Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פנצ'ר פשוט שהסתבך, סיאט איביזה 2013


shlomy212
שימו לב! השרשור הזה בן 3547 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

יפה, כל הכבוד על פתרון הבעיה מצד היבואן לשביעות רצון הלקוח.

אני מקווה שאתה ציני או שטעית קצת במה שרשמת. אם לא - אתה סתם תמים.

 

Stio, כל הכבוד לפורום.

אין ספק שידע הוא כוח (ושיתוף בידע - רק מגביר את הכוח הצרכני).

alfa 156 2.5.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 169
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

יפה, כל הכבוד על פתרון הבעיה מצד היבואן לשביעות רצון הלקוח.

 

בערך כמו להודות לחמאס שעשה כמיטב יכולתו להביא לרגיעה אזורית.

:lol:

 

 

אם לא האינטואיציה של פותח השרשור שהרגיש שמשהו לא תקין בטיפול ברכבו ובצירוף הייעוץ שקיבל פה בפורום- הוא היה נותר עם רכב פגום וחמור מכך- רכב שמסוכן לשימוש.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כח הכבוד על ההתמדה, וחבל שצריך הרבה רעש כדי שהיבואן יקח אחריות, ועוד אחד היבואנים הכי גדולים בארץ, הם חייבים לשנות גישה / יחס ללקוחות. (למרות שבתקופה האחרונה ההרגשה הכללית היא הם משתנים)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפורום הזה הוא הגדול ביותר ברשת, ואם חבר פורום "פותח את הפה", בוודאי חבר פורום ותיק, זה יכול לגרום לבריחת לקוחות של היבואן. אף יבואן לא יתעסק עם חבר פורום - אז כן, אתם צודקים. עדיף לספוג החלפה של דשבורד שלם של פיאט 500 באלפי שקלים מאשר לקבל פרסום שלילי. עדיף להחליף נאבה וברגים מאשר לקבל חוות דעת שלילית במיוחד לפני ימי מכירות.

 

אבל... ויש פה אבל גדול. בקשר לצ'מפיון יש פה עליהם שם רע בגלל כל מיני תקלות שלא קשורות אליהם ישירות, למשל כשל בגיר DSG של היצרן בגרמניה, או בעיה במנועי TSI בגלל מותחן הרצועה. כולם קופצים בראש וכותבים שהיבואן אשם. היבואן לא אשם, מי שאשם הוא פולקסווגן גרמניה שתכננה מנועים ספציפיים וגירים דפוקים.

בקשר לבעיית השירות נכון, אתם צודקים. יש שם בעיית שירות, גם אני הגשתי זאת על בשרי - אתם יודעים איזה מבאס זה לשלם על רכב כמעט 105K ש"ח ואז לגלות חור בדשבורד? או אחרי חצי שנה גומיות של קורות A עפות ברוח ומשאירות פתח מכוער לכניסת עלים לכנף? ואז היועץ שירות לא מעוניין להחליף (בזמן שאני יודע שלחברי פורום אחרים החליפו חינם) עד שיש צעקות ואיומים לתביעה. למה אני צריך לשלם על פגם בייצור? ועוד ועוד, אפשר לעשות חיפוש.

אני יודע יפה מאוד לכתוב חוות דעת שלילית על נותן שירות מסוים, אבל גם יודע לכתוב חוות דעת חיובית כשמגיע. במקרה הזה לקוח מגיע אחרי שנה וטוען שהיבואן אשם. אחרי שנה!

אולי ללקוח היה פנצ'ר אחרי חודש ושם הבריגו את הבורג עקום? יודעים מה? אחרי חודשיים. חצי שנה! שבעה חודשים!! פה עברה כשנה ועדיין החליפו בחינם.

 

שלא תבינו לא נכון, אני מאמין לפות"ש. אבל תשימו את עצמכם במקום צ'מפיון רגע אחד. נניח אתם מוכרים בחנות של טלפונים חכמים, לקוח קונה טלפון ב- 3000 ש"ח וחוזר אחרי חצי שנה, בטענה שתמיד היתה שריטה על הפאנל האחורי. הייתם מחליפים חינם? ואם כן, איך הייתם מתמודדים עם עוד 7,500 הלקוחות שהיו שומעים על זה ובאים אחריו?

 

נ"ב

אני לא עובד שם אלא בחברת היי-טק בצפון (אם כי החניה נראית כמו מגרש של סמל"ת וצ'מפיון לפי כמות רכבי האבארט, אלפא, אאודי, פולקסווגן וכ' החדשות) - אז ההערכה שפיתחתם תוך כדי קריאת ההודעה שגויה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

השם הרע שנוצר הוא לא רק בגלל התקלות עצמן אלא בעקבות היחס והטירטורים שלקוחות קיבלו מהיבואן בטענה שיטפל להם בבעיה.

דפקו ללקוח רכב חדש שירד מהאוניה בגלל עבודה לא מקצועית, אחרי שנה שהנזק התגלה לקחו אחריות לטפל בזה, עשו טיפול חאפרי, הוא בא אליהם שוב ורק אז הסכימו להחליף לו את הנאבה כמו שצריך. למה כל המריחה הזאת?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלא תבינו לא נכון, אני מאמין לפות"ש. אבל תשימו את עצמכם במקום צ'מפיון רגע אחד. נניח אתם מוכרים בחנות של טלפונים חכמים, לקוח קונה טלפון ב- 3000 ש"ח וחוזר אחרי חצי שנה, בטענה שתמיד היתה שריטה על הפאנל האחורי. הייתם מחליפים חינם? ואם כן, איך הייתם מתמודדים עם עוד 7,500 הלקוחות שהיו שומעים על זה ובאים אחריו?

תסכים איתי שיש הבדל בין שריטה על הפאנל האחורי של טלפון חכם, שהיא לכל היותר בעיה אסתטית, לבין בורג גלגל שמסתובב "על ריק", שזוהי כבר בעיה בטיחותית חמורה ביותר.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השם הרע שנוצר הוא לא רק בגלל התקלות עצמן אלא בעקבות היחס והטירטורים שלקוחות קיבלו מהיבואן בטענה שיטפל להם בבעיה.

דפקו ללקוח רכב חדש שירד מהאוניה בגלל עבודה לא מקצועית, אחרי שנה שהנזק התגלה לקחו אחריות לטפל בזה, עשו טיפול חאפרי, הוא בא אליהם שוב ורק אז הסכימו להחליף לו את הנאבה כמו שצריך. למה כל המריחה הזאת?

 

+1.

יש כאן:

1. חוסר מקצועיות (שזה מטריד מאוד במיוחד בבעייה שהועלתה כאן בשרשור, מפני שהיא בעייה בטיחותית. stio - אתה יללת על איזה חור קטן בדאש ופה עף כמעט גלגל או היה פוטנציאל לזה).

2. שרות לקוי (שזה כבר לצערי כמעט נורמה לטרטר את הלקוח עד שיתייאש). לא צריך להרחיב.

כל התקלות שיש בגירים ובמנועים, אולי אינם אשמת היבואן. אבל ככזה - הוא צריך לקחת אחריות כשצריך, ולספק פתרונות.

3. לא רוצים לשים את עצמנו במקום צ'מפיון (לנו יש הצרות שלנו :wink:).זה לא המצב. המצב הוא שאנחנו הלקוחות והם נותני השרות. אם הם אינם מסוגלים לתת שרות מקצועי וטכני ברמה סבירה + שרות לקוחות סביר - יש עם זה בעייה ללקוח (לקוח לא מרוצה יחפש פתרונות אחרים).

alfa 156 2.5.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נניח אתם מוכרים בחנות של טלפונים חכמים, לקוח קונה טלפון ב- 3000 ש"ח וחוזר אחרי חצי שנה, בטענה שתמיד היתה שריטה על הפאנל האחורי. הייתם מחליפים חינם? ואם כן, איך הייתם מתמודדים עם עוד 7,500 הלקוחות שהיו שומעים על זה ובאים אחריו?

 

אי אפשר להשוות. אתה מתאר מצב שבו הלקוח יכל לראות את ה"דפקט" מהיום הראשון אבל בחר שלא לעשות איתו כלום. כאן היה מצב שהלקוח בכלל לא ידע שיש איזשהי תקלה. ולבדוק שלא היו פנצ'רים ולא הוחלפו גלגלים בשנה האחרונה זאת לא בעיה כזאת גדולה. בודקים שאין תיקונים בצידו הפנימי של הצמיג ובודקים שהצמיגים הם הדגם המקורי שהגיע עם הרכב. כמה אנשים אתה מכיר שיחליפו את כל ארבעת הצמיגים לאותו הדגם כמו המקוריים במהלך השנה הראשונה?

 

צ'מפיון לא עשו עבודה טובה. האמת היא שאני כבר לא זוכר אם פות"ש פנה לצ'מפיון או הלך ישירות למרכזי השירות והם החליטו "לקחת את החוק לידיים". אבל מי שזה לא יהיה, פעל בצורה מחפירה. במיוחד המוסך האחרון, ששחרר אותו עם גלגל משוחרר.

מכניסים לצנצנת, סוגרים, לופתים את המכסה כאילו חייך תלויים בזה, ומנערים את הצנצנת עד שהיא מודה ברצח ארלוזורוב.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קראתי את השרשור מתחילתו ועד סופו. מזעזע!

 

stio מה הקשר בין רמת האמינות הירודה של המוצרים של VW לבין ההתנהלות של צ'מפיון.

יבואן חכם היה עושה הכול כדי שלא תדע שום דבר על התקלות האלה.

קח את מקרה טויוטה והמנועים שקרסו. כמה שמעת על זה?

תקלות בגירים הכפולים מצמדים החדשים בפורדים? אני אפילו מסייג את דברי. אני לא בטוח שיש כאלה כי שמעתי על מקרים בודדים בלבד.

 

הבעיה היא שבכל פעם היבואן הגדול הזה מפתיע מחדש בנסיון שלו לחסוך כמה ג'ובות.

אם זה דודה נחמדה שהמנוע שלה כשל ומנסים בשיטת מצליח לחלוב ממנה כסף על התיקון, ורק אחרי שהיא מתייעצת עם קרוב משפחה שחבר בפורום הזה מחליטים להחליף לה בחינם.

אם זה שלל שרשורים הזויים אחרים, והשיא לדעתי נשבר בשרשור הזה. כדי לחסוך כמה מאות שקלים משחררים לקוח שקנה מהם רכב חדש עם פגם. במקום לתקן את הפגם משחררים אותו עם בורג שמסתובב על ריק בגלגל.

 

תאמין לי שאם היו מחליפים את מה שצריך מההתחלה השרשור הזה לא היה נפתח בכלל, וכן יכול להיות שהוא איזה רמאי(למרות שקל לאמת את זה), אבל אתם מטומטמים? יש לכם מחזור של מאות מליונים בשנה אז תתקנו, ותחליפו ותשקיעו כמה מאות שקלים כדי לחסוך מעצמכם את הביזיון הזה.

יודעים מה רציתם לבחון ועיכבתם אותו. כבר החלטתם להביא אותו למוסך, לא סתם מוסך למוסך המרכזי! אז תתקנו! למה לעשות קומבינות כדי לחסוך כמה פרוטות? איפה השכל? זה מוסך מרכזי? איך נראים מוסכים לא מרכזיים?

 

כמה נזק נגרם מהפרסומים האלה? כמה אנשים לא יקנו מהם רכב בחיים?

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המחיר "קורץ" איך המחיר "קרץ" הוא יקר בטירוף. חסר פרופורציה לרכב. רכב בינוני. עם תג מחיר בשמיים.

של יבואן שהמושג בזיון זה מחמאה לשירות שלו. ולמוסכי מדרכה הוא מחזיק. וקורא מוסכי יבואן (מכות יבואן אולי)

 

יבואן שלא הייתי קונה רכב חדש שלו בחיים במחירים שהוא קובע. במחיר של 30% פחות הייתי מסתכל.

בהנחה של 1000-5000 שקל... נו באמת . אתה משפיל את עצמך. ולא מקבלים עם הרכב כלום.

ועוד צריך להגיד תודה על שנתנו לך לבחור צבע.

 

כל תוספת לרכב זה 4 ספרות. חיישני רוורס (עולים כ 100-150 שקל 200 עם התקנה. למה לבקש 500-700 שקל?? )

מערכת מובנת (עולה500 שקל ליבאון בלחץ! למה להגיע ל6000-12000 שקל? כי הרכב עולה 200,000 שקל?

 

יבואן חמדן וגרוע.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3547 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...