Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פנצ'ר פשוט שהסתבך, סיאט איביזה 2013


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4303 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 169
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

לפחות לא הביאו לך "מקורי" בסגנון אוטודיפו, כמו שיש לסקודה סיטיגו למשל.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לכל מי שביקש, תמונת המגנזיום המדובר [ATTACH=CONFIG]393542[/ATTACH]

 

אין לי מושג איך ניראה ג'אנט "מקורי" אבל די ברור שהיה כאן עירבוב של החברה, מה הם עשו ? ג'אנט מקורי עולה יקר ? אתה תשלם כמו מקורי ותקבל מזוייף, רוב המוחלט של האנשים לא יגיעו למעמד הזה של טרטור הבנאדם בגלל הברגה פגומה בג'אנט בעת ההרכבה שלו, הם סומכים על זה שאתה תחיה עם הג'אנט ולא תשים לב, דא עקא , אצלך קרתה תקלה שגרמה להתעוררות הבעיה ועכשיו הם יהיו בבעיה , אני בכלל לא מדגיש את הג'אנט כ"אישיו" בסיפור אלא את העניין הבטיחותי הכ"כ מסוכן שהם נתנו לך לנסוע ככה? גם שלומך, וגם שלום הציבור .

פורסם

אני רואה את הג'אנט הזה על המון רכבי סיאט חדשים,לא נראה לי שזה ג'אנט בשקל תשעים או פשלה סדרתית.

לא חסר תלונות על צ'מפיון בפורום אבל במקרה הזה נראה לי סתם מדובר בטעות אנוש של סגירת ברגים בצורה מוגזמת.

הייתה פה את ההצעה של המוט הארוך שנותן מומנט,לדעתי זה יצליח בגדול.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

לא קראת הכל - הבורג נפתח בסופו של דבר אבל נפגעה ההברגה. שגם זה יכול לקרות.

 

אבל המוסך ניסה לערבב אותו שהכל טוב - וזה לא אמור לקרות כבר

פורסם

סליחה כנראה דילגתי על עמוד.

אבל הבנתי פעם בפורום טכני שזה לא כזה ביג דיל גם אם נשבר אחד הפינים שמחזיק את הג'אנט ומחליפים אותו בזול ודי בקלות,אן שאני טועה?

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

אתה פחות או יותר צודק. 150₪ בממוצע לבורג.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

בקשר לג'אנטים היה לי קטע דומה עם צ'מפיון

קניתי ג'טה חדשה עם "חבילה" של מולטימדיה + ג'אנטים מגנזיום במבצע וקבלתי מתנה נועלי גלגל מקוריים של VW

אבל מה, הנועלים לא הגיעו עם האוטו כי הייתה פאשלה אז שחררו לי את הרכב בלי הנועלים

אחרי חודש אני בא למוסך שירכיבו לי את הנועלים, ומה מסתבר? הנועלים לא מתאימים לג'אנטים

אבל רגע, איך נועלים מקוריים לא מתאימים לג'אנטים מקוריים? אז זהו!!! שפה גיליתי שאלא ג'אנטים בלי שם שקנו יחד עם המערכת מולטימדיה בדיל קרוקודיל בסין

איך אני יודע שהמערכת מולטימדיה באה מסין? כי כל הזמן היו הודעות שגיאה בסינית על המסך

כשהגעתי לאולם תצוגה לברר לפשר העניין פשוט אמרו לי שזה מה שיש

לפחות החזירו לי כסף על המערכת דרעק בשקל 90

 

וגם לי ניסו לעשות תרגיל בשיטת מצליח והרכיבו לי נועלי ג'אנטים סיניים שתואמים לגלגל בלי להגיד לי אפילו

אם לא היו מחזירים לי את הברגים בקופסא של הנועלים בחיים לא הייתי מגלה את כל העניין, וכמובן שרטו לי את אחד הגיאנטים בכל התהליך

 

שלא נדבר על זה שכשהרכב היה בתיקון של הDSG(מי היה מאמין) לקחו את הרכב לנסיעות ת"ש

 

תיזהר מהם כמו מאש, כי הם ינסו לסובב אותך בכל שלב ושלב

אני עם צ'מפיון גמרתי

 

(מתנצל על החפירה היה לי הרבה לפרוק)

פורסם

אני לא מבין,כרגע אתה במצב שהראש של בורג אחד נשבר ושאר הברגים נפתחים רגיל?

אם כן שלם 150 שקל תחליף את הבורג זה בדיוק 10 דקות בפנצ'ריה,ואחרי זה תלך למוסך או לא חשוב למי ותדרוש פיצוי,זה שאתה ממשיך לנסוע ככה לא יתרום לשום דבר.

פורסם
אני לא מבין,כרגע אתה במצב שהראש של בורג אחד נשבר ושאר הברגים נפתחים רגיל?

אם כן שלם 150 שקל תחליף את הבורג זה בדיוק 10 דקות בפנצ'ריה,ואחרי זה תלך למוסך או לא חשוב למי ותדרוש פיצוי,זה שאתה ממשיך לנסוע ככה לא יתרום לשום דבר.

לא הבנת,

הברגים בסדר גמור,

ההברגה דפוקה,

ואני ממש לא נוסע, מי ערב שהגלגל מחוזק היטב?

 

ולוותר זה לא באופי שלי!

פורסם

כשחיפשתי ג'אנטים לרכב שלי במקום רציני ומרכזי שניסה לשווק לי ג'אנטים סיניים, נאמר לי ע"י אחד העובדים שרוב הייבואנים קונים ומשווקים את אותם הג'אנטים ברכבים חדשים. אז התייחסתי למה שהוא אומר בעירבון מוגבל, כי בסופו של דבר מדובר בנציג מכירות. מאז נתקלתי בהרבה סיפורים המרמזים על איכות ירודה של ג'אנטים "מקוריים", כמו זה של פותח השרשור. כנראה שהנציג מכירות שם אמר את האמת. לא מדובר רק בצ'מפיון.

volkswagen polo 2016

Ford Focus 2008

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

נכון. גם ה206+ שנמכרה כאן הגיעה עם ג'אנטים אפטרמרקט מכוערים.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.


×
×
  • תוכן חדש...