Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טיסה לניו יורק בסוף דצמבר


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4202 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שנה טובה לכולם

אני ועוד חבר מתכננים ב"ה לטוס לניו יורק לשבועיים בערך בסוף דצמבר.

 

יש לי שתי התלבטויות בעניין:

1. אנחנו מתכננים לקחת טיסות עם עצירות ביניים, כנראה בטורונטו/ווינא/פרנקפורט. חשבנו שאם כבר אנחנו עוצרים בעוד מדינה, אז אולי כדאי לקחת טיסה עם עצירת ביניים ארוכה יותר (8-15 שעות) ולהסתובב קצת ביניתיים. השאלה היא אם זה כדאי, ואם יש משהו לעשות או לראות במרחק סביר מהשדה בשדות התעופה האלה.

 

ניו יורק עצמה - זו פעם ראשונה שאנחנו בארה"ב. יש המלצות או אזהרות לדברים ששני חבר'ה צעירים יכולים לעשות? יש דברים מעניינים שקשורים לעולם הרכב (חוויות נהיגה מוזיאונים וכד')?

 

בכלל נשמח לטיפים בכל נושא!

 

תודה רבה :)

קקטוסולר ידנית

 

פורסם

1. רעיון טוב, חוסך כסף. קח בחשבון ששדות תעופה רבים נמצאים מחוץ לעיר ונסיעה יכולה לארוך זמן מה. אל תסתכן בעניין הזה ובסוף תמצא את עצמך בלי טיסה. לחילופין אתה יכול לקחת לעצמך יום או יומיים של עצירה.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

רוב טיסות הקונקשן לא ממש זולות יותר מהישירות, אלא אם אתה טס דרך אוקראינה, טורקיה, פולין וכו'.

קח בחשבון שאם אתה צריך לעשות שוב בטחון וצ'ק אין, זה מצמצם את הזמן שלך בעיר.

אם יש לך איזה 12 שעות, נניח, הייתי טס דרך מינכן ומטייל בעיר קצת. אבל כמובן שגם פריז, רומא וכו' זה סבבה. המחירים של אליטליה גם די טובים.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

בר - לא נכון.

עשיתי קונקשיינים יותר מפעם אחת בחיים שלי.

חוץ מזה KLM ואייר פרנס עושים את זה בסביבות 950-970$ לJFK, אלעל ייקחו הרבה יותר.

 

לפני שנה וחצי שקלנו לטוס לארה"ב, על JFK אלעל רצו 1500$ לאדם, טורקיש רצו 1004$. עכשיו בKLM/AF רוצים משהו כמו 1100$.

 

צ'ק אין עושים אולי שוב, לא בטוח, ולגבי הבטחון - לא. אתה נוסע במעבר.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם (נערך)
חשבנו שאם כבר אנחנו עוצרים בעוד מדינה, אז אולי כדאי לקחת טיסה עם עצירת ביניים ארוכה יותר (8-15 שעות) ולהסתובב קצת ביניתיים.
רעיון מצויין באביב או בקיץ - גם רואים עוד עיר וגם חוסכים כמה גרושים על הדרך. בסוף דצמבר הייתי ממליץ להימנע מהרפתקאות מיותרות וללכת על טיסה ישירה, גם אם היא תעלה 10% יותר.

 

בעונה הזאת מזג אוויר באירופה בעייתי, ישנם שיבושי תנועה לא מתוכננים בגלל החגים ועוד כל מיני הפתעות לא נעימות שעלולות לעכב אתכם בדרך חזרה לשדה התעופה. במקום לחשוב על "איזה כיף יהיה לנו בווינה" תחשוב שניה איך זה יראה אם תיפלו על יום אפור וגשום... הכמה שעות האלה בעיר תהפוכנה די מהר לארוכות ומעצבנות ללא תכלית + הוספתם לעצמכם תחנה בדרך והעליתם את הסיכון לאבד מזוודה. לדעתי ומנסיוני בכמה מקרים דומים - עדיף לוותר.

עריכה אחרונה על ידי Derish
פורסם

 

ניו יורק עצמה - זו פעם ראשונה שאנחנו בארה"ב. יש המלצות או אזהרות לדברים ששני חבר'ה צעירים יכולים לעשות?

לא לעשות שטויות. הסבלנות לצעירים שבודקים את גבולות הסבלנות של אנשי החוק מאוד קצרה.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

כמה דברים!

יש לדלתא טיסות ישירות לJFK, ב1050 דולר, מה שטוב בטיסה שהיא ממריאה מהארץ ב00:20 ונוחתת בJFK ב5 בבוקר(זמן רשמי 5:30, אני הגעתי שעה לפני באחת הפעמים שלי) תוך שעה וחצי אתה במלון, נח שלוש שעות(אחרי שישנת רוב הזמן בטיסת הלילה הנוחה) ויש לך יום שלם נוסף בניו יורק, בכל הגיחות שלי לניו יורק עשיתי את זה וזה ממש שווה!

 

קח בחשבון שניו יורק יקרה, תחסוך כסף, לפי דעתי בסביבות ה220 דולר ליום כולל לינה במלון+ מחייה. בנוסף, אתה המתכנן על סוף דצמבר, המחירים יהיו מאוד יקרים באותה תקופה בגלל הקרסיסמס, מה שגם תכלס, אין מה לעשות בעיר ניו יורק והסביבה שבועיים, אחרי שבוע את ממצא את כל העיר. אני הייתי שוקל שבוע במקום בוגאס, הלינה בוגאס מאוד מאוד זולה ביחס למה שאתה מקבל, (מחיר מלון 2 כוכבים מעפן במנהטן= למלון 4 כוכבים בווגאס) למרות שבסופו של דבר ווגאס יותר יקרה, והמחיה והאטרקציות מאזנות את הסף(ואף הופכות את וגאס ליותר יקרה בקצת).

זה רק נשמע כיף, אבל לטייל יום שלם בעיר קפואה זה לא כיף, ואפילו נמאס אחרי כמה ימים, כל הבוץ והשלג והקור ממש לא תורמים.

תשקול את רעיון וגאס טוב מאוד, אחרי שבוע בניו יורק כל מה שנשאר לך זה לצאת מהעיר, ובתור בן אדם צעיר תהנה יותר בוגאס מאשר בפילדלפיה ובבוסטון.

פורסם

זהו שאני לא משלם על מלון, אנחנו מתארחים. העצירות שאני מדבר עליהם הם בעיקר של 8 שעות,מה שמשאיר בערך 4 שעות הסתובבות. לא שווה את זה כדי לראות עוד מקום?

ובכל זאת מישהו יכול להמליץ לי על דברים ספציפיים לעשות בניו יורק? שוב תודה :)

קקטוסולר ידנית

 

פורסם

טיסה של 11 שעות לארה"ב + 8 שעות עצירת בניים = נזק נפשי קשה.

עדיף למצוא טיסה ישירה,יש יותר מה לעשות בארה"ב.

הכול תלוי במחיר בסופו של דבר.

פעם אחת עשיתי טיסה עם עצירת בניים בלונדון שיש לי קרובי משפחה שם, יצאתי מהשדה, אמרתי שלום למשפחה וחזרתי לשדה. די אידיוטי.

ניו יורק בטרוף בזמן הזה של השנה, כולם קונים מתנות לקריסמס.

יש המון מבצעים של אחד ועוד אחד וכול מני כאלה.

מסיבות סילבסטר של הניו יורקים זה הדבר הכי מטורף שיש, אל תעמוד בטיימס סקוור כמו כול הדפוקים.

חוץ מזה תלוי במזג האויר, יכול להיות שיש שלג כבד בזמן הזה או סתם קור מתחת לאפס.

בגדים ישראלים לא יעזרו לך במזג אויר הזה, תקנה שם.

מה אותה אוהב? אפשר למצוא לך הכול באזור.

ניו יורק זאת עיר גדולה

אייל

פורסם

אייל (לוטוס), כל אחד והרצון שלו. יש אנשים שמעדיפים טיסות ישירות ויש אנשים שמעדיפים לצאת ולנשום אוויר בין טיסה לטיסה (כמוני), מעבר לעובדה שטיסות קונקשן לרב מוזילות את המחיר - לעיתים בפערים לא קטנים בכלל. אבל שוב, הכל תלוי בהעדפת הטס כמובן.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

ברוב הערים שצויינו לעיל, רק המוניות מנמל הקונקשן לעיר וחזרה ימחקו לפחות חצי מהחסכון של חניית הביניים, אם יש כזה... חנייה בטורונטו עושים רק כשחייבים, לא מתוך בחירה. באופן כללי, אין טעם בחניה אלא אם יש ממש עניין להסתובב לפחות יום שלם (כלומר להשאר ללילה) בסביבות נמל הקונקשן. במקרה שלכם - עדיף להמשיך ישר ליעד. ניו יורק כיפית בדצמבר - העיר הרבה יותר נעימה בשלג מאשר בגשם! אפילו בלי מטרה מיוחדת, נחמד להסתובב בשלג (בהנחה שיהיה, כמו בד"כ) להכנס לאיזו חנות להתחמם, לצאת, להסתובב ברחוב עם קפה אמריקאי גדול מאיזו עגלה שמחמם את הידיים...

 

אין לי מושג מה מעניין אתכם, אז קשה להמליץ על משהו מסויים. בגדול ניו-יורק עצומה ובביקור ראשון השאלה לא מה לעשות אלא איך לבחור מתוך מגוון האפשרויות. בקטע המוטורי אין יותר מדי אקשן בעיר עצמה, יש את חנות פרארי בפארק אווניו אם אני זוכר נכון. עיקר האקשן המוטורי בעיר זה לתפוס מונית ולנסות לשרוד בתוכה (חובה לחגור חגורה גם אם רבים לא טורחים לעשות את זה במונית. נהגי המונית שם לא כולם הכי מוכשרים. לא בטוח שנהגי UBER עדיפים).

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

פורסם

תודה רבה על ההמלצות, אז אולי באמת נעדיף ישירה.

מדברים פה על זה שיש הרבה מה לעשות - למישהו יש דוגמאות? :)

קקטוסולר ידנית

 

פורסם

רוני כתב:

"קח בחשבון שניו יורק יקרה, תחסוך כסף, לפי דעתי בסביבות ה220 דולר ליום כולל לינה במלון+ מחייה".

אתה חי בעבר הרחוק,או מה?

מלון פשפשים בניו יורק לא יורד מ 250-300 דולר ללילה.

מזל שהבחור לא צריך מלון,זה חוסך לו המון כסף.

לפעמים, אם לא יודעים, עדיף לא לכתוב.

אתה פשוט טועה ומטעה, גם אם לא בכוונה.

בשורות טובות לכולם.

סלע

פורסם

תן כיוון תקבל המלצות. מה אתם מחפשים - שופינג, מסעדות, מוזיאונים, מסיבות, מועדונים, טיולים, אטרקציות תיירות?

 

יש דברים שהם די MUST, לדעתי - בדרום מנהטן להסתובב ברגל בין הבורסה למרכז הסחר (מה שהיה GROUND ZERO); לעלות לאמפייר סטייט (או אחד המגדלים האחרים) לתצפית; לאכול פורטרהאוז ב-BLT PRIME ברחוב 22 איסט (תגיעו רעבים כדי להנות גם מכל התוספות האדירות ובפרט לחם הגבינה); לספוג אווירה בטיים סקוור (לא מסכים שזה "כמו כל הדפוקים". אני חולה על טיים סקוור, מרגיש שם כמו במרכז העולם. זה מקום חזק). אם יש לכם סבלנות לתורים, לתפוס איזה טיול לפסל החירות; לעשות קניות במייסי'ז (יש שם דברים לכל תקציב, גם יקרים וגם חצי מחיר מישראל, וכשהחנות מקושטת לכריסמס זה פשוט כיף עצום. איך שאתם נכנסים, לפני שמתחילים לקנות, לכו לשרות לקוחות ותוציאו כרטיס הנחה. תביאו אתכם דרכון בשביל זה). ואז לחזור ל-BLT לעוד פורטרהאוז.

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

פורסם

ספורט מוטורי אין שם אבל יש בניו ג'רסי.

בטמפרטורות מתחת לאפס אתה לא תחשוב על זה.

יש סקי באזור אם יש מספיק שלג (שכחתי כבר איפה הייתי)

יש את הרכבת התחתית 24 שעות ביום 7 ימים בשבוע אז אתה יכול להגיע מכל מקום לכול מקום כל הזמן.

נראה כמו נס בהשוואה למה שאנחנו רגילים.

יש מוזיאונים שבכול השנים שגרתי שם לא נכנסתי לאף אחד מהם.

בסוף דצמבר יש שני ארועים עיקריים.

את הקריסמס ואת הסילבסטר.

בקריסמס ניו יורק נראת בערך כמו ביום כיפור בארץ. כולם יושבים בבית עם המשפחות שלהם, אין ברחוב כלב.

אבל יש מסיבות של יהודים אם יעזרו לך למצוא אותן.

במשך היום לא יהיה לך מה לעשות, הכול סגור.

סילבסטר ניו יורקי זה מסיבות פרועות עד הבוקר.

ואז בבוקר של אחרי העיר ריקה וסגורה, עדיף שתהייה עם מישהי שפגשת בלילה.

בעיקרון מי שטס לניו יורק בסוף דצמבר זה רק בשביל הקניות ובשביל המסיבות.

הביצים שלך יקפאו אם תנסה לעשות כול דבר אחר בטמפרטורות מתחת לאפס.

אייל

×
×
  • תוכן חדש...