Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4310 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נהרסה לי הפלסטיקה של השלט, ניתן לראות בלינק הבא, https://app.box.com/s/oi5nlwxgfs86rmb9b3bf

הלכתי לכל מיני חנויות כמו autodepot ועוד, לאף אחד אין את הפלסטיקה של השלט וכולם מוכרים שלט שלם וזה יקר, בין 250-300. אחד המוכרים אמר לי לבדוק ב ebay, חיפשתי אבל לא מצאתי. מישהו יודע היכן ניתן להשיג כזה בארץ או ב ebay?

 

תודה.

פורסם

היה לי בדיוק את אותו סיפור, גם אצלי הכפתור שעשוי גומי התייבש ונפל.

 

וגם אני חפשתי לא מעט:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?531938-שלט-אזעקה-לרכב-מחפש-את-הכיסוי-פלסטיק-בלבד&highlight=שלט+גאלאנט

 

לבסוף הזמנתי מערכת שלטי נוחות דרך איביי, והתקנתי.

ויצא שיש לי שני שלטים חדשים במחיר של 100 ש״ח, כך שיש עכשיו גם רזרבי, מה שלא היה לי.

במקום אריזת פלסטיק לשלט ישן אחד ב-200 ש״ח.

פורסם (נערך)

זה התקנה מקורומית :D. ראה את השרשור על הג'אנטים.

כלמוביל/כלמוטור התקינו בתקופה הזו שלטים של PITON מדגם "עדן" כהשרכבים יצאו מהבונדד באשדוד.

המערכת לא מיוצרת כבר קרוב לעשר שנים, וחלקי החילוף אכן נדירים...

 

פות"ש- תריץ בגוגל חיפוש על הפרייז : "שלט עדן PITON". אני בטוח שתמצא כמה צדיקים שעוד יש להם פלסטיקה.

אם יכלו כל הקיצין, תחזור לפה, אני אנסה להפעיל קשרים ישנים...

 

עריכה: מצאתי לך ב-50 ש'

עריכה אחרונה על ידי natco

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

×
×
  • תוכן חדש...