Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4210 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
זה לא קשור לפיקוד של המחשב,אם המנוע עובד,אז יש צריכת דלק,קטנה ככל שתהיה.

יש מנועים שיודעים לכבות חלק מהצלינדרים תוך כדי נסיעה בשביל חסכון בדלק,אבל אם תהיה צריכת דלק 0 אז המנוע לא יעבוד,מנוע עובד תמיד צורך דלק בשביל לעבוד.

 

מצטער, אין לך מושג על מה אתה מדבר. חיפוש.

חג שמח.

 

איתמר

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

  • תגובות 157
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ronrcz - צירפתי לינק למאמר של פופולאר מכניקס שבו בפירוש נאמר שהאות למזרקים מפסיק, 0, כלום.

ושצריכת הדלק היא אפס במצב של גלישה בהילוך.

אני לא מבין למה אתה עדין מתווכח בנושא.

כן, המנוע לא יעבוד ויפיק כוח, אבל הוא ינוע ויסתובב בכוח הגלגלים שיניעו אותו דרך הגיר באופן הפוך למצב הרגיל.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

מה שהוא אומר נכון רק למנועים ישנים עם קרבורטור.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

אין מה לעשות צריכת דלק חסכונית, או לפחות בסביבה, משיגים רק באוטו היברידי או דיזל. קורא לפעמים את הסיפורים, גם כאן, על ג'יפים מגודלים או סתם משפחתיות אוטומטיות, שעושות בתנאי קרב קשים אחד לשש עשרה ולא מגיב מפאת כבודם של המספרים. באופן עקרוני נסיעות עירוניות קצרות ועמוסות עם מזגן מניבות צריכת דלק כמו של מטוס כבד בהמראה, גם כשהמדובר באיזה גמד ידני על גלגלים.

פורסם

במיוחד כשמדובר על גמד קוריאני.. כנ"ל לגבי הבחור ההוא שהתלונן על צריכת הדלק בספארק. בשני המקרים, צריך רק לצטט את הכותרת ולכתוב מתחת "enough said".

:idea:
פורסם
אין מה לעשות צריכת דלק חסכונית, או לפחות בסביבה, משיגים רק באוטו היברידי או דיזל. קורא לפעמים את הסיפורים, גם כאן, על ג'יפים מגודלים או סתם משפחתיות אוטומטיות, שעושות בתנאי קרב קשים אחד לשש עשרה ולא מגיב מפאת כבודם של המספרים. באופן עקרוני נסיעות עירוניות קצרות ועמוסות עם מזגן מניבות צריכת דלק כמו של מטוס כבד בהמראה, גם כשהמדובר באיזה גמד ידני על גלגלים.

לא נכון,הפנדה שהייתה לי הייתה חיסכונית עם ממוצע של 1/17.5 בין עירוני,הספייס גם עושה צריכה דומה והיא אוטומטית (רציף),הפיגו 107 שיש לאבא שלי גם מאוד חיסכונית.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אל תשכח שהיא יקרה יותר גם,וזה לא באמת רכב חזק.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)

מודה רק קראתי את הכותרת והעמוד הראשון, אבל חייב לשתף.

נסעתי היום עם חבר על מנת לטפס את החרמון. לאחר 300 מטרים נעל ההרים בת ה8 שלי התפרקה לחתיכות, והטיול בוטל.

למה אני מספר את זה?

יצאנו מחדרה בסיטרואן סקסו שנת 99 עם 220 אלף ק"מ. ברכב היינו אני וחבר, החלק האחורי היה מלא בשני תרמילים וציוד קל, וכל הדרך נסענו ללא מזגן.

תידלקתי מיכל מלא ביציאה ואיפסתי מד ק"מ.

נסענו עד לאזור קרית שמונה בשביל הטיול, קצת התברברנו אז עלינו וירדנו קצת חלק מהעליה לרמה לפני הביטול. עקב הביטול החלטנו לטייל מעט ברמה.

עלינו לרמה כשחבר שלי נוהג על הרכב שלי, ועל גיר ידני לאחר הרבה זמן. מיותר לציין שהנהיגה שלו לא הייתה חסכונית ומנוסה.

ברמה הוא נהג עוד קצת.

עלינו להר בנטל, עליה לא כיפית בכלל לסקסו וחבר שלי נהג עם "הרגל שלי ברצפה" כלשונו.

לאחר מכן התחלפנו. המשכנו בנסיעה ברמה, ירדנו את הרמה כשאני נוהג ממש לא לאט ועם רגל ממש לא קלה. נסענו חזרה ותידלקנו בקיסריה כאשר מד הק"מ הראה 415 ק"מ, ולמיכל נכנסו 21.6 ליטר דלק, כלומר בחישוב מהיר קיבלנו צריכה של ליטר דלק ל19.21 ק"מ!.

 

נתוני משקל:

סקסו 860 ק"ג.

פיקנטו 845 ק"ג.

 

אז תגידו לי איך סקסו ישנה וחבוטה משיגה כזו צריכת דלק בתנאי דרך ממש לא אופטימלים, ופיקנטו מודרנית וחדשה פי כמה משיגה כזו צריכה עלובה. רק נזכיר שלסקסו מנוע 1.4.

לאן בדיוק התקדמנו?

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

הפיקנטו לא הכי חיסכונית אבל יש לה את היתרונות שלה בטח לעומת סקסו.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)

אוקיי יש esp יש abs יש 5 כוכבי בטיחות מסכים.

תתעלם רגע מאלה. מדובר ברכב מיני עם מנוע קטן. רכב זה אמור להיות חסכוני מאוד. בטח חסכוני יותר מרכב עם מנוע 1.4 שנת 99 שעבר 220 אלף ק"מ. ההבדלים בצריכה הם ממש גדולים לרעתו.

מבחינתי מדובר בכשלון של היצרן הזה מעטפת הפלסטיק היפה, ורמת הבטיחות ממש לא משנות את התמונה. הייתי מצפה שבטווח של 15 שנה ייצרו רכבים קצת יותר חסכוניים, ולא הרבה פחות חסכוניים שכל הנתונים על הנייר עדיפים בפיקנטו(מנוע קטן יותר, משקל קל יותר, מנוע חדש יותר).

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5


×
×
  • תוכן חדש...