Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פנצ'ר פשוט שהסתבך, סיאט איביזה 2013


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4303 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אופציה 2 היא האפשרות היחידה. כל תיקון אחר הוא רשלני.

 

אני מסכים איתך לחלוטין שלפי כל הגיון פות"ש אמור לקבל את אופציה 2, בלי שום ויכוח או נסיון תיקון אחר +התנצלות+פיצוי על בזבוז זמנו היקר, כבר בפעם הראשונה שפנה לשירות.

 

אבל אם ניקח מקרה (היפוטתי) בו הברגה בנאבה נחרשת שלא באשמת מוסך, ושלא בתקופת אחריות, האם אינך מסכים שאפשר להחליק את ההברזה הישנה (לגמרי, כדי שהבורג החדש לא "יתפס בצפורניים" על קומבינה בין השאריות של ההברגה הישנה לזו החדשה) וליצור הברזה חדשה?

הרי גם ההברזה המקורית לא נוצרה ע,י האלים, אלא בדיוק בשיטה הזו...

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

  • תגובות 169
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

המגנזיום שרכשת עם הרכב היה ידוע לך כהתקנה מקומית? ז"א היה רשום במפורשות שזו התקנה מקומית בארץ ולא מגיע כך מהיצרן?

 

כך או כך הם צריכים לקחת אחריות מלאה על התיקון ולשביעות רצונך.

 

מדאיג מאד שזה היחס של היבואן.

פורסם

כרגע יצרו איתי קשר

 

1.מנהל סוכנות סיאט בראשון

 

2.אחראית שרות פורומים בצ'מפיון מוטורס (לא ידעתי שיש כזה)

 

שמעו את המקרה מפי, ממתין רק לאישור לאופציה 2 מבחינתי

פורסם
המגנזיום שרכשת עם הרכב היה ידוע לך כהתקנה מקומית? ז"א היה רשום במפורשות שזו התקנה מקומית בארץ ולא מגיע כך מהיצרן?

 

כך או כך הם צריכים לקחת אחריות מלאה על התיקון ולשביעות רצונך.

 

מדאיג מאד שזה היחס של היבואן.

 

בטופס הרכישה מצוין תחת הכותרת "התקנות מקומיות" מגנזיום

פורסם

הבנתי, טוב ללא קשר עדיין זו התקנה של היבואן והם מחויבים לספק את השירות המלא במקרה הזה שהוא גם בטיחותי כפי שציינו כבר.

 

מקווה מאד שתבוא על סיפוקך.

פורסם
כרגע יצרו איתי קשר

 

1.מנהל סוכנות סיאט בראשון

 

2.אחראית שרות פורומים בצ'מפיון מוטורס (לא ידעתי שיש כזה)

 

שמעו את המקרה מפי, ממתין רק לאישור לאופציה 2 מבחינתי

 

להחליף לך את ההברגות ? ומה עם הג'אנטים הלא מקוריים ? הבנתי ממך שהיית אמור לקבל מקורי ?

פורסם
להחליף לך את ההברגות ? ומה עם הג'אנטים הלא מקוריים ? הבנתי ממך שהיית אמור לקבל מקורי ?

 

בעת הרכישה הרכב לא צוין מפי המילה "מקורי" בתוספת ששילמתי עבור המגנזיום מסיבה שפשוט נראתה לי מובנת שכשרוכשים אוטו חדש מסוכנות היבואן המורשה

הרכב מגיע מקורי לחלוטין

 

אני צריך לבדוק את האופציות העומדות בפני בנושא זה

פורסם

אתה אופטימי, רכב טיפוסי עובר הרבה התקנות מקומיות לפני שמגיע אליך.

במקרה שלך - ג'אנטים, אני מניח שגם קודנית וכספת או איתוראן, אולי מערכת מולטימדיה.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
אתה אופטימי, רכב טיפוסי עובר הרבה התקנות מקומיות לפני שמגיע אליך.

במקרה שלך - ג'אנטים, אני מניח שגם קודנית וכספת או איתוראן, אולי מערכת מולטימדיה.

השאלה האם נעשה פה טעות מבחינת היבואן שהוציא לי את הרכב עם מגנזיום לא מקורי?

פורסם
אתה אופטימי, רכב טיפוסי עובר הרבה התקנות מקומיות לפני שמגיע אליך.

במקרה שלך - ג'אנטים, אני מניח שגם קודנית וכספת או איתוראן, אולי מערכת מולטימדיה.

 

קודנית וכספת או איתוראן , ניחא . לא מצפה שזה יבוא מבית סיאט , אבל שאר התוספות כן , ואם לא אכן צריך להיות עירניים לפני .

 

מערכת המולטימדיה למשל , ככל הניראה חוסכים ותוקעים לך אחת סינית מ-אליאקספרס ב-150 דולר .. פשוט עצוב.

פורסם (נערך)

ועכשיו בקניית רכב חדש צריך להוסיף בדיקה לפני חתימה על קבלת הרכב. להוציא את המפתח המקורי של הרכב ולראות שמצליחים לפתוח את הברגים... תענוג.

עריכה אחרונה על ידי amir74

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם
קודנית וכספת או איתוראן , ניחא . לא מצפה שזה יבוא מבית סיאט , אבל שאר התוספות כן , ואם לא אכן צריך להיות עירניים לפני .

מערכת המולטימדיה למשל , ככל הניראה חוסכים ותוקעים לך אחת סינית מ-אליאקספרס ב-150 דולר .. פשוט עצוב.

"תואם מקורי" שדוחפים לך כמעט בכל סוכנות של כל מותג באמת עולה $300> ליבואן, אפילו שמתמחרים את זה סביב ₪5000. אבל אין ברירה. בעיקר בגלל מחסור בעברית ו\או מפות ישראל במערכות מקוריות.

 

השאלה האם נעשה פה טעות מבחינת היבואן שהוציא לי את הרכב עם מגנזיום לא מקורי?

 

הטעות היא שלך כי הנחת שאם לא רשום מקורי או תחליפי אז זה כנראה מקורי.

אם יש ספק - שואלים.

 

סט ג'אנטים מקורי 14"/15" מתומחר סביב ₪4500 אצל רוב היבואנים, האם זה המחיר ששילמת? או יותר בכיוון של ₪1500~₪2000?

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
אני מסכים איתך לחלוטין שלפי כל הגיון פות"ש אמור לקבל את אופציה 2, בלי שום ויכוח או נסיון תיקון אחר +התנצלות+פיצוי על בזבוז זמנו היקר, כבר בפעם הראשונה שפנה לשירות.

 

אבל אם ניקח מקרה (היפוטתי) בו הברגה בנאבה נחרשת שלא באשמת מוסך, ושלא בתקופת אחריות, האם אינך מסכים שאפשר להחליק את ההברזה הישנה (לגמרי, כדי שהבורג החדש לא "יתפס בצפורניים" על קומבינה בין השאריות של ההברגה הישנה לזו החדשה) וליצור הברזה חדשה?

הרי גם ההברזה המקורית לא נוצרה ע,י האלים, אלא בדיוק בשיטה הזו...

תלוי בגילו של הרכב ובזמינותו של חלק חדש. ההעדפה האישית שלי היא תמיד לבחור בחלק מקורי כפי שהיצרן תכנן אותו. אם לא ניתן להשיג את המקורי ולא נותרה כל ברירה נוספת, אז כן, האפשרות האחרת שציינת היא הדבר היחיד שניתן לעשות, אבל לפחות מבחינתי זהו פתרון שאשתמש בו לאחר שכל שאר הפתרונות כשלו.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

הטעות היא שלך כי הנחת שאם לא רשום מקורי או תחליפי אז זה כנראה מקורי.

אם יש ספק - שואלים.

 

סט ג'אנטים מקורי 14"/15" מתומחר סביב ₪4500 אצל רוב היבואנים, האם זה המחיר ששילמת? או יותר בכיוון של ₪1500~₪2000?

 

אני חושב שזאת טעות שרוב רובנו היינו עושים עד שראינו את השירשור הזה, מי היה מאמין שיקבל משהו לא מקורי ברכב חדש מהחברה , ואני מתכוון לדברים בסיסיים כמו גלגלים , כנ"ל אם מחר ייפתח שרשור חדש, "רכב חדשה נקנה מהחברה עם שלט תואם למקור,מה עושים ?"


×
×
  • תוכן חדש...