Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4321 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לקחנו אותו לוטרינר, אין לו קרציות או פרעושים, נראה מטופל ויחסית במצב טוב. יש שבב אך אין רישום בעלים או וטרינר.

מה שכן - יש לו כאבים בבטן. יכול להיות שזה מהתייבשות(הוא שותה בלי הפסקה מרגע שלקחנו אותו).

 

דיברנו עם עמותת גלבוע אוהבת חיות, וכנראה שאין להם מקום בשבילו. להלילה לקחנו אותו הביתה, אבל מחרתיים אנחנו טסים לחו"ל.

בעיה נוספת היא שהכלבה שלי מאוד מקנאת(היא פשוט קופצת עליו, בכל מקום שהוא הולך. אנחנו ממש חוששים שהיא תרמוס אותו) ולכן אנו נאלצים לסגור אותו בחדר הכביסה.

 

אין לי מושג מה אעשה איתו מחר :\

הוא מאוד ידידותי וחברותי.

פורסם

אני מתאר לעצמי שאין לו שבב, כי זה הדבר הראשון שבודקים.

 

אם הוא לא מוזנח, יכול להיות שזה אפשרי גם מצפונית להחזיר אותו לבעליו (אני אף פעם לא אחזיר כלב מוזנח בחזרה למי שהתעלל בו).

 

פרסם מודעות ותלה אותן באיזור שהוא נמצא.

 

לגבי הטיסה, תבדוק אם מישהו מחבריך שאתה סומך עליהם יכול לקחת אותו עד לשובכם, אם אין כאלו, תכניס אותו לפנסיון, כשתחזור תוכל לעבוד על למצוא את הבעלים שלו.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

תפיץ את זה בפרצוף ספר. אולי מישהו יקח אותו.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
אני מתאר לעצמי שאין לו שבב, כי זה הדבר הראשון שבודקים.

יש שבב אך אין רישום בעלים או וטרינר.

טרחו לשים שבב, אך לא לבצע את שלב הרישום במחשב?

אולי נמחק המידע משרת המחשבים בכוונה (אפשרי בכלל?) כדי למנוע זיהוי.

אולי החליטו להחליף את הכלב בדגם משופר וצעיר יותר :-(

פורסם

לקחתי את הכלב לשירות הוטרינרי בחיפה, שם כן הצליחו למצוא את שם הבעלים לפי השבב.

עכשיו קיבלתי טלפון נרגש מהבעלים, אישה מבוגרת בת כ60 שפשוט בכתה לי בטלפון מרוב תודה ושמחה...הצליחה להוריד דמעות גם אצלי.

אגב, הכלב בן 17! מדהים פשוט החיות שיש לו.

מסתבר שהוא נאבד להם לפני יומיים ומאז כנראה לא שתה ואכל...

פורסם

כל הכבוד על היוזמה המבורכת.

 

כלבים יכולים להראות מוזנחים, כאילו לא היו בבית שנים ולמעשה, הם אבדו רק לפני כמה ימים.

 

הערה חשובה לאזרחים טובים: בדיקת שבב היא בדיקה בחינם!

 

נ.ב

 

קנאה זה השם האמצעי של הכלבה שלי ואני מתחיל לעבוד איתה חזק על זה. זה ממש לא דבר מקובל.

פורסם

באמת בן אדם כול הכבוד לך!

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

איש יקר,עזרת גם למבוגרת במציאת האבדה וגם לכלב המסכן,

ישר כח!

''הכלב בן 17''

מכובד..

 

גם אני ואשתי החזרנו גור יקר לבעלים שלו אחרי שמצאנו אותו משוטט,

(פירסמנו מודעה במכולת,ועוד לפני זה,במיקרה הגיעה האשה לשם והודתה לנו בדמעות)

פורסם
לקחתי את הכלב לשירות הוטרינרי בחיפה, שם כן הצליחו למצוא את שם הבעלים לפי השבב.

עכשיו קיבלתי טלפון נרגש מהבעלים, אישה מבוגרת בת כ60 שפשוט בכתה לי בטלפון מרוב תודה ושמחה...הצליחה להוריד דמעות גם אצלי.

אגב, הכלב בן 17! מדהים פשוט החיות שיש לו.

מסתבר שהוא נאבד להם לפני יומיים ומאז כנראה לא שתה ואכל...

 

אתה מלך!

בנאדם, אני מתכוון לזה.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

רק לידע כללי יש יותר ממאגר אחד לצערי לרישום שבבים.

חשוב לבדוק גם בזה של משרד החקלאות ששם הרישום לרוב טוב יותר.

 

מה שקורא זה שוטרינרים קונים שבבים ואחרי שהם שמים אחד זה באחריותם לסיים את הרישום.

בקיצר יש פה תהליך ידני עם פוטנציאל בעיות שקורות.

גם אצלינו היה שבב ששנה כמעט לא נתן שום מידע חוץ ממספר השבב בחלק מהמאגרים.

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

אני שמעתי על אנשים שמצאו כלב ורק הוטרינר השלישי או הרביעי הצליח למצוא את הפרטים על הצ'יפ

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
×
×
  • תוכן חדש...