Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פנצ'ר פשוט שהסתבך, סיאט איביזה 2013


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4305 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לצערי כמו שאמרת אין לי דרך להוכיח זאת, לא פה ולא בבית משפט,

כן ציפתי לסוג של אמונה בדברי מצד המסוך והייתה אמונה רק לא היה מי שיקח את האחריות, היצרן הפיל את התיק על הסוכנות, והסוכנות לא החליטה איך להתמודד עם זה עד כו' רשמתי מכתה למר גל מזור יו"ר חטיבת סיאט מקווה שמשם תבוא הישועה,

ההצעה לנסות לפתוח את הברגים ידנית באמצעות ספרי תהיה מבחינתי האופציה האחרונה

  • תגובות 169
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם (נערך)

מדובר בגלגל ספציפי, שאר הגלגלים יוצאים בצורה תקינה,

הנאבה הזו שאתה מדבר נתנו לי הצעת מחיר עליה במוסך המורשה קלדס ראשון 1400ש"ח במידה וצריך להחליפה,

 

והמוסך המורשה פשוט לא מוכן לטפל בזה ללא אישור שלי לקחת אחריות במידה ויהיה נזק.

עריכה אחרונה על ידי shlomy212
פורסם

אין שום סיבה שתשלם אגורה מעבר לעלות תיקון התקר בגלגל.

 

בסוכנות הרכיבו עקום? שיקחו אחריות.

 

השיטה עם הספריי צריכה להיות אחת האופציות הראשונות שלך.

 

אגב, מה זה "לא מצליחים לפתוח?" ניסו לפתוח עם מפתח בלחץ אויר והאום לא זז?

פורסם

מניסיון אישי שלי, לא מזמן הייתי צריך לפרק את אחד הג'אנטים במוסך ומשום מה עם הפטיש אויר הוא לא הצליח לפתוח אותו (שבוע לפני אני הרכבתי את הג'אנט בבית וכנראה סגרתי ממש חזק ), הוצאתי את המפתח מהאוטו, קפצתי על המפתח 2-3 פעמים והופל'ה הבורג השתחרר.

 

אולי שוווה לך לנסות את זה.

פורסם

אצלנו באיסוזו צבאית הנהג גם קפץ ושבר את הבורג.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

דא היה לחבר אותו מקרה עם איביזה, הוא החליף את הגנטים באיזה מוסך מדרכה.

הרכב הלך טוטלוס, רצה להוציא את הגנטים, ולא הצליחו בשום מצב

פורסם

הוא יכול להוכיח שהגאנט לא פורק ע״י כך שהצמיג אף פעם לא עבר תיקון והרזרבי עדיין ללא שחיקה.

למה לו לפרק גלגל ללא סיבה לתיקון ? זה הגיון סביר שזו הפעם הראשונה שמנסים לפרק את הגלגל לצורך תיקון תקר.

 
 

 

 
 
פורסם

אני גם חושב שידנית אצליח לפתוח את הבורג, אבל אם אגרום לנזק אצטרך לסת באחריות,

מחר אני אהיה במוסך המרכזי מהפניה של הסוכנות, יהיה חם ומגניב:)

פורסם
הוא יכול להוכיח שהגאנט לא פורק ע״י כך שהצמיג אף פעם לא עבר תיקון והרזרבי עדיין ללא שחיקה.

למה לו לפרק גלגל ללא סיבה לתיקון ? זה הגיון סביר שזו הפעם הראשונה שמנסים לפרק את הגלגל לצורך תיקון תקר.

 

תמיר פשוט תודה!

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

לא הבנתי איך מגיעים למצב כזה שפתיחת בורג תשבור ג'אנט, ואני לא בטוח שאני רוצה לדעת. :?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם (נערך)
מניסיון אישי שלי, לא מזמן הייתי צריך לפרק את אחד הג'אנטים במוסך ומשום מה עם הפטיש אויר הוא לא הצליח לפתוח אותו (שבוע לפני אני הרכבתי את הג'אנט בבית וכנראה סגרתי ממש חזק ), הוצאתי את המפתח מהאוטו, קפצתי על המפתח 2-3 פעמים והופל'ה הבורג השתחרר.

 

אולי שוווה לך לנסות את זה.

 

זה בגלל שהשתמשת בפטיש אוויר זול (כנראה סיני, מצוי ברוב המוחלט של המוסכים בישראל), מנסיון רב מאוד.

פטיש אוויר איכותי (ויקר, לצערי הרב) יפתח כל בורג שאתה תפתח בעזרת קפיצה.

 

לפותח השרשור, רעש, בלאגן, הקלטות מלאות של כל אינטרקציה שלך איתם, זה מה שאתה צריך לעשות.

לפתוח כל שיחה ב"שלום, עם מי אני מדבר" ולרשום. תוכל גם להודיע במידת הרצון שלך שהשיחה הזו מוקלטת.

לצערי הרב מאוד, זו השפה שהישראלים מדברים.

 

אה וטיפ להבא, אם יש עשרות עד מאות תגובות שליליות ביותר על השירות של צ'מפיון, אל תקנה מהם בפעם הבאה.

עריכה אחרונה על ידי שבלול
פורסם (נערך)

בוקסה מתאימה + מאריך הכי קצר שיש. + ידית פתיחה (קבועה, לא ראצ'ט) + צינור חלול באורך מטר.

 

פותח כל בורג שיש. באחריות.

עושים בעדינות (בגלל המומנט הגדול.) יש שליטה על הכוח ועל הסיבוב.

 

פתחתי כך ברגים של נגררים/ משאיות/ רכבים/ וכלים שעמדו שנים עם הברגים במקום.

עריכה אחרונה על ידי Soundman

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי


×
×
  • תוכן חדש...