Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4277 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • ספונסר פורום
פורסם

דבר איתי בטלפון אולי אוכל לעזור לך .חסר כמה דברים .

 

ללא התחיבות מצידך .

 

אלי אמרן שמאי רכב 0546999223

אלי אמרן - שמאי רכב 054-6999223

פורסם
אני מכיר את המקום, ועובר שם מדי פעם. לפעמים יש שם הרבה פקקי תנועה. אני לא חושב שהבליטה בכיכר תפגע גם בפרארי אם היא תיסע בזהירות.

סליחה על הפקפוק אבל משהו לא מסתדר לי שם.

אלא אם, וזו השערה, שהאירוע ארע מייד עם היציאה מסוכנות ההשכרה והנזק כבר היה.

 

חברים, אני לא תובע אותם דרך הפורום הזה, ואין לי כל סיבה להציג כאן מצג שוא, זה מה שהיה, וכמו שהסברתי זה לא רק הבליטה של בור הביוב, זה המדרכה שיורדת לפניו, והאמת שקשה להראות את זה בתמונות הללו שצולמו מגבוה בזוית של מצלמות גוגל.

פורסם
בוא נאמר שלא היית אמור להגיע בכלל למקום שבו נמצא המפגע.

 

זה בערך כמו שתבוא בטענות לעירייה על כך ששברת אגן שמן כשעלית על מדרכה לא מונמכת.

 

בטוח שדין המקום כדין מדרכה?

פורסם
דבר איתי בטלפון אולי אוכל לעזור לך .חסר כמה דברים .

 

ללא התחיבות מצידך .

 

אלי אמרן שמאי רכב 0546999223

 

תודה רבה :mm_yeah:

פורסם
בטוח שדין המקום כדין מדרכה?

 

זה בכלל לא מה שכתבתי.

 

מה שכתבתי זה שזה בהכרח לא מקום אליו אתה אמור להגיע.

 

ובלי קשר שכל הסיטואציה דומה לכך שתבוא בטענות (אם יקל עליך נשנה את ההשוואה) על כך ששברת ג'אנט כשעלית על מדרכה.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

×
×
  • תוכן חדש...