Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פנצ'ר פשוט שהסתבך, סיאט איביזה 2013


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4302 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

בעניין מחיר הג'אנט, במידה ומדובר בתוצרת עלומת שם (כמו רוב הג'אנטים אפטרמרקט בארץ) יש מגוון ג'אנטים בקוטר הזה במחירים הרבה יותר זולים. למה אצל יבואן כל דבר מקבל תוספת של 50% למחיר אוטומטית?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

  • תגובות 169
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

כי בניגוד לסתם חנות, כאשר היבואן מתקין לך את המוצר, אתה יכול להיות בטוח שהוא יעשה את זה תוך שהוא דבק בצורה בלתי מתפשרת בסטנדרטים ובערכים שהיצרן קבע.

 

 

 

 

 

 

 

או שלא.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם
אם במעמד הרכישה שילמת תוספת כסף עבור המגנזיום זה חד משמעי לא מקורי.

תלוי.

אני עובד באולם תצוגה ומוכר רכבים חדשים.

 

יש לי במלאי רכבים עם סוגים שונים של ג'אנטים, חלקם ללא עלות, וחלקם בתוספת לא קטנה של כסף, החל מ5000 ש"ח ועד 19,000 ש"ח, תלוי בדגם הרכב, בגודל הג'אנט ובדוגמה שלו.

 

בכל מקרה מדובר בג'אנטים מקוריים מהיצרן אשר הורכבו על הרכב עוד במפעל הייצור והרכב מגיע ככה לארץ.

 

אז ככה נוצר מצב שיש לי לקוחות שמשלמים במעמד ההזמנה על ג'אנטים, אבל הם בשום אופן לא מורכבים בארץ.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם

אני מציע לא לשפוט כרגע את היבואן למרות השם שיצא לו בפורום בגלל פסטיבל הגירים, לראיה המקרה הזה שלפי כל הסימנים הנאבה תוחלף לפות"ש ללא עלות. מעבר לכך, המקרה עם שחרור הרכב עם הבורג שמסתובב על ריק היה בפנצריה חיצונית ולא במרכז שירות של היבואן (תקנו אותי אם אני טועה), ואם כך צמפיון לא אשמים ויש לבוא בטענות ישירות לפנצריה.

פורסם

לא לשפוט את היבואן? באמת?!

פעם ראשונה החישוק הותקן בארץ באופן רשלני באופן שפגע בהברגה.

פעם שניה הרכב שוחרר מהמוסך כשההברגה עודנה פגומה, תוך שללקוח נאמר שהתקלה סודרה.

 

אם זאת היתה רשלנות נטו - ניחא. אבל לפחות לפי מה שניתן ללמוד מדבריו של פות"ש, ותחת ההנחה שהוא דובר אמת, מה שהתחולל כאן זה לא פחות משערוריה.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

אפשר גם להבין שבעת הטיפול הם כבר היו מודעים לכך שהיה במוסך אחר וטרחו ללכלך עליו...

חוץ מנבזות ורשלנות זה גם טימטום. מילא אתה מראה שאחר היה לא בסדר - לפחות אתה תעשה עבודה כמו שצריך.

 

מישהו מחפש מטומטם שיטפל לו באמצעי בטיחותי ברכב?

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
תלוי.

אני עובד באולם תצוגה ומוכר רכבים חדשים.

 

יש לי במלאי רכבים עם סוגים שונים של ג'אנטים, חלקם ללא עלות, וחלקם בתוספת לא קטנה של כסף, החל מ5000 ש"ח ועד 19,000 ש"ח, תלוי בדגם הרכב, בגודל הג'אנט ובדוגמה שלו.

 

בכל מקרה מדובר בג'אנטים מקוריים מהיצרן אשר הורכבו על הרכב עוד במפעל הייצור והרכב מגיע ככה לארץ.

 

אז ככה נוצר מצב שיש לי לקוחות שמשלמים במעמד ההזמנה על ג'אנטים, אבל הם בשום אופן לא מורכבים בארץ.

ואז אם הרכב מגיע מחו"ל עם בעיה כמו של הבחור עם האיביזה, היצרן אשם ולוקח אחריות ולא היבואן בארץ שמחרטט ומתחמק. עדיף, לא?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

היצרן לוקח אחריות, אבל הטיפול במקרה יהיה בידיים של היבואן מתוקף היותו נציג היצרן בישראל. לפחות ככה זה עובד אצלנו.

 

אכן עדיף בהרבה.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

ברור שלא ישלחו את הרכב לחו"ל לייצרן כדי להחליף נאבה :lol:

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
אני מציע לא לשפוט כרגע את היבואן למרות השם שיצא לו בפורום בגלל פסטיבל הגירים, לראיה המקרה הזה שלפי כל הסימנים הנאבה תוחלף לפות"ש ללא עלות. מעבר לכך, המקרה עם שחרור הרכב עם הבורג שמסתובב על ריק היה בפנצריה חיצונית ולא במרכז שירות של היבואן (תקנו אותי אם אני טועה), ואם כך צמפיון לא אשמים ויש לבוא בטענות ישירות לפנצריה.

היי טעות בידך

בעל הפנצ'ריה טיפל בגלגל בנוכחותי המלאה והראה לי שיש בעיה והאומים לא משתחררים, מיד הפנה אותי למוסך היצרן,

הנזק שנגרם הוא מחילוץ הגלגל במוסך היצרן, והייתי עד לכל הנעשה.

פורסם

הבעיה העיקרית לדעתי זה ההתנהלות של המוסך כאשר פותח השרשור פנה אליו.

כבר במוסך הראשון היו צריכים לקחת אחריות מלאה ולא לטרטר את הבחור לעוד מוסך מי כן ייקח אחריות ומי לא.

המוסך נציג של היבואן, הבעיה היא שלו נטו.

באם כל המשך הטיפול היה בצורה יותר טובה, והבחור לא יהיה צריך לפתוח שרשור של 8 עמודים כבר צמפיון היו נראים אחרת.

העובדה שלאחר שהוא כתב את הדברים נציגי צמפיון חזרו אליו ורק אז קיבל שירות אמיתי זאת הבעיה הגדולה.

פורסם

לפי דעתי , מעבר לביזיון של הג׳אנט הלא מקורי , יש כאן ממש עניין לציבור בנק של לשחרר בנאדם עם ליקוי בטיחותי ככ חמור שרק בנס , ממש נס , לא עף הגלגל באמצע נסיעה ואז , ה׳ יעזור אני לא רוצה בכלל לנסות לחשוב מה היה קורה , ה-״פיצוי״ שלו זה נאבה חדשה ורכב חלופי ?! על עוגנת נפש כזאת , זה שערורייה . אני לא גרידי , ולא אומר שצריך לנסות לחלוב איפה שאין אבל כאן , עד שלא כואב בכיס , הם לא ירגעו .

פורסם

לא הגיע הזמן לפתוח תת פורום 'גם אני קניתי מצמפיון למרות שהוזהרתי שחור על גבי פורום... ויצאתי פארש'. השרשורים האלו מתעלים על עצמם בכל פעם מחדש.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
לפי דעתי , מעבר לביזיון של הג׳אנט הלא מקורי ,

מה בדיוק הביזיון כאן? היה מוסכם וידוע טרם סגירת העיסקה וביצוע התשלום שהחישוקים יותקנו בארץ. האם מישהו נתן לפות"ש את הרושם שהוא יקבל סט חישוקים מקוריים?

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם
מה בדיוק הביזיון כאן? היה מוסכם וידוע טרם סגירת העיסקה וביצוע התשלום שהחישוקים יותקנו בארץ. האם מישהו נתן לפות"ש את הרושם שהוא יקבל סט חישוקים מקוריים?

מה בדיוק מוסכם?

זה שרשום תחת הכותרת"התקנה מקומית" מגנזיום היה אמור להגיד לי שהחישוקים אינם מקוריים?

האם רק אני הייתי כזה תמים במקרה הזה?

 

קניתי רכב ישירות מהיבואן ולא עלה בדעתי אפילו לרגע שבורג אחד מהרכב הוא לא מקורי,

איפה השקיפות במכירה?

למה לא מצויין בהסכם "מגנזיום לא מקורי"

למה צריך להיות עו"ד כדי לרכוש רכב?


×
×
  • תוכן חדש...