Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4209 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אכן קיה עמדה בפני תביעה בדיוק בגלל הנושא הזה של הגזמה פראית בנתוני צריכת הדלק שלה, עכשיו תפצה ב-400,000,000 דולר:

http://www.autonews.com/article/20131223/OEM11/131229954/hyundai-kia-reach-settlements-over-inflated-mpg-ratings

 

אני עם רכב ספורטיבי, לא חדש (שנת 2008), עם מנוע אטמוספרי של 2 ליטר ורגל כבדה על הגז עושה 1:11, לא יתכן שרכב כמו שלך עושה משהו מאוד דומה, זה הזוי.

עריכה אחרונה על ידי HyperViper

מאזדה מיאטה 2008 משופרת לנפש

פורד פיאסטה 2016 למבצעים מיוחדים

  • תגובות 157
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
ברור. אבל ברכבים הקטנים צריכת הדלק תהיה מוגברת פי כמה, כמובן בגלל המנוע הקטן.

אני ספציפית נוסע לבד 99% מהזמן ושוקל כמו עלה

לפיקנטו זה לא עזר מילאתי פעמיים 130-140 ק"מ נסיעה 13 ליטר בערך. יצא לי ממוצע של 1-10 וקצת.

Opel Adam S 2017

פורסם

סיבה אפשרית - לא סיימת הרצה. תבדוק גם לחץ אוויר בצמיגים.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

עוד סיבה אפשרית - הרכב עגלה מתה ולא סוחב, צריך לתת גז כדי לזוז (בלי לפגוע).

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

אני בנסיעה בינעורנית על פיקנטו עושה בערך 19 ק"מ לליטר (על 90 קמ"ש, אבל אצלי באמת 90% מהדרך זה בינעירוני). אבל בכל מקרה, גם עם קצת נסיעה עירונית 12 נשמע לא הגיוני לפיקנטו ידנית.

פורסם

תל-אביב - פתח תקווה זו נסיעה בינעירונית כמו שבת-ים - חולון זו נסיעה בינעירונית. זו נסיעה עירונית לכל דבר, וצריכה עירונית לכל דבר. 12 ק"מ/ל' לנסיעה עירונית בפיקנטו זה לא רע בכלל. לגבי בינעירוני, מניסיון של חבר שהייתה לו 1.0 ידנית במשך כשמונה חודשים, הממוצע הכולל (הרוב בינעירוני בצפון, עם פקקים ועליות ומה לא) היה כ-17 ק"מ/ל'.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

רומן, זה כן נורא. אצלי ברכב, בפקקים על בסיס יום יומי מבת ים לת"א וחזרה, בנסיעה שהיא נסיעת ביניים (לא רגוע ולא לוחץ) צורך 1:10.5-11.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

אז מה נורא בזה? הרכב לא הכי קל לגודל שלו, מנוע מסכן, לכן 12 ק"מ/ל'. הפיקנטו היא לא שיא החיסכון. 107 תתן באותם תנאים 13-14 (ובתמורה הנהג יסבול יותר). לא מבין מה הבעיה. צריך להתאים את הציפיות למציאות. כמו כן, לא ברור מהשרשור האם הרכב חדש וסיים הרצה.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

עיקר התלונות היו נגד הגיר האוטומטי.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

גם הידנית לא להיט, שוב - מניסיון של חבר קרוב. בנוסף, כפי שהסתבר, הבטיחות של הרכב דווקא לא רעה בכלל :lol:

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
אז מה נורא בזה? הרכב לא הכי קל לגודל שלו, מנוע מסכן, לכן 12 ק"מ/ל'. הפיקנטו היא לא שיא החיסכון. 107 תתן באותם תנאים 13-14 (ובתמורה הנהג יסבול יותר). לא מבין מה הבעיה. צריך להתאים את הציפיות למציאות. כמו כן, לא ברור מהשרשור האם הרכב חדש וסיים הרצה.

 

הבעיה לטעמי היא לא בנתון הצריכה שהוא אולי הגיוני כמו שאתה ואחרים כתבו אלא בהבדל המוגזם בין הנתון האמיתי למוצהר ובעובדה שחסכון בדלק הוא אחת התכונות המרכזיות שהרכב הזה מתהדר בהן.

פורסם

ללא ספק יש כאן בעיה, ובקיה כנראה יותר מכולם (או במידה מעצבנת יותר מאחרים) אבל מצד שני אני מכיר רק רכב אחד שעומד בהצהרות היצרן שלו, וגם זה רק באחד משלושת המדדים - אלפא 156 2.5, שעומדת במדויק במדד הצריכה העירונית (6 ק"מ/ל').

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

היה לי אחת כזאת ידנית מהשכרה, עם 40 K האוטו היה נראה שחוט ושעבר חיים קשים צריכת הדלק ( בתוך חיפה ויציאה לבין עירוני ממש בקטנה) 1-14.33 איך הגעת ל 1-12 בנסיעה שהיא על 100 אני לא יודע, יש כמה אופציות

1 אתה לא יודע למדוד

2 תן למנוע להפתח תחזור עוד אלפיים קילומטר

3 יש בעיה באוטו

פורסם

בריו שלי, אין שום בעייה לגרד את ה20 ק"מ לליטר. וזה רכב כבד יותר עם מנוע גדול יותר. (המנוע של הפיקנטו האוטומטית זה המנוע של הריו הידנית)

 

אבל מה? בנסיעה בין-עירונית טהורה. מה שאתה מתאר, כמו שנאמר פה, זה נסיעה שנחשבת עירונית בלי בעייה. זה לא שהרכב מסתכל על המפה, רואה שיצאת מעיר אחת ונכנסת לאחרת, ומחשב כמה ליטר לשפוך על הכביש לפי איפה אתה על המפה. זה לפי תנאי הנסיעה. נסיעה בין-עירונית זה נסיעה במהירות קבועה, בהילוך הכי גבוה, לאורך מרחק גדול. (ועם מעט מאוד עצירות והאטות)

 

בישראל כמעט ואין דרכים שאפשר לקרוא להם בין-עירוניות. כל כמה קילומטרים יש לך רמזור שאתה צריך לעצור בו, הרבה דרכים עוברות דרך הערים בדרך, וכו'.

 

רוצה למדוד צריכה בין-עירונית? סע לאילת בכביש 90, בחלק שאחרי ים המלח.


×
×
  • תוכן חדש...