מקרה עצוב שקרה לי שבוע שעבר!
באתי בבוקר ל'סדנא' [עם אפשר לקרוא לזה ככה] שלי ואני רואה שמשהו נראה מוזר!
נכנסתי והתחלתי ל גנבו לי ציוד יקר, מאוד!!!
סדר גודל של 6 אלף שקל!!
ומה שלא גנבו שברו, הליפט האהוב שלי הלך!!
זה היה ציוד שקניתי בחו"ל, משהו אכותי......................................
צריך להוציא להורג את הגנבים כמו מחבלים!!!!!!!!!!!!!!
מישהו יודע, מכיר , חנות טובה באזור יבנה, רחובות, ראשון שאני יכול לקנות כלים חדשים?
תודה!
***********מוות לגנבים***********