Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4210 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתה שוכח שסטטיסטית, אף רכב חדש לא נכנס למוסך יותר מאשר הקיה שלך הייתה עשויה להיכנס וגם אם כן, יש אחריות כך שלא מרגישים זאת בכיס. לעומת זאת, את צריכת הדלק מרגישים בכיס ועוד איך..

:idea:
  • תגובות 157
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אתה שוכח שסטטיסטית, אף רכב חדש לא נכנס למוסך יותר מאשר הקיה שלך הייתה עשויה להיכנס וגם אם כן, יש אחריות כך שלא מרגישים זאת בכיס. לעומת זאת, את צריכת הדלק מרגישים בכיס ועוד איך..

 

סטטיסטית זה לא נכון. לא חסר חברים בפורום שנכנסו למוסך החברה עם רכב חדש כל שני וחמישי. היבואן הריץ אותם חודשים בין המוסך לשירות לקוחות עד שטיפלו בבעיה. הם בהחלט הרגישו בכיס את הטרטור. אבל נניח וסטטיסטית אתה צודק. פיקנטו בשנת 2011 עמדה בראש קטגורית מכוניות מיני מבחינת איכות הרכבה, אבזור, בטיחות ועיצוב. אני כל יום הייתי בוחר בפיקנטו שנוסעת 1:15-16 ומרגישה כמו רכב אמיתי על פני רכב עם חלקי פח חשופים ואבזור מתחילת שנות ה-90 שנוסע 1:18-19. הפער בעלויות הדלק השנתיות בנוסעה ממוצעת כל כך זניח שלא הייתי חושב על זה בכלל.

 

דרך אגב, אותה פיקנטו נמכרה תוך שבוע וחצי ב-43 אלף לזוג הראשון שראה אותה. תוסיף לרשימה סחירות מצויינת בתור רכב משומש כי הטלפון שלי פשוט לא הפסיק לצלצל.

פורסם
מודה רק קראתי את הכותרת והעמוד הראשון, אבל חייב לשתף.

נסעתי היום עם חבר על מנת לטפס את החרמון. לאחר 300 מטרים נעל ההרים בת ה8 שלי התפרקה לחתיכות, והטיול בוטל.

למה אני מספר את זה?

יצאנו מחדרה בסיטרואן סקסו שנת 99 עם 220 אלף ק"מ. ברכב היינו אני וחבר, החלק האחורי היה מלא בשני תרמילים וציוד קל, וכל הדרך נסענו ללא מזגן.

תידלקתי מיכל מלא ביציאה ואיפסתי מד ק"מ.

נסענו עד לאזור קרית שמונה בשביל הטיול, קצת התברברנו אז עלינו וירדנו קצת חלק מהעליה לרמה לפני הביטול. עקב הביטול החלטנו לטייל מעט ברמה.

עלינו לרמה כשחבר שלי נוהג על הרכב שלי, ועל גיר ידני לאחר הרבה זמן. מיותר לציין שהנהיגה שלו לא הייתה חסכונית ומנוסה.

ברמה הוא נהג עוד קצת.

עלינו להר בנטל, עליה לא כיפית בכלל לסקסו וחבר שלי נהג עם "הרגל שלי ברצפה" כלשונו.

לאחר מכן התחלפנו. המשכנו בנסיעה ברמה, ירדנו את הרמה כשאני נוהג ממש לא לאט ועם רגל ממש לא קלה. נסענו חזרה ותידלקנו בקיסריה כאשר מד הק"מ הראה 415 ק"מ, ולמיכל נכנסו 21.6 ליטר דלק, כלומר בחישוב מהיר קיבלנו צריכה של ליטר דלק ל19.21 ק"מ!.

 

נתוני משקל:

סקסו 860 ק"ג.

פיקנטו 845 ק"ג.

 

אז תגידו לי איך סקסו ישנה וחבוטה משיגה כזו צריכת דלק בתנאי דרך ממש לא אופטימלים, ופיקנטו מודרנית וחדשה פי כמה משיגה כזו צריכה עלובה. רק נזכיר שלסקסו מנוע 1.4.

לאן בדיוק התקדמנו?

 

לפני נתוני יצרן בתנאי מעבדה סקסו נוסעת 1:18.5 בינעירוני. איך בדיוק קיבלתם 1:19 ברכב עם שני נוסעים ומטען בדרך לחרמון?

 

http://www.auto-data.net/en/?f=showCar&car_id=15204

 

או שאתה לא יודע לחשב או שאתה מעגל נתונים כלפי מעלה כמו רוב בעלי הרכב הישראלים שבטוחים שהרכב שלהם פלא הבריאה. דרך אגב, התקדמות היא שרכב עם 6 כריות אוויר + ABS + ESP + שלדה מודרנית + אבזור מודרני שוקל כמו רכב משנות ה-90 זה חתיכת הישג הנדסי.

פורסם
רק מישהו עם 4 הודעות בפורום יכול לכתוב צריכת דלק מפתיעה לרעה בפיקנו. אין שום דבר מפתיע צריכת דלק של פיקנטו

אהבתי :lol: .

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם

מצטער על הפוסט הכפול ההודעה נחתכה משום מה.

אני אסכם את מה שנחתך, ואחסוך מהדברים שכתבתי כי אין לי כוח. נושא הדיון הוא לא על מה עדיף סקסו או פיקנטו אלה על צריכת הדלק הבזיונית של הפיקנטו.

פלסטיקה יפה ואביזרי בטיחות הם לא תירוץ. אין ספק שמול סקסו הם בהחלט נותנים יתרון, אבל מול רכבים אחרים בסגמנט הם לא נותנים שום יתרון.

לקרוא לפיקנטו חתיכת הישג הנדסי זו אחלה בדיחה.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם
זה נכתב ברצינות?

 

מדובר באותו רכב כמו גרסת ה-"לא ספורטיבית" ששוקל יותר...

 

אלי

אבל רשום בפירוש "ספורט" וזה עם 3 דלתות וסאנרוף!

פורסם
לפני נתוני יצרן בתנאי מעבדה סקסו נוסעת 1:18.5 בינעירוני. איך בדיוק קיבלתם 1:19 ברכב עם שני נוסעים ומטען בדרך לחרמון?

 

http://www.auto-data.net/en/?f=showCar&car_id=15204

 

או שאתה לא יודע לחשב או שאתה מעגל נתונים כלפי מעלה כמו רוב בעלי הרכב הישראלים שבטוחים שהרכב שלהם פלא הבריאה. דרך אגב, התקדמות היא שרכב עם 6 כריות אוויר + ABS + ESP + שלדה מודרנית + אבזור מודרני שוקל כמו רכב משנות ה-90 זה חתיכת הישג הנדסי.

 

אני כל שבוע עם סוזוקי בלנו אוטומטית עובר את נותני היצרן בליטר לפחות.

יש מצב שנותני דלק של פעם התבססו לא על 95?

 

רק תחשוב על מנוע 1600 משנת 97 שמוציא נתוני דלק טובים יותר משל קיה פיקנטו אוטומטית

פורסם (נערך)

פיג'ו 206+ שנבחנה בקארספורום הוציא בממוצע 1:12-14 עם אותו מנוע 1.4 בדיוק. פיג'ו 206+ פלוס כבדה ב-200 ק"ג בהשוואה לסקסו. אבל עדיין לקבל 1:19 ברכב שעבר 200 אלף קילומטר עם שני נוסעים בעליה לחרמון... תעשה לי טובה. לרגע חשבתי שהוא נוסע על קטנוע 250 סמ"ק.

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם
פיג'ו 206+ שנבחנה בקארספורום הוציא בממוצע 1:12-14 עם אותו מנוע 1.4 בדיוק. פיג'ו 206+ פלוס כבדה ב-200 ק"ג בהשוואה לסקסו. אבל עדיין לקבל 1:19 ברכב שעבר 200 אלף קילומטר עם שני נוסעים בעליה לחרמון... תעשה לי טובה. לרגע חשבתי שהוא נוסע על קטנוע 250 סמ"ק.

 

מה הקשר? אני באמת לא מצליח להבין את צורת החשיבה העקומה שלך.

קודם כל אלו לא אותם רכבים! אין להם את אותו משקל, יחסי העברה אולי שונים, הצורה של הרכב שונה כל אלה משפיעים על צריכת הדלק.

דבר שני איך אתה יכול להשוות את מסלול המבחן למסלול שלי?

אולי הם נסעו גם בתוך העיר? אולי הם נסעו עם מזגן? אולי מזג האוויר היה שונה?

ממש חשיבה מטופשת והשוואה מטומטמת.

 

הנתונים שהצגתי הם בדיוק הנתונים שקיבלתי במדידה. לא עיגלתי למעלה או למטה אפילו בעשירית. אם קשה לך לקבל את זה שרכב בן 15 עם נסועה גבוהה מגיע לתוצאה שה"הישג ההנדסי" קיא פיקנטו רק יכול לחלום עליה זו באמת בעיה שלך, אבל אני מבקש ממך באמת בנימוס תפסיק לנסות להציג אותי פה כשקרן ותאכל את הכובע בשקט.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

לדעתי השוני נובע מכך שהמנוע אולי אותו מנוע, אבל תקנים של זיהום אויר שלא היו בתקופת הסקסו מוסיפים ממירים קטליטיים, EGR וכל מיני שטויות שמגבילות את הביצועים וכדי לקבל ביצועים צריך ללחוץ יותר.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

ChemGuy85 כתב :

 

לפני

נתוני יצרן בתנאי מעבדה סקסו נוסעת 1:18.5 בינעירוני. איך בדיוק קיבלתם 1:19 ברכב עם שני נוסעים ומטען בדרך לחרמון?

 

http://www.auto-data.net/en/?f=showCar&car_id=15204

 

או שאתה לא יודע לחשב או שאתה מעגל נתונים כלפי מעלה כמו רוב בעלי הרכב הישראלים שבטוחים שהרכב שלהם פלא הבריאה. דרך אגב, התקדמות היא שרכב עם 6 כריות אוויר + ABS + ESP + שלדה מודרנית + אבזור מודרני שוקל כמו רכב משנות ה-90 זה חתיכת הישג הנדסי.

 

אם לדייק ולהאשים מישהו שאינו יודע לחשב אז בבקשה -

בקישור שנתת מופיע נתון של 5.2 ליטר ל- 100 ק"מ בבינעירוני. לפי המחשבון שלי זה - 19.23 ק"מ לליטר ולא 18.5 שהמחשבון שלך חישב משום מה...

מעבר לזה גם הנתון שנתת אינו הנתון הרשמי - לפי אימות של נתוני יצרן ב AUTOMOBIL REVUE בשנים 1997 וגם 2002 הנתון הינו 5.0 שזה גם למאותגרי

חשבונאות נותן 1:20.

אם כך הסקסו האמורה לא הגיע אפילו לנתוני היצרן.

פורסם (נערך)

למאותגרים בהבנת הנקרא אחזור על טענתי: אין מצב שרכב ישן עם שני נוסעים ומטען בעלייה לחרמון הציג צריכת דלק זהה לרכב שנבדק בתנאי מעבדה.

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85

×
×
  • תוכן חדש...