Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פנצ'ר פשוט שהסתבך, סיאט איביזה 2013


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4303 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 169
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

טוב אז ככה

 

אתמול 26.8.14 על הבוקר התייצבתי במוסך המרכזי בבני ברק, באמת קבלו אותי יפה וישר מנהל העבודה עידן צורי ניגש לראות את הרכב,

תוך דקות הרכב נלקח לפנצ'ריה של המוסך, ואותי לקחו לפתיחת כרטיס, צורי (מנהל העבודה) אמר לי אתה בידיים טובות ואנחנו לוקחים אחריות על התיקון של כל נזק שיגרם לרכב בעת חילוץ הגלגל, (אך איזה הנחת רווחה נפלה עלי באותו רגע)

חזרתי תוך דקות אחדות לפקח על העבודה בעצמי וכשהגעתי למקום הטיפול ראיתי שהגלגל היה כבר בחוץ ושאלתי: "איך יצא הגלגל" ענה לי איציק: (אחראי על הפנצ'ריה) "אני לא יודע אצל מי היית אבל זו העבודה שלנו" שאלתי "האם נגרם נזק?" ענה: "אל תדאג אתה בידיים טובות ורק שתדע שבמוסך קלדס בראשון כן הצליחו להוציא את הגלגל והם שיקרו אותך"

עד כו היה בסדר הנחתי שהכל תקין אך בחיבור הגלגל בחזרה לרכב הבחנתי שהברגים לא נכנסים תקין ואיציק ממש מתאמץ להכניס אותם עם הפטיש אויר,

בשלב מסוים איציק הוריד בחזרה את הגלגל, הכניס כלי שאיני יודע את שמו לתוך החור בצלחת גלגל והתחיל לסובב אותו עם פלייר ולהכניס שמן ככה במשך עשר דקות, לאחר מכן הרכיב שוב בקושי רב את הברגים לתוך הגלגל ואמר לי "סע הכל תקין"

נסעתי מהמוסך בחששות כבדים שההברגה לא תקינה ונכנסתי ישירות לפנצ'ריה שאני מכיר וסומך וביקשתי לבדוק את ההברגה, התשובה שלהם הייתה חד משמעית "דפקו לך את ההברגה של האום בגלגל",

חזרתי משם ישירות למוסך המרכזי תוך שחצי יום עבודה כבר הלך לי, במוסך התפלאו ואמרו נבדוק שוב, ושוב הרכב ניכנס לאיציק מהפנצ'ריה שבנוכחותי ראה שהאום לא ניכנס בצורה תקינה בגלגל,

איציק במשך חצי שעה שוב ניסה לתקן את החור בצלחת הגלגל וכעבור זמן זה מסר שהכל תקין ,ביקשתי לסגור את האום בגלגל בעצמי באופן ידני והכן עשיתי זאת ונראה עד כו תקין,

נסעתי לבית מותש עייף וסחוט לא היה לי כוח לבדוק שוב את הגלגל

באותו ערב בחניה בביתי לקחתי יוזמה ונסתי לפתוח את האום עם מפתח גלגלים ולצערי האום מסתובב סביב עצמו, כל ההברגה שם דפוקה לגמרי,

 

אני מתנצל על הכתיבה הלא מקצועית, אני פשוט כתוב מהלב ומקווה שתבינו את הדברים

שלומי

פורסם

בקיצור: ההברגה נחרשה, איציק ניסה להבריז אותה מחדש ולמרות שהוא כשל הוא אמר לך שהכל תקין.

האם הוא החליף את הבורג של הגלגל? יש סיכוי טוב שגם הוא פגום.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

מה קשה להם להחליף את שלושת הגוז'ונים שהרסו?

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
בקיצור: ההברגה נחרשה, איציק ניסה להבריז אותה מחדש ולמרות שהוא כשל הוא אמר לך שהכל תקין.

האם הוא החליף את הבורג של הגלגל? יש סיכוי טוב שגם הוא פגום.

 

הוא החליף עשר ברגים,

פורסם

ההברגה נחרשה! קורה בגלל "טורק" שלא מכוון נכון במברגת האוויר בפנצ'ריה ומכניס את הבורג בכוח כך שהוא מגיע לסוף ההברגה הוא קופץ קצת החוצה וחורש את צורת ההברגה בתבריג שלו (הבורג יותר קשה מההברגה) או במקרים אחרים שמכניסים את הגלגל עקום ולא מקפידים על סגירת ברגים בהצלבה וכשבורג אחד סגור עד הסוף כשהגלגל עקום ומכניסים את השאר הם נכנסים עקום וחורשים את הברגה. קרה לי פעם מזמן ויש כמה דרכים לתקן שאני מכיר: ההברגה עשויה מחומר יותר רך מהבורג אז יש כלי דמוי בורג מחומר מאוד קשה שמכניסים בכוח עם גריז והוא מסדר את ההברגה מחדש-גם עם זה עובד זה פתרון זמני בלבד. יש ברגים מיוחדים לכאלה מצבים שהם גדולים יותר מהסטנדרט בצורה ממש קטנה והם נכנסים בכוח וזה משתיק אותך לתקופה. אצלי זה קרה בגלגל אחורי עם בלמי תוף כך שלא היה דיסק לפרק אז פתחו את הבורג הראשי והחליפו לצלחת חדשה עם תבריגים חדשים...בבלמי דיסק זה קצת יותר מסבוך אבל אם האוטו והטיפול באחריות זאת סיבה טובה להתעקש על החלפת התבריגים בצורה מלאה.

פורסם (נערך)

בקיצור- יש נזק משמעותי לנאבה.

יש שתי דרכים לפתור אותו:

1. להחליק את ההברזה הקודמת לגמרי ולייצר אחת חדשה לגמרי בקוטר גדול יותר עם מברז מתאים. יצטרכו להתאים גוג'ונים חדשים. זה פתרון שעובד, אבל זה משאיר "פגם" מכיוון שהברגים בגלגל אחד שונים משאר הגלגלים.

2. להחליף את הנאבה באחת חדשה ומקורית+ גוג'ונים מקוריים חדשים. (והפעם שישתדלו לסגור את הברגים כמו בני-אדם, עם היד כמה סיבובים.

 

מובן שאתה צריך לשאוף לקבל את אופציה 2 מבלי לשלם אפילו אגורה שחוקה אחת על ההחלפה.

ההתנהלות מולך עד עכשיו לא פחות מהזויה.

לתת לך לנסוע ככה על ג'אנט לא מחוזק היטב זו ממש סכנה בטיחותית

עריכה אחרונה על ידי natco

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

מדהים שמוסך מרכזי מחפש לעשות קומבינה מגעילה, לא מקצועית ולא בטיחותית, העובד הזה צריך לשלול לו את ההסמכה לעבודות מוסך, הוא לא דואג לאינטרס המקצועי אלא לאינטרס של המעסיק שלו, שיתלה את בגדי העבודה ויחזיר את הכלים ויישב בבית.

פורסם

עזבו קומבינות, עזבו כסף , רוצים להרוג את הבנאדם???!!!! מה זה החפאריות הזאת , ואם הגלגל היה עף באמצע נסיעה ?! חבר, תפסיק הכל , תתעד הכל כולל תמונות וקבלות למניהם אם יש , לאחר מכן שתי אופציות :

 

1. עו"ד - סיכון חיי אדם , ממש ככה

 

2. לפנות עם כל מה שאספת ליבואן ולשירות הארצי , אולי בטעות אלה יתעוררו שם .

 

בהצלחה !

פורסם

תמיד כשאתה חושב שראית אצלהם הכל - הם מפתיעים שוב :-)

פות״ש - אם הם מסרבים לטפל פנה לעורך דין.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.


×
×
  • תוכן חדש...