כיוון שזו עבודה מתישה אני אעשה אותה בחלקים, היום עבדתי על מכסה המנוע, בהמשך אעדכן את השרשור כאשר אמשיך לעבוד על הרכב.

 

חומרים:

1. מכונת פוליש של Porter cable

2. פד צהוב לפוליש של מגווירס

3. חומר לפוליש של מגווירס M105

 

תמונות לפני:

IMG_20141101_111449.jpg

IMG_20141101_111505.jpg

IMG_20141101_111513.jpg

IMG_20141101_111519.jpg

IMG_20141101_111526.jpg

IMG_20141101_111604.jpg

IMG_20141101_130726.jpg

 

  • תגובות 101
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

יהיה לך קשה מאוד להגיע להצלחה.

אתה עובד עם פד אחד על כל האוטו ? הפד יתמלא בחומר ויתבשל עליו , דבר שיוריד מיכולת החיתוך משמעותית.

אתה עובד עם הפד הלא נכון למטרה הזו. הפד הצהוב נועד לפוליש בינוני עד סופי. לחומר m205.

אתה זקוק לחיתוך בינוני עד כבד. זאת אומרת פד בורדו במקרה של מגווירס.

 

בכל אופן שיהיה בהצלחה. לומדים רק מנסיון

 
 

 

 
 
פורסם
יהיה לך קשה מאוד להגיע להצלחה.

אתה עובד עם פד אחד על כל האוטו ? הפד יתמלא בחומר ויתבשל עליו , דבר שיוריד מיכולת החיתוך משמעותית.

אתה עובד עם הפד הלא נכון למטרה הזו. הפד הצהוב נועד לפוליש בינוני עד סופי. לחומר m205.

אתה זקוק לחיתוך בינוני עד כבד. זאת אומרת פד בורדו במקרה של מגווירס.

 

בכל אופן שיהיה בהצלחה. לומדים רק מנסיון

תודה. אולי בהמשך אעשה עם פד בורדו, יש לי אותו בבית אבל לא רציתי להשתמש בו כיוון שחשבתי שאחרי מעבר איתו אני אצטרך לעשות מעבר עם פד פחות גס כדי להוריד סימנים מהפד הבורדו שהוא גס יותר.

בפעם הבאה אנסה אותו ואבדוק את התוצאה.

 

לגבי הורדת יכולת החיתוך, פעם במעבר שניים אני מנקה את הפד מחומר ישן.

 

פורסם

העיקר שהבעלים הקודם לקח את הרכב לשטיפה ידנית.. שבה מנקים עם מטאטא.

הורגים אותי אנשים כאלה.

 

בכל כל מקרה עבודה יפה, ממש אוהב את הצבע.

"יאללה בירי".


×
×
  • תוכן חדש...