Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4209 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

למאותגר היחיד בדיון הזה בהבנת הנקרא.

בשום מקום לא נכתב שהרכב עלה לחרמון.

נכתב שהוא עלה לרמה(רמת הגולן) נכתב שהוא עלה להר בנטל. לחרמון לא נכתב.

אולי תתחיל להסתכל קצת על עצמך.

מרגיש כאילו אני מדבר עם ילד קטן.

אני מפסיק להגיב לך. אתה לא מאמין לגיטימי. אני מבטיח שהנתונים אמיתיים.

ההוכחה היחידה שאני יכול לספק, ואני אספק אותה כשאני אגיע הביתה היא חלק מפירוט האשראי שלי לאותו יום עם סכום התדלוק(באזור ה158 שקלים, ליטר דלק עלה 7.35 התדלוק עצמי) תעשה את החישוב לבד כמה ליטר זה לק"מ, הרכב נסע 415 ק"מ.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

  • תגובות 157
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

גם אני מטיל ספק במה שאתה כותב, אבל אם אתה מאמין בזה, מי אני שאגיד לך לא. בכל מקרה, להביא לנו כ"הוכחה" פתקית שהיא חשבונית של תדלוק, זה לא ממש רציני.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
גם אני מטיל ספק במה שאתה כותב, אבל אם אתה מאמין בזה, מי אני שאגיד לך לא. בכל מקרה, להביא לנו כ"הוכחה" פתקית שהיא חשבונית של תדלוק, זה לא ממש רציני.

הוכחה? תגיד אתה אמיתי?!

מה זה בית משפט או פורום?!.

פורסם

שומאכר אתה צודק זה באמת יהיה מטופש. כל אחד מוזמן להאמין למה שהוא רוצה.

אני מפסיק לדון בנושא.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

העניין זה לא הסקסו וצריכת הדלק שלה בעלייה לרמה. העניין זה שעשרות אלפי אנשים התפשרו על מכונית צפופה וקטנה במחשבה שזה יחסוך להם דלק בהשוואה למשפחתית בה הם נסעו קודם, והתברר להם שהקטנה הזאת היא שתיינית לא קטנה בכלל.

פורסם

אז עשרות האלפים האלה עשו הכל חוץ מלחשוב. ניחא אלו שקנו פיקנטו ב2011,

אבל היום חיפוש קל בגוגל מניב תוצאות דיי ברורות לגבי הצריכת דלק.

יש 3 אופציות:

1. חיים פה עשרות אלפי מטומטמים.

2. חיים פה עשרות אלפי אנשים עם נסועה נמוכה ששיקול הדלק לא כזה רלוונטי להם

3. אופציה 1+2 נכונות.

פורסם

4. חיים כאן עשרות אלפי אנשים שרוצים רכב חדש הכי קטן וקומפקטי שאפשר, כי הם גרים במרכז.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

גם כמה מאותם האנשים שקונים יודעים על קרספורום?

הנציג מציג נתון צריכה מעולה וזה מספק חלק מהאנשים,חלקם השני רואה בפרוספקט צריכה מעולה וזהו.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

לא חושב שמטומטמים,יותר נכון לא מודעים.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

למה מטומטמים?

פער כזה בין נתוני יצרן לנתונים בפועל הוא מצב לא סביר.

אם כבר עשרות אלפי מרומים.

מזכיר קצת את מקרה היונדאי גטס.

 

אני באמת לא מבין את הקוראנים. הם באמת התקדמו. יש להם תאי נוסעים יפים, מאובזרים, רכבים אמינים ובטיחותיים, אבל בצריכת הדלק הם ממשיכים לפשל ולפשל.

לא הגיע הזמן להתקדם גם במישור הזה?

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

בדיוק.

מזכיר לי מישהי בעבודה שהלכה לקנות מכונת כביסה בשקם אלקטריק.

היא לא יודעת איזה חברה היא קנתה אפילו.

אבל היי, הנציג עשה לה ב 2300 במקום 2700.

הצעתי לה לקנות את הגלקסי 3 שלי במקום ב13,450 רק ב1000.

היא תחשוב על זה. [emoji23] [emoji15]

פורסם

לא יודע מה עם האחרים, אבל כשאני נוסע כמו כולם, צריכת הדלק שלי די טובה, גם בפקקים. אבל אני לא נוסע כמו כולם.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM


×
×
  • תוכן חדש...