Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4210 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בריו שלי, אין שום בעייה לגרד את ה20 ק"מ לליטר. וזה רכב כבד יותר עם מנוע גדול יותר. (המנוע של הפיקנטו האוטומטית זה המנוע של הריו הידנית)

 

אבל מה? בנסיעה בין-עירונית טהורה. מה שאתה מתאר, כמו שנאמר פה, זה נסיעה שנחשבת עירונית בלי בעייה. זה לא שהרכב מסתכל על המפה, רואה שיצאת מעיר אחת ונכנסת לאחרת, ומחשב כמה ליטר לשפוך על הכביש לפי איפה אתה על המפה. זה לפי תנאי הנסיעה. נסיעה בין-עירונית זה נסיעה במהירות קבועה, בהילוך הכי גבוה, לאורך מרחק גדול. (ועם מעט מאוד עצירות והאטות)

 

בישראל כמעט ואין דרכים שאפשר לקרוא להם בין-עירוניות. כל כמה קילומטרים יש לך רמזור שאתה צריך לעצור בו, הרבה דרכים עוברות דרך הערים בדרך, וכו'.

 

רוצה למדוד צריכה בין-עירונית? סע לאילת בכביש 90, בחלק שאחרי ים המלח.

 

"בישראל כמעט ואין דרכים שאפשר לקרוא להם בין עירונית" WTF??

אתה עו"ד?.

  • תגובות 157
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
בישראל כמעט ואין דרכים שאפשר לקרוא להם בין-עירוניות. כל כמה קילומטרים יש לך רמזור שאתה צריך לעצור בו, הרבה דרכים עוברות דרך הערים בדרך, וכו'.

 

במרכז הארץ. ישראל זה לא רק מרכז הארץ.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

הפיקנטו אוכלת יותר מהפיאט 500 1.4 שאני נוהג עליה ויותר מהסופר לנסר 97 שהיתה לי.

נסעתי על אחת כמה ימים בשכירות, חדשה 2014 עשתה 15K, אכלה 1-10 בממוצע על כביש בינערוני

אתה סתם חובבן, אנחנו הצלחנו להגיע ל 1:9 בפיקנטו 1000 ידנית :lol:

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

אני חושב שיש משמעות גבוהה ליכולת הבדלי מהירות להשפיע על צריכת הדלק.

בעיקר ברכב בעל מנוע צנום ונתון מומנט צנום עוד יותר (9.7 קג"מ).

 

סתם לדוגמה (פשוט זמין לנגד עיני), בחוברת הפעלה של גולף MK3, מנוע 1400 עם 60 כ"ס וכ-10.5 קג"מ, 5 הילוכים:

במהירות 90 - 1/19 ליטר לק"מ. במהירות 120 - 1/14 ליטר לק"מ.

פורסם

הרבה אנשים לא יודעים מהי נהיגה חסכונית וברכב כמו הפיקנטו זה אקוטי. מי שינהג בה כמו בספר יגיע לצריכת דלק של 15 ק״מ לליטר בלי בעיות, אבל אנשים מועכים את הדוושה ברכב עם מנוע קטן וחלש ואח״כ מתלוננים שהרכב שותה המון.

פורסם
אתה סתם חובבן, אנחנו הצלחנו להגיע ל 1:9 בפיקנטו 1000 ידנית :lol:

זה כבר רמה חדשה של ואוו, עם רגל כבדה אצלי לא הגעתי לדבר כזה :p

Opel Adam S 2017

פורסם

כדי להגיע כזאת צריכה עם הפנדה הייתי צריך לגרור מאחורי איזה אלפא 159.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
אני חושב שיש משמעות גבוהה ליכולת הבדלי מהירות להשפיע על צריכת הדלק.

בעיקר ברכב בעל מנוע צנום ונתון מומנט צנום עוד יותר (9.7 קג"מ).

 

סתם לדוגמה (פשוט זמין לנגד עיני), בחוברת הפעלה של גולף MK3, מנוע 1400 עם 60 כ"ס וכ-10.5 קג"מ, 5 הילוכים:

במהירות 90 - 1/19 ליטר לק"מ. במהירות 120 - 1/14 ליטר לק"מ.

 

הבן אדם אמר שהוא נוהג עדין.

פורסם

תגיד גם אתה, מה הבעיה.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
הבן אדם אמר שהוא נוהג עדין.

 

מה הקשר בין מהירות שיוט לנהיגה עדינה או אגרסיבית?

הוא אמר שהוא נוהג סביב 100 קמ"ש, לא אמר אם מלמטה או מלמעלה.

 

מעבר לכך ניסיתי להדגיש עד כמה ההבדלים משמעותיים בהפרש מהירויות לא משמעותי לכאורה.

בעיקר ברכב עם מנוע קטן, הספק ומומנט קטנים.

פורסם (נערך)

יצא לי לשמוע על זה לא פעם- זיופים בצריכת הדלק מצד כל חברות הרכב, ולמען האמת הבדיקות שמתבצעות

באמת לא הכי מדויקות והן מתבצעות בתנאים שונים מהמציאות אבל בדר"כ הן חורגות בשני ק"מ גג.

 

אני בספק אם ההפרש המשמעותי הזה הוא הגיוני בייחוד שגם לי הייתה פיקנטו וזה לא היה המצב.

הייתי מציע לך לבדוק שנית או להרחיב את טווח הבדיקה שלך לאורך תקופה יותר ארוכה (לצבור יותר קילו' עם הרכב)

מעבר לזה, אתה שומע את עבודת המנוע? יש רעשים נלווים או שהיא נקייה?

עריכה אחרונה על ידי ארביטמן
תיקון תחבירי
פורסם

מאיפה עניין השני ק"מ/ל' סטיה? אם כבר, כלל אצבע לא רע יכול להיות צריכה ממוצעת באזור הצריכה העירונית המוצהרת, אבל גם זה ממש לא תקף לכל המכוניות.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

טוב, לא נתת כל כך פרטים על המדידה אז קצת קשה באמת להגיד אם יש כאן עוד השפעות או לא.

ראיתי שכבר התייחסו כאן לנושא של הדרכים, יש כמובן גם את הקטע של האם נסעת עם מזגן וכו' שגם יכול להשפיע. וכמובן גם מתי תדלקת? כי כמובן ברגע שהנורית נדלקת יש עוד כמה קילומטרים טובים...

לאחותי יש פיקנטו והיא כל הזמן מקניטה אותי שהיא לא מתדלקת בכלל לעומת התדירות שאני מתדלק, אז אולי שווה לבצע עוד כמה מדידות :-P

פורסם
במרכז הארץ. ישראל זה לא רק מרכז הארץ.

 

תראה מה זה בין-עירוני באיזור מישורי כמו שלנו בארצות אחרות, ואז תחזור עם תובנות.

פורסם

Yanlin - שום תובנות ושום נעליים - הנסיעה היומיומית שלי, אם אני יוצא מספיק מוקדם (ובחיי שאני חוזר מספיק מאוחר) היא נטולת פקקים לפחות בכיוון אחד, ורובה בינעירונית, כמעט בלי רמזורים. 25.5 ק"מ, מתוכם 20.6 בינעירוניים נטו. 81% מהדרך בינעירוני פרופר. מספיק טוב לך? כמו כן אני טוחן לא מעט כביש 6 וכביש החוף, גם אלה דרכים עירוניות בשבילך? שני ה"קווים" הנפוצים האחרים שלי אורכם 85.5 ק"מ (מהם 86% בינעירוני פרופר) ו-71.7 ק"מ (מהם 93% בינעירוני פרופר). לא מספיק בכדי להיחשב בינעירוני? אני כבר לא מדבר על נסיעות לירושלים, אשדוד, באר-שבע וכו', אשר רובן בכביש 6 שנמצא פחות מחמש דקות מהבית שלי.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932


×
×
  • תוכן חדש...