Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4290 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
השאלה מאוד מעניינת אותי למה הם רוצים הפחתה 8% מהמחירון? בשביל מה זה? למשוך אותנו לקנות אצלם?

עדיין לא ברור למה לעשות הפחתה? כנראה לפי הנבואה שלי אולי הלקוחות לא ייהנו מה שמראה להם ברשיון רכב אינו רכב פרטי? אבל בפועל 8 אחוז מהמחירון שווה להם ? אני צודק?!

 

Spire - שוב, תודה רבה על המידע. מבחינתי, על אף ההפחתה, עדיין שווה לי לחסוך עכשיו 15K לעומת הפסד עתידי של 8-10%, שעוד 5-6 שנים יהיה בכל מקרה סכום נמוך יותר.

 

DA7 - ההפחתה היא מבחינת המחירון. בחברת הליסינג, הרכישה היא במינימום 12-15% הנחה מהמחירון, ולעיתים אף יכולה להגיע ל-20% ויותר.

פורסם
Spire - שוב, תודה רבה על המידע. מבחינתי, על אף ההפחתה, עדיין שווה לי לחסוך עכשיו 15K לעומת הפסד עתידי של 8-10%, שעוד 5-6 שנים יהיה בכל מקרה סכום נמוך יותר.

 

DA7 - ההפחתה היא מבחינת המחירון. בחברת הליסינג, הרכישה היא במינימום 12-15% הנחה מהמחירון, ולעיתים אף יכולה להגיע ל-20% ויותר.

 

לגבי אלדן. היו לי איתם 2 חוויות לא טובות.

 

1. חיפשתי רכב והגעתי לאלדן בגלילות. אחלה חברה באמת. שירות מצויין . הציעו לי רכב שלא היא אצלם. ומחיר סבבה. אפילו אמרו לי שלרכב היתה תאונה קלה והראו לי במחשב את צילומי השמאי.

נסעתי לסניף אחר של אלדן שם חנה הרכב . כמובן שהמחיר היה אחר, וששאלתי את הנציג אם היו תאונות או החלפת חלקים.. הוא פשפש במחשב ובלי בושה אמר לי: לא.. לא היה כלום..רכב נקי. שיקר במצח נחושה.

 

2. התקשתי לאלדן לברר על רכב שרציתי אבל עם 0 ק"מ, כפי שאתה מחפש.

הם עובדי בשיטת מצליח. רצו לתת לי הנחה קטנה. הצגתי בפניהם שעפי המחירון ההפחתה צריכה להיות הרבה יותר גדולה...

מייד גמגומים והשיחה הסתיימה

 

בסופו של דבר רכשתי רכב מהיבואן, והצלחתי לקבל הנחה יפה, שהפכה את ההעסקה על הליסינג ללא שווה.

 

תמיד תבדוק בכמה תוכל להוציא מהיבואן או מסוכנות. לעיתים ההפרש יהיה שווה לרכישת יד 1 ולא מליסינג או חברה.

פורסם

מנסיון של קניה של כמה וכמה מכוניות מ"אלדן":

 

1. באת לראות רכב כתוצאה מהפניה של סניף אחר? ציין זאת - המחיר והתנאים שסוכמו איתך בסניף השולח ישמרו ואני מניח שגם המכירה תזקף לסניף ששלח.

2. הכדאיות של עסקאות 0 ק"מ תלויה בפרמטרים רבים ומשתנה כל הזמן.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
מנסיון של קניה של כמה וכמה מכוניות מ"אלדן":

 

1. באת לראות רכב כתוצאה מהפניה של סניף אחר? ציין זאת - המחיר והתנאים שסוכמו איתך בסניף השולח ישמרו ואני מניח שגם המכירה תזקף לסניף ששלח.

2. הכדאיות של עסקאות 0 ק"מ תלויה בפרמטרים רבים ומשתנה כל הזמן.

 

בכוונה לא ציינתי שבאתי מסניף אחר, בכדי לבדוק את האמינות. שהוכחה להיות = 0 .

×
×
  • תוכן חדש...