Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טיסה לניו יורק בסוף דצמבר


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4201 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מלון פשפשים בניו יורק לא יורד מ 250-300 דולר ללילה.

אני מניח שאתה מדבר על מנהטן. מי שמחפש לחסוך יכול לצאת לכיוון ברוקלין או קווינס, מרחק 20-30 דקות נסיעה ברכבת התחתית, ולמצוא שם מחירים הגיוניים יותר.

פורסם (נערך)
רוני כתב:

"קח בחשבון שניו יורק יקרה, תחסוך כסף, לפי דעתי בסביבות ה220 דולר ליום כולל לינה במלון+ מחייה".

אתה חי בעבר הרחוק,או מה?

מלון פשפשים בניו יורק לא יורד מ 250-300 דולר ללילה.

מזל שהבחור לא צריך מלון,זה חוסך לו המון כסף.

לפעמים, אם לא יודעים, עדיף לא לכתוב.

אתה פשוט טועה ומטעה, גם אם לא בכוונה.

בשורות טובות לכולם.

 

האמת בתחילת ספטמבר חזרתי מארצות הברית, בסופו של דבר נשארתי אצל קרובי משפחה אבל התכנון היה לשהות במלון פנסילבניה(שדרה שבעית רחוב 33, ממש ליד פן סטיישן) , בתחילת ספטמבר העלות היתה $250 ללילה, כלומר לזוג חברים יוצא 125 דולר ללילה(היה גם מבצע לכמה שעות שהוריד את זה ל237) . אחלה מלון ביחס למה שאתה מקבל, האזור ממש מעולה, המיטה נקייה, תחנה אחת מפורט אוטריטי ומשם לטיימסקוואר)

יש גם את מלון קרטר שיותר זול, החדר יותר קטן וקצת מעפן אבל ממש נקי, מה שכן, בגלל המחיר המאוד אטרקטיבי שלו מאוד קשה להשיג בו חדר למעבר לכמה ימים כי כמעט תמיד הוא מלא(במיוחד בשבת-ראשון)

עריכה אחרונה על ידי ronlol
פורסם

מכיר את פנסילבניה ,לנתי בו-בסיסי מאוד במושגים אמריקאים.

מיקום מרכזי- מסכים לגמרי.

חוץ ממנו אין כמעט מלונות סבירים במנהטן ברמת המחירים הזו.

מי שנוסע ואין לו אירוח, יכול לנסות להשיג מלון דירות סביב המחירים האלו.

בהצלחה

סלע

פורסם
זהו שאני לא משלם על מלון, אנחנו מתארחים. העצירות שאני מדבר עליהם הם בעיקר של 8 שעות,מה שמשאיר בערך 4 שעות הסתובבות. לא שווה את זה כדי לראות עוד מקום?

ובכל זאת מישהו יכול להמליץ לי על דברים ספציפיים לעשות בניו יורק? שוב תודה :)

 

סתם רציתי להזכיר לכם שהוא לא מחפש מלון

אייל

פורסם (נערך)

טיסת קונקשן מאריכה את הנסיעה, לפעמים מעט, לפעמים בהרבה. צריך לחשוב עליה במונחים של הפסד של חצי יום או יום ביעד, וזאת מול חסכון כספי. יש גם טיסות עם קונקשן "חם" (1-2 שעות ואפילו פחות - יש שדות המאפשרים קונקשן של 40 דקות, כמו, למשל, ציריך) - וצריך להביא בחשבון שזו חוויה מלחיצה למדי. צריך להוסיף שחוץ מזמן המעבר (וההמתנה) על הקרקע מדובר במסלול יותר ארוך, כך שבהחלט יתכן שמדובר בתוספת של כמה שעות באויר, במיוחד אם הקונקשן במזרח אירופה.

איחור בטיסה הראשונה יכול לגרור הפסד הקונקשן והמתנה ממושכת לטיסה הבאה, בהנחה שיהיה עליה מקום (אם כי מצד שני החברה מחוייבת לפצות אותך על הפסד הזמן).

יציא לעיר אפשרית אם הקונקשן ארוך, אבל בהחלט צריך לעשות הליך ביטחון חוזר בכניסה לנמה"ת. מבחינת צ'ק אין אין בו צרוך שכן המזוודות מועברות ישירות ממטוס למטוס ואת כרטיס העליה למטוס אתה מפיק בבית או בשדה העליה הראשונה למטוס (אני מדבר על הכלל, יש לעתים תקלות).

שים לב שאם אתה עושה קונקשן בארה"ב (למשל - אם הטיסה ב-US דרך פילדלפיה) הנוהל שונה לגמרי - צריך לעשות צ'ק אאוט מלא כולל ביקורת הדרכונים המתישה, הצהרת מכס שלעתים קרובות גוררת שיקוף המזוודות, וצ'ק אין מחדש כולל ביטחון. התהליך יכול לארוך 3-4 שעות, וצריך להביא זאת בחשבון ברכישת הכרטיסים.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

תודה רבה על ההמלצות,הזמנו טיסה ישירה. עוד דבר- אנחנו נהיה מתחת ל21, ככה שפאבים למסיבות כנראה בעייתי.

עוד המלצות למקומות תיירות או בכלל טיפים לנוסעים לארה''ב פעם ראשונה?:)

קקטוסולר ידנית

 

  • חודשיים מאוחר יותר...
×
×
  • תוכן חדש...