Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7884 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז אחרי בערך 3 חודשים של "יובש" בסוכנות של פורשה ברח' המסגר בת"א,שבחלק מהתקופה לא היה להם אף רכב בתצוגה,ולאחר מכן בהמשך הם שמו קאיין,שלשום עברתי שם,ונפתחו לי העיניים:

 

לצד הקאיין חנתה לה בנונשלנטיות ה-911 החדשה.

 

אני יודע שחלקכם לא אהבתם את העיצוב שלה,גם אני לא התלהבתי במיוחד,אבל האמת,המכונית יפהפיה, והג'אנטים החדשים שלה מדהימים והולמים מאוד את המכונית.

 

החזית של המכונית זכתה לפנסים ראשיים עגלגלים ובגדול היא די חזרה לקו הקלאסי שלה כאשר השינוי בזנב שולי ביותר.

 

בקיצור,אם הפורום מתכנן קנייה מרוכזת,אני בפנים......:wink:

 

http://www2.porsche.com/Precision911/flash/experience/media/images/2_1024x768.jpg

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

האוטו מדהים !

אני כרגע גר בהונגריה ולשכן שלי יש אחת צהובה האוטו פשוט מדהים !!! סוף סוף חוזרים לצורה השינה והאהובה גם אם זה לא 100% לפחות זאת התחלה . :)

8)
פורסם

ולמי שראה את הפרק הראשון בעונה החדשה של טופ-גיר, קלארקסון יצא לבחון את ה-911 החדשה. בהתחלה הוא מספר שעם הזמן ה-911 נעשתה מכונית לאנשים שמנים בגיל העמידה, וזה כמובן מסביר למה הוא כל כך אוהב אותה. הוא נכנס ל-996, התחיל לנהוג ובו בזמן סיפר שזוהי ה-911 החדשה ושלמען האמת הוא לא חושב שהיא כל כך שונה מהדור שאותו היא מחליפה. ואז בעודו מדבר הוא נוסע ליד 997 חדשה ומסיט מבטו אליה בתדהמה.

הוא עוצר ויוצא מה-996. מסתובב סביב ה-997 ואומר במבוכה "אני לא מאמין, אני מצטער, עשיתי טעות איומה - זוהי ה-911 החדשה, לא זו שאני נהגתי בה. איך יכולתי לעשות כזאת טעות?".

 

ההמשך ברור - הוא מדגים כיצד ההבדלים החיצוניים בין הישנה לחדשה הם כל כך קטנים שהוא באמת לא מבין איך פורשה מצהירים ש-90 אחוז מהפנלים החיצוניים שונים, ושבטח המעצב שלה הלך לשתות בפאב במקום לעבוד. הוא גם מתלונן שהיא עולה בדיוק אותו הדבר ומציעה בדיוק אותם ביצועים.

 

הסיכום שלו הוא - 997 רגילה היא מכונית לאנשים שמנים. 997 S היא מכונית לאנשים טיפה יותר רזים. 997 S עם חבילת הספורט היא לאנשים רזים שאין להם חברים :lol:

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

סתם מחשבה קטנה , אבל אם יש לך 997 S למה שתרצה חברים ? הרי גם ככה אתה יכול להכניס רק עוד בנאדם אחד לאוטו שאישית אני לא יודע מה אתכם אבל אני הייתי מעדיף שזאת תהיה חברה ולא חבר :)

8)
פורסם

אגב,היום שוב עברתי ליד הסוכנות של פורשה,והופתעתי לגלות שם דגם נוסף !!!

 

(מסתבר שכנראה הם רוקנו את הסוכנות בתקופה האחרונה לקראת הדגמים החדשים שהיו אמורים להגיע)

 

עריכה-ככל הנראה מדובר בפורשה 911 GT2,זיהיתי לפי הכונסים בצד והטמבון האחורי.

 

http://www.speedygrl.com/Racer/wallpapers/porsche_911.jpg

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
אגב,היום שוב עברתי ליד הסוכנות של פורשה,והופתעתי לגלות שם דגם נוסף !!!

 

(מסתבר שכנראה הם רוקנו את הסוכנות בתקופה האחרונה לקראת הדגמים החדשים שהיו אמורים להגיע)

 

עריכה-ככל הנראה מדובר בפורשה 911 GT2,זיהיתי לפי הכונסים בצד והטמבון האחורי.

 

http://www.speedygrl.com/Racer/wallpapers/porsche_911.jpg

אתה בטוח שזו לא הייתה "סתם" טורבו? ניתן להבדיל ביניהן לפי הכנף האחורית (שלא קיימת כלל בטורבו,

אבל שים לב שיש כאלו - מעטים - שמוסיפים אותה), לפי שתי כניסות האוויר הקדמיות (בGT2 יש מחיצה

לרוחב הפתחים), ולפי עוד כמה דברים קטנים שכרגע פרחו מזכרוני (נדמה לי שהחלק הקדמי מעט

יותר ארוך בGT2). כמובן שמאחורה, כתוב "GT2" ולא "Turbo" :wink:

אני שואל את זה כי קל להתבלבל ביניהן, והסיכוי שמישהו בארץ רכש GT2 הוא אפסי (למרות ששמעתי

על אחת פעם).

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

כן אני די בטוח שזו היתה 911 GT2 לפי הטמבון הקדמי והאחורי,ולפי הכונסים בצדדים.

 

 

היא לבנה עם ג'אנטים לבנים,ונראית פגז........

 

 

אם למישהו יוצא לעבור בסוכנות של פורשה אשמח לחוות דעת נוספת,אולי בכל זאת אני טועה.....

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

אם למישהו יוצא לעבור בסוכנות של פורשה אשמח לחוות דעת נוספת,אולי בכל זאת אני טועה.....

זכרתי את השרשור ויצא לי היום לעבור שם, אז צילמתי כמה תמונות להנאתכם :wink:

אזהרה! לא התמונות הכי איכותיות, אבל זה מה יש!

 

ד''א, לא כל כך רואים בתמונה אבל הטורבו\GT2 היא קבריולט-גג קשיח. זה שולל את זה שהיא GT2, או שיש גם GT2 קבריולט?:roll:

 

אדם.

Image038.jpg

Image043.jpg

Image020.jpg

Image021.jpg

Image022.jpg

Image023.jpg

פורסם

הדגם הלבן המדובר הוא ללא ספק

 

996 טורבו קבריולה.

 

כלל הנראה נמצא מאושר שיקנה אותה בארץ.

 

כמו כן כבר יצא לי לראות קראררה S997, יפה מתמיד.

נראת כמו 993 מאורכת ומעוכה

:p

2001 Renault clio b sport (RS) 172 out:roll:

2001 Audi a3 8L 1.8 out:lol:

2001 Mercedes benz w203 240 IN8)

פורסם

אאאאאאאאאאאהההההההה ...

איזה רכב יפה, אבל למה בלבן ???

ללקוחות של פורשה יש משהו עם לבן כי לא מזמן בהשקה של האסטרה החדשה היה בחוץ קאיין לבן וזה היה פשוט זוועה.

redroze, אני מודה באשמה, יש לי סטיה "קלה" לפורשה

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

×
×
  • תוכן חדש...